User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 06:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > parempi personal firewall
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Parempi Personal Firewall
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
petays
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2006 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ollut ZoneAlarmin vankkumaton kannattaja jo pitkään. Joskus vuosi sitten lopetin maksullisen version tilaamisen ja siirryin tähän ilmaiseen.
Jossain välissä (vaiko ihan alusta) ohjelma (vsmon.exe) alkoi kirjoittaa binäärilokia "C:\WINDOWS\Internet Logs\tvDebug.log" tiedostoon. Tätä tapahtuu muutaman sekunnin välein joten kovalevy ei hiljene koskaan eikä mene myöskään virransäästötilaan.
Eli nyt olen tähän raksutukseen kypsynyt ja haluaisin vaihtaa johonkin toiseen ilmaiseen ja hyvään tuoteeseen. Listalla http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 on 23 eri palomuurisoftaa eikä minulla ole aikaa niitä evaluoida. Näistä on varmaan muutama yli toisten, eikö.
Senior Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ZoneAlarm toimii mainiosti.

Monet ovat kehuneet Keriota.
yimanya
Suspended due to non-functional email address
_
28. tammikuuta 2006 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta listasta näemmä puuttuu Sygate, johon itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Muita hyviä ovat Kerio ja Outpost.

Tuon Sygaten puuttuminen johtunee siitä, että se myytiin Symantecille, joten sitä ei enää päivitetä. Mutta palomuureissa se ei niin haittaa vaikka olisi vähän vanhempikin versio, ellei siitä löydetä jotain pahaa aukkoa.

Tuolta saa Sygaten:
http://www.simtel.com/product.download.mirrors.php?id=53687

Allekirjoitus
Mainos
_
__

_
Virus88
Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni on ollu sygate noin vuoden ja toimii kuin unelma.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > parempi personal firewall

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy