User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > toimiiko poltettu wow:i ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimiiko poltettu WoW:i ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Euphobia
Member
_
30. tammikuuta 2006 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko WoW jos mun kaveri polttaa sen mulle ja mää hommaan vaan peliaikakortin ?

HP Elitebook 8560w | Arch Linux | KDE
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2006 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikeastaan. Kyllähän se peli toimii mutta sun pitäs saada cd-key johon sä voit ladata sitä peliaikaa
Euphobia
Member
_
30. tammikuuta 2006 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko kaks samalla serialilla mutta eri peliaika koodilla pelata WoW:ia samaan aikaan ?

Staff Member

32 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2006 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Peliaika kortti ei riitä. Eli oma tili pitää olla jos on tarkoitus yhtäaikaan peliä pelata.
Euphobia
Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis tarkotan että jos se mun kaveri poltaa sen pelin ja se on vaikka amerikkalainen ja lähettää sen mulle mutta meillä ei oo mitään yhteistä muutakun se CD ja seriali

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2006 @ 09:03

Senior Member

2 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2006 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
siis tarkotan että jos se mun kaveri poltaa sen pelin ja se on vaikka amerikkalainen ja lähettää sen mulle mutta meillä ei oo mitään yhteistä muutakun se CD ja seriali
Ei onnistu. Lukaise kohta 1B eulasta:

https://signup.worldofwarcraft.com/agreement.html
Mainos
_
__

_
Euphobia
Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, kiitos!

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > toimiiko poltettu wow:i ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy