User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 18:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > trice pocket digital camera ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Trice Pocket Digital Camera Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
-Rumba-
Suspended due to non-functional email address
_
24. tammikuuta 2006 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tilaajalahjaksi kamera. ongelmana on että windows ei tunnista kameraa vaikka ajurit on asennettu. Sanoo vain Tuntematon Laite

Googlella ei löytyny mitää tietoa edes tuosta kamerasta
FlyinnFin
Newbie
_
27. tammikuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla täysin sama ongelma. Asennus-cd asentaa ajurit, jonka aikana tulee Nortonin palomuurilta herja tunkeutumisesta. En oo varma johtuuko ongelma tästä, yritin asentaa ajurit sillain että nortton on kytketty pois, mut silti usb portti ei tunnista laitetta kun sen kytkee siihen. Hemmetin hyvä liittymislahja, joutu jo soittelee Elisalle kun paketista puuttu laturi!!!!!!!(ei kuulemma kuulu pakettiin...heh heh). Jos saat laitteen toimimaan niin laita tietoa palstalle miten homma toimi.
-Rumba-
_
28. tammikuuta 2006 @ 01:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä on usb laturi. mulla meni hermot kameran kanssa ja se löytyy kaatopaikalta palasina.
Pete27
Newbie
_
28. tammikuuta 2006 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmoe ongelma että tämä paska ota mitää kuvaa vaikka kui yrittää kertokaa mite vitussa se onnistuu ennenku menee hermot
Newbie

1 tuotearvio
_
18. heinäkuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aash.. Mulla taas sellane broblemo et sillä usb-laturilla ei voi ladata.
se latauspalkki vilkkuu siinä vaan mitää virtaa ei tuu. ja vaik ottais akun pois ni silti se palkki siinä liikkuu :D ihme vehje.
-Rumba-
_
18. heinäkuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä paiskasin ton kameran katuu viikko sen jälkee kun tuli. ja juuri siitä syystä kun se meni lukkoon, eikä voinu ottaa kuvaa. v*ttu mikä paska oli.
Newbie

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2006 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HAHA! :D Se, kuka saa jotain positiivista sanottua tänne saa mun kameran! :D
Senior Member

2 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2006 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on ilmanen ja jos lapset ( 10< ) rikkoo sen niin ei harmita :P
Ja jos mula on sama kamera niin joskus se toimi webbi kameran korvikkeena
hel56
Newbie
_
26. lokakuuta 2006 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vika onkin käyttäjässä?

http://ari186.fotopic.net/c1101471.html
ZuuZou
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2006 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ookkaan ainut jolla on tämä ongelma... Voiks neuvo Hel kun kerran osaat käyttää että mites mä saan noi kuvat koneelle ku kone ei tunnista koko kameraa?
hel56
Newbie
_
12. joulukuuta 2006 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki kokeilemani koneet ovat näyttäneet kameran ulkoisena levynä usb-kaapelin avulla, 98 ei tosin ottanut lennossa vastaan, koneen ei siis tarvitse tunnistaa vehjettä kameraksi, en ole mitään ajureita asennellut.
Jos tämä ei sulla toimi, niin osta sd-kortti (itselläni on 256, toimii) ja käytä sitä esim sopivaan läppäriin, tai vie kortti suoraan fotoliikkeeseen.
janina32
Account closed as per user's own request
_
8. helmikuuta 2007 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama vika mullakin se o nyt lukossa kyl ne kaikee paskaa markkinoille tällästä vuulaa onpa hieno homma nauraa;((((

janina keppo
Mainos
_
__

_
Merilossi
_
20. helmikuuta 2007 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen saanut kohtalaisia kuvia kameralla, lähnnä ulkona. Välillä menee lukkoon. SD-kortilla ja kortinlukijalla toimii. Jos joku haluaa myydä kameransa 5 ?:lla niin soita ennen 10.03.2007. 050 5366369
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > trice pocket digital camera ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy