User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 20:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > oikea soitin minulle ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Oikea soitin minulle ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vikitus
Newbie
_
29. tammikuuta 2006 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tässä vähän aikaa sitten LG:n 7500 dr nimisen tallentavan dvd-soittimen. Tuli ongelmia äänen kanssa ja vein sen huoltoon.
Ääniongelma korjaantui, mutta tilalle tuli nauhoitusongelmia.
En enää jaksa katella moista laitetta.

Nyt pitäis ostaa uusi tallentava dvd.

Minä en oikein tiedä näistä asioista tuon taivaallista, mutta kenties joku voi auttaa täällä.

Minulla on telkkari, jossa on kuva ihan ok, mutta äänentoisto surkea. Voinko korjata ongelman siten, että ostan uuden soittimen mukana jonkin kotiteatterisydeemin? Eli siis voinko katsella telkkaria kotiteatterin kautta?

Jos ylläoleva on mahdollista niin voitteko suositella jotain tallentavan dvd- soittimen ja kotiteatterin yhdistelmää. Maksimi hinta mielellään jossain 400 ? hujakoilla.

T: Ari

ps. En ole kiinnostunut mistään kovalevyllisistä soittimista. Tosin tuolla hinnalla sellaisesta ei voi kuin unelmoida :)
vikitus
Newbie
_
29. tammikuuta 2006 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatkaisin vielä sen verran, että soittimessa olis hyvä olla ShowView toiminto.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > oikea soitin minulle ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy