Tulostinongelma
|
|
juusto
Suspended due to non-functional email address
|
1. helmikuuta 2006 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli minulla on HPn 1215 tulostin ja koneessa XP. Tulostin toimi hyvin kun ostin sen joskus syksyllä, mutta nyt en ole saanut pitkään aikaan tulostettua mitään. Aina kun yrittää tulostaa saan vain virheilmoituksen: "Järjestelmävirhe, järjestelmävirheen takia asiakirjaa ei voida tulostaa. Yritä uudelleen tai käynnistä kone uudelleen".
Tulostin toimii toisessa koneessa normaalisti. Skannaus onnistuu, kopiointi onnistuu, kohdistussivun tulostaminen onnistuu, kasettien puhdistamisen testisivu tulostuu, mutta tulostimen testisivu eikä yksikään tiedosto suostu tulostumaan.
Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta en vaan keksi mikä mättää. Löytyisiköhän joltain hyviä ideoita missä vika on?
|
Member
3 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2006 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajureiden uudelleenasennus?
|
juusto
|
2. helmikuuta 2006 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen hakenut uusimmat ajurit HPn sivuilta ja asennellut niitäkin jo monta kertaa uusiksi, ei mitään vaikutusta.
|
Hz4
Account closed as per user's own request
|
2. helmikuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei sulla satu olemaan Windows XP 64Bit????
itselläni teki aivan samaa 64bittisen XPnkanssa. Omistan myös HP-tulostimen.
ps. Apua en vaivaan löytänyt että kannattaa odotella uusia HPn ajureita (jos 64bit)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2006 @ 10:27
|
juusto
|
3. helmikuuta 2006 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei oo 64bittinen xp. Ihmettelen vaan kun tulostin on joskus toiminut, ja nyt ei tulosta. Pitää varmaan myydä pois ja ostaa uusi, jos vaikka toimisi.
|
dfwta
Senior Member
|
3. helmikuuta 2006 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Ota se pois laitehallinnasta (del) ja buuttaa kone.XP tunnistaa sen uudelleen. Ja jos tulostusjonossa on töitä ota nekin pois.
|
Nipali
Newbie
|
7. helmikuuta 2006 @ 21:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on just samaa sarjaa oleva tulostin ja WinXP ja sama ongelma. Kaikki "Juuston" mainitsemat kokeilut olen myös tehnyt, eikä mikään ole auttanut. Olisko joku keksinyt ongelmaan ratkaisua? Tulostin vaihtoonko? :o
|
juusto
|
8. helmikuuta 2006 @ 13:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Harvinaisen vittumainen ongelma tämäkin...
Pitää sit varmaan käydä jostain ostamassa samanlainen tulostin ja jos se toimii ongelmitta niin palauttaa vanhan tai myy jollekkin.
Tulostimessa itsessään ei pitäisi vikaa olla, koska kopiointi ja skannaus toimii ongelmitta ja toisen koneen kanssa myös tulostus onnistuu.
|
Nipali
Newbie
|
8. helmikuuta 2006 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa niin, mulla meni tulostin kyykkyyn just samanlaisesti. Ensin pelas ihan hyvin ja sitten jossain vaiheessa lakkas pelaamasta. Tosin kerkesin siinä välissä asentelemaan koneeseeni erinäisiä ohjelmia ja WinXP pyysi myös päivittämään softaansa ja päivitin tottakai. No - olisiko syy joissakin softissa joita asensin, vaiko WinXP:n viimeinen päivitys. Asennnan käyttiksen uudelleen ja koitan katsoa kohta kohdalta missä menee nurin. Palaan pian asiaan
|
Nipali
Newbie
|
12. helmikuuta 2006 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin, käyttis ja kaikki muut ohjelmat jotka koneessa oli tulostimen nurinmenoaikana on nyt asennettu uudelleen. Kaikki päivitykset on otettu netistä. Joten kone on taas tarkalleen siinä
kunnossa jolloin Windows ilmoitti "Järjestelmävirheestä" laitteessa
hp psc 1215 all-in-one. Tarkoitushan mulla oli tutkia minkä ohjelman/päivityksen aikana tulostin kaatuu ja käyttis ilmoittaa em. virheestä. Kuinkas ollakkaan - tulostin pelaa nyt moitteetta, eikä käyttis ole herjannut mistään virheestä. Missä oli siis vika? Vastaan lyhyesti; en tiedä.
|
Mainos
|
  |
|
brattus
Newbie
1 tuotearvio
|
17. helmikuuta 2006 @ 08:30 |
Linkki tähän viestiin
|
ihan noin tiedustelisin että onks toi 64 bittinen windowsi muuten ollut hyvä ja toimiva? harkitsen sen asennusta käyttikseks mun tulevaan athloniin...
WT ATX-MIDITORNI KM06 BLACK WT-HELI
AMD Athlon 64 3200+
ASUS A8N-VM
CLUB 3D GEFORCE 6600GT 128 MB PCI-E
2 x BUFFALO 512 MB DDR 400 OEM CL 2.5
LG DVD+/-RW 16X DUAL LAYER BLACK
|