suomenkielinen ftp
|
|
upous
Member
|
31. tammikuuta 2006 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
laitan tämän tähän mutta varmaan se siirretään johonki. eli onko olemassa suomenkielistä ftp ohjelmaa. ja mistä moisen saa ladattua. mulla oli joku ftp mutta ku ei ollu suomeks niin en oikein älyny kuin se toimi.
|
dr.dr
Senior Member
2 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2006 @ 17:09 |
Linkki tähän viestiin
|
AsRock S478 P4Dual-880Pro (Chipset: Via PT880 Pro) | Intel P4 3,0 GHz Prescott @ 3,22 GHz | Club 3D X800 XL @ 425/540 | Seasonic S12-430W | Kingston 1,5 GB | Seagate PATA 120 GB + SATA 200 GB | 3DMark05: 5405, 3DMark06: 1891
|
upous
Member
|
1. helmikuuta 2006 @ 03:01 |
Linkki tähän viestiin
|
latasin sen alimmaisen ja suomenkielen paketin mutta se ei silti oo suomenkielinen. mikäköhän meni väärin.
|
upous
Member
|
1. helmikuuta 2006 @ 03:17 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllähän tuo tieten vois onnistua ilman suomenkieltä. mutta ku painaa connet niin tulee että se nimi ja salasana ja siihen ku keksii jotain. niin miten laitetaan ne mitä joku voi ladata.
|
Member
1 tuotearvio
|
1. helmikuuta 2006 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ootko siirtämäs internetsivusi palvelimelle ftp ohjelmalla ?
Vai ootko tekemäs omasta koneestat ftp servuu ?
|
upous
Member
|
1. helmikuuta 2006 @ 05:36 |
Linkki tähän viestiin
|
ilmeisesti olen tekemässä servuu.
|
Moderator
|
1. helmikuuta 2006 @ 06:01 |
Linkki tähän viestiin
|
http://filezilla.sourceforge.net/
Filezilla on todella hyvä ftp-palvelinsovellus (voi tuntua vaikealta käyttää, suomen kielen tuesta en ole varma) sivuilla on kyllä hyvät ohjeet toimintaan saattamiseksi.
Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2006 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
upous
Member
|
1. helmikuuta 2006 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
näyttää aika mielettömän vaikealta. tuo joka eka käskettiin ladata tuntu hlpommalta. voisko joku jelpata vähän sen käytössä
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
1. helmikuuta 2006 @ 18:59 |
Linkki tähän viestiin
|
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2006 @ 19:00
|
upous
Member
|
2. helmikuuta 2006 @ 04:39 |
Linkki tähän viestiin
|
AtomFTP 1.01 Windows 95/98/NT:lle (679,7 Kt)
mulla on xp
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
2. helmikuuta 2006 @ 04:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: AtomFTP 1.01 Windows 95/98/NT:lle (679,7 Kt)
mulla on xp
Toimii myös XP:ssä.Itselläni tuo ohjelma koneella ja hyvin toimii.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
upous
Member
|
2. helmikuuta 2006 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
ok. latasin sen nyt. mitäs nyt pitää tehdä että joku voi ladata multa jonku tiedoston
|
upous
Member
|
2. helmikuuta 2006 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
ok. latasin sen nyt. mitäs nyt pitää tehdä että joku voi ladata multa jonku tiedoston
|
Senior Member
|
2. helmikuuta 2006 @ 05:14 |
Linkki tähän viestiin
|
öö...pari perusjuttua:
- Nuo mitä täällä on ehdotettu ja mitä olet ladannut ovat FTP CLIENT -softia ("ftp-ohjelmia") => niillä ladataan tiedostoja esim. ftp.funet.fi ftp-palvelimelta
- Se mitä TARVITSET on FTP-SERVER (ftp-palvelin)
Elikkä tarviset softan jolla pystytät FTP-SERVERIn, että joku voi imuroida FTP-CLIENT-softalla sulta tiedostoja.
Itse en käytä suomenkielisiä serveri-ohjelmia, ja ne/se mitä käytän on "kokeneemmalle" käyttäjälle tehty => asennus ei suju jos ei todella tiedä mitä tehdä (mutta lopputulos parempi kuin moni "helppo" serveri softa :D)
Mutta sellaisia helppoja (tuskin suomenkielisiä!?) serveri ohjelmia ovat mm. Serv-U ja BulletProof FTP, molemmat tosin maksaa...Ilmaisista ei ole hajuakaan...mutta googlella niitä on helpo etsiä..."Freeware FTP Server"...ja tuollaisia löyty: http://www.google.com/search?hs=ogt&hl=fi&client=opera&rls=en&q=F...
//pari vinkkiä vielä servunlaittoon:
1. ÄLÄ käytä porttia 21 <= yleine ja hakkereiden skannaama etc.
2. ÄLÄ päästä anonyymi käyttäjiä koneelle - tee KAIKILLE käyttäjätunnukset ja salasanat
3. Koska sinulla luultavasti ei ole kiinteä IP-osoite
=> hankki/rekisteröidy esim. www.no-ip.com paikasta pikkusofta jolla voit päivittää sun sen hetkisen ip:si niin, että muille se on aina esim. "munip.hopto.org" => näis sun ei aina tarvitse kertoa kavereillesi, että ip-muuttunut, uusi ip...vaan se on aina tuo "munip.." kunhan olet sen vain päivittänyt (näet sitten kun ja jos tuon hankit)
4. Suosittelen vakavasti, että käytät SSL-suojattua tiedon siirtoa - eli kunhan opit servunlaittoa enemmän - opettele seuraavaksi tuo "SSL"-homma
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2006 @ 05:20
|
upous
Member
|
2. helmikuuta 2006 @ 05:35 |
Linkki tähän viestiin
|
joo.. no mie poistan tuon jonka asensin. koska tarkotus oli tehdä sellainen että ite vois kavereille lähettää kuvia ja videoita ja muuta. mutta unohdan samalla koko ftp jutun. tuntuu olevan liika hankala
|
19mike72
Newbie
|
17. helmikuuta 2006 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän mahtaa mun ftp-servu asetuksissa olla? Filezilla ja
Quick and easy ftp server molemmat toimii siihen saakka kun servun pitäs päästää kansioita tutkiin. Siis, sisäänkirjautuminen onnistuu mut
kansioita ei jaeta. Viikko kohta testailtu eikä tulosta. Käyttis XPsp2. Palomuuri f-secure 2005 ei ilmottele mistään.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2006 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
19mike72: antaako noi palvelimet ja asiakasohjelmat mitä virheilmoituksia?
|
Mainos
|
  |
|
Eza
Senior Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 07:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: joo.. no mie poistan tuon jonka asensin. koska tarkotus oli tehdä sellainen että ite vois kavereille lähettää kuvia ja videoita ja muuta. mutta unohdan samalla koko ftp jutun. tuntuu olevan liika hankala
Minä käytän tuohon tarkoitukseen ihan http-palvelinta. Vaatiin vähemmän perehtymistä kavereilta. Itse käyttelen Apachea Linuxin päällä, mutta se löytyy myös Windowsille.
0100010101110000011001010110110001101001
|