User Käyttäjä Salasana  

tiistai 24.12.2024 / 02:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > playstationin vcd-lisälaitteiden yhteensopivuus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Playstationin VCD-lisälaitteiden yhteensopivuus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
romero
Senior Member
_
30. maaliskuuta 2003 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan testaillut miten Playstationin VCD-modulit suhtautuvat esimerkiksi XVCD-levyihin? Oma Gamarsin kalikkani toistaa speksien mukaan vain VCD 1.0-, 1.1- & 2.0-yhteensopivat levyt, mutta entäs nämä epästandardit versiot tai mahdolliset piilevät ominaisuudet (SVCD?)? Tämä kyseinen kortti on osittautunut hieman epävarmaksi aitojen aasialaisten VCD-leffojen kanssa, joissakin tapauksissa ääniraidat ovat pitäneet ihmeellistä rutinaa vaikka ne toimivat tietokoneella täysin normaalisti, ja mpeg-tiedostotkin ovat standardien mukaisia. Samaten eräs itse poltettu leffa toistui Playstationissa mykkänä, ja syyksi paljastui se, että Neron oma kääntäjä ei älynnyt konvertoida sourcena olleen AVI:n 48khz ääntä pienempään tarkkuuteen - DVD-soittimissa tuo leffa on kyllä toistunut moitteetta. En ole itse viitsinyt toistaiseksi tehdä kummempia kokeiluja pleikkarin CD-RW-lukemiskyvyttömyyden takia...

Samaten minua kiinnostaisi tietää eri valmistajien VCD-laajennusten keskinäisistä eroista: Koetin jo kaivella netistä mutta vertailuja bäytti olevan hyvin nirkoisesti. Gamarsin lisäksi laitteitahan on saatavilla ainakin Redantilta (molemmat ulkoisia), ja niiden lisäksi on olemassa myös jokin sisäinen malli. Vanhemmissa viesteissä mainittu Sonyn oma laajennus oli minulle uutta tietoa, millainen lie?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2003 @ 09:51

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > playstationin vcd-lisälaitteiden yhteensopivuus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy