User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 15:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns52p
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
sony dvp-ns52p
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on toi soitin ja en ole oikein varma että tukeeko toi sotin xvid formaattia ku olen kyllä kokeillu polttaa cd-r levylle jakson lostia joka oli muotoa lost.xvid.avi mutta soitin näyttää vaan tekstiä divx data virhe

Eli jos jollakin olis jotain infoa asiasta niin olisin kiitollinen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2006 @ 22:52

Galactic
Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 05:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä toi soitin niitä tukee. Ilmeisesti ite tiedostossa on joku virhe. Koitas ottaa GSpotin antamista tiedoista screenshot.
Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu no nyt on otettu kuva se näkyy tuolla ku en sitä tähän saanu
http://www.edu.stadia.fi/~0502786/
Galactic
Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm...
En kyllä ton perusteella tiedä, että minkä takia ei toimi. Joku guru voi nähdäkin jotain.
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa päivittää firmwarea. Jos soittimessa on vanha firmware, niin Xvidit ei toimi.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/252337
http://www.sonydigital-link.com/HAV/downloads/downloads.asp?m=DVP...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2006 @ 08:34

Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mä tota firmiksen päivitystä kattelin että jos olis alkanu sillä toimiin olis vaan pitäny aikasemmin kysellä ku poltin sellaset 5 levyä ja ku ei toiminu niin heittelin roskiin :) vähä tyhmä olo näin jälkeen päin

Mut kokeillaan tota firmistä ilmottelen tuloksista et toimiiko vai ei
Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitti firmware vinkistä dvd soitin pelittää erittäin hyvin losti toimi mutta ei subit ku olin poltellu ne dvd:lle niin jos oikein ymmärsin niin nyt se teksti pitää olla samalla tavalla nimetty

eli olisiko se esim näin lost_eka.avi > lost_eka.srt niinku sonylla neuvotaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2006 @ 10:36

Mainos
_
__
 
_
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei tuota sonyn soitinta ole, mutta yleensä DivX-soittimessa tulee nimetä tyyliin Uuno Turhapuro.avi Uuno Turhapuro.srt
(Luultavasti tässäkin soittimessa tulisi isot ja pienet kirjaimet olla samalla tavalla)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2006 @ 10:52

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dvp-ns52p
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy