User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 10:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > easydivx 0.81 ja tekstit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Easydivx 0.81 ja tekstit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kpsaari
Member

2 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2002 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään tietoa miksi ohjelma ei minulla tee tekstejä, vain virheilmoitus:

"Error loading E:\easydivx\softs\vobsubb.dll

One of the library files needed to run this application cannot be found"

C:llä ei ole tilaa ja olen asentanut softan E:lle. Rippaus sujuu muuten ok ja ohjelma on kiitettävän helppokäyttöinen.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2002 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna softa uudelleen.
Sinulta puuttuu vobsub.dll tiedosto..
kpsaari
Member

2 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2002 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä vobsub.dll on softs-hakemistossa ja olen uudelleenasentanut softan n10x

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2002 @ 06:28

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2002 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko myös imuroinut softan 10x.. :)
Kokeilepa imuttaa toisen kerran ja asenna
sitten se..
kpsaari
Member

2 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2002 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tehnyt senkin tempun pari kertaa. Voiskohan jokin mennä pieleen, koska olen asentanut ohjelman E:lle?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2002 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on kyllä paha mennä sanomaan mikä olisi
vikana..
Syitä on monia.
Esim. käyttis ja softa ei sovi kunnolla yhteen
käyttiksessä häikkää jne..
Ja se ei vaikuta, mihin partitioon softa on
asennettu..
Voisit kokeilla vielä eri versiota..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2002 @ 06:54

Mainos
_
__

_
kpsaari
Member

2 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2002 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luovutin ja rippaan tekstit Subrip_097b-ohjelmalla ja katselen elokuvia DSPlayerilla. Sattuisiko kenelläkään olemaan suomenkielisiä teksteja elokuviin:

Predator 1 ja 2
Terminator 1
Rush Hour 2

Myös suomenkielinen "Chatacter matrix"-tiedosto kiinnostaisi kimmo.saari@kanetti.com
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > easydivx 0.81 ja tekstit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy