User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 23:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hubin ylläpito kaverin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hubin ylläpito kaverin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Insomnium
Newbie
_
3. helmikuuta 2006 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, miten pystyn tekemään nii dc:ssä ku mulla on oma hubi, että kun mä sammutan koneen niin hubi silti pysyy pystyssä. Eli miten sen vois jakaa kahdelle hostille. Vai voiko?

Norther \,,/,
pkaksp
Moderator
_
4. helmikuuta 2006 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei onnistu. Se hubi pitää olla jollain koneella 24/7 auki. Tai no jos ei kikkaile niin, että kun toisen koneen sammuttaa, niin avaa toiselta koneelta hubisoftan.

Tuo olisi ainoa keino, mutta siinä tulisi käyttökatkoksia tietysti.
Member

1 tuotearvio
_
4. helmikuuta 2006 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse teen niin että laita ensin toiselta koneelta kiinni ja sitten toiselta päälle, käyttäjät tulee takas heti :)
Mainos
_
__

_
Insomnium
Newbie
_
4. helmikuuta 2006 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo niin vähän arvelinkin. Mut thanks. Pitää sitten silleen säätää se.

Norther \,,/,
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hubin ylläpito kaverin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy