User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 22:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > resurssienhallinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Resurssienhallinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pstopper
Member

4 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2006 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmosen havaitsin että kun menee KÄYNNISTÄ-valikkoon ja sieltä valitsee esim. "games"-kansion ja oikealla nappulalla avaa valikon ja painaa "resurssienhallinta" niin se ei avaudu. Mistähän moinen johtuu?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2006 @ 11:47

Senior Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
? mulla tosin englanninkielinen windows mutta jos teen kuten sinä sanoit (esim. jonkin peli-ikonin päällä - ei edes saa kohtaa "resurssienhallinta"? Ainoastaan (vapaa suomennos): "uusi linkki (ikoni), ominaisuudet, avaa, poista" - ei muita vaihtoehtoja eli ei tuossa kohtaan mikään resurssienhallinta pitäisi näkyä/avautua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2006 @ 11:56

Pstopper
Member

4 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2006 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla "resurssienhallinta" siellä on. Ja entisessä koneessa oli xp pro, siinä se ainenkin myös toimi. Nyt on xp home.
yimanya
Suspended due to non-functional email address
_
28. tammikuuta 2006 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@microbi:

Ainoastaan kun klikkaa kansioita oikealla napilla, niin valikossa on "resurssienhallinta". Mulla se toimii mutta mulla onkin 98SE, eikä kyllä mitään hajua mistä tuo voisi XP:ssä johtua. Bugi? Kokeillu buutata?

Allekirjoitus
Pstopper
Member

4 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2006 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin kannettavaa niin siinä sama juttu eli onko tuo sitte xp homen ominaisuus. Jotenkin kyllä semmonen mielikuva että siinäkin se on toiminu...
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh - voin kyl sit todeta että mun englanninkielinen XP Pro ei kyllä tuota "explorer/resurssienhallintaa" anna kuin klikkaa jotain ikonia, ainoastaan nuo vaihtoehdot...

Eiku hei..nyt mä tiedän :D Mulla on Aston Shell lämästy tähän XP:n päälle - se varamasti on muuttanut tota oik.klikkaus hommaa...joten se sitä :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > resurssienhallinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy