User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 11:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp721vr divx dvd/vhs yhdistelmä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips Dvp721vr divx dvd/vhs yhdistelmä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
Supe
Newbie
_
4. tammikuuta 2005 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ongelma sen tekstityksen kanssa... Tietokoneella se toimi niin kuin piti, mutta DVP721VR:llä subit menevät nopeammin kuin elokuva, eli ero lauseiden ja subien välillä kasvaa sitä katsoessa. Parin minuutin jälkeen se on jo pari repliikkiä edellä. Onkohan mitään tehtävissä?
080873
Junior Member
_
5. tammikuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tuo firmiksen päivitys käytännössä menee? Olen yrittänyt polttaa ainakin 10 levyä eri merkeillä, eri tiedostopäätteillä (MIH, MIC), eri nopeuksilla eri polttoasemilla, mutta mikään ei pelitä vaan aina tulee disk err tai jotain vastaavaa. Eli siis puran tiedoston kansioon, nimeän eri nimiseksi, poltan kansiossa, tarkistan version ja laitan koneeseen. Mikään ei auta. Polttoasetukset pitäisivät olla oikein, koska vastaavia pyydetään Philipsin DVP630:n päivityksissä. DVP630:n päivittämisessä ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Mitäköhän teen väärin?
RaakaRoki
Junior Member
_
7. tammikuuta 2005 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun laite toistaa DivX-elokuvan .SUB formaatissa olevan tekstin pari minuuttia etuajassa. Missä on vika?
Lisäksi teksti on vaikeaselkoista kun jotkut kirjaimet ovat vaihtuneet alaviivaksi. Löytyykö neuvoja/korjausohjetta täältä?
Finnvehvi
Newbie
_
7. tammikuuta 2005 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa nuo .sub tiedostot muuttaa .srt päätteisiksi. Ei mene subtitle workshopilla kuin muutama sekunti.
jui55i
Junior Member
_
7. tammikuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
080873: Voi olla tyhmä kysymys, mutta kai olet vaihtanut tiedoston nimen soittimen mukaan, etkä ohjeen mukaan? Eli katsot omasta soittimesta sen pv8??????????? tai mikä ikinä onkaan ja vaihdat tiedoston nimen sen mukaan. Koska tuo ohjeessa oleva uusi tiedoston nimi ei pidä paikkaansa...

Jos tuon tiesitkin jo niin en osaa auttaa...
RaakaRoki
Junior Member
_
8. tammikuuta 2005 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firmware-päivitys auttoi. Mutta vielä tekstityksessä toisen rivin ensimmäinen kirjain puuttuu silloin tällöin. Auttaneeko tähän mikään kun se on satunnaista? Päivitys ei onnistunut kerrasta mutta syy siihen oli että poltto-ohjelmani oletusarvona ei ollut "Finalize CD" enkä huomannut sitä heti.
080873
Junior Member
_
8. tammikuuta 2005 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jui55i, ei ollut ollenkaan tyhmä kysymys. Joku mulla silti tökkii vieläkin. Eli jos nyt mennään kädestä pitäen, niin teen seuraavasti: Imuroin tiedoston dvp721vr_00_fus_eng.zip, puran sen kansioon DVP721Vr päivitys. Nimeän tiedoston PV8E302020_V13092.MIH uudestaan joko PV8E300020.MIH/MIC tai PV8E300020_v13092.MIH/MIC.Olen kokeillut molemmilla päätteillä. Laitteen model nro on siis PV8E300020 Micom Ver V1.244. Olen polttanut tiedoston joko DVP721VR kansiossa tai suoraan CD:lle (without multisession). Aluksi poltin CDR:lle, mutta tarpeeksi monta tuhottuani siirryin CDRW:en kunnes lopulta sekin hajosi. Poltto-ohjelmina on ollut Nero ja CDRWIN5. Levy sisään ja aina tulee Check Disk tai Disk Error. Nyt taas vuorostani minä esitän tyhmiä kysymyksiä: onko isoilla ja pienillä kirjaimilla eroa tiedostonimessä? Ei kai pdf tiedostoa tarvitse polttaa mukana? Jos joku tietäisi mikä mättää, olisi se hienoa. On nimittäin hermoja raastavaa hommaa tämä päivittäminen...
RaakaRoki
Junior Member
_
10. tammikuuta 2005 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimimerkille 080873
Tee täsmälleen kuten ohjeessa sanotaan:
Tarkista polttoasetukset: Ohjelma ei viimeistele CD:tä oletusarvoisesti. Jos CDRW-levy on viimeistelty (Finalized), siihen ei voi polttaa uudestaan ennenkuin se on pyyhitty (Erase). Eli jos yritystesi välillä sinun ei ole tarvinnut "Erasoida" levyä, se ei ole ollut silloin viimeistelty.
File system oltava ISO9660 (Oletuksena yleensä jotain muuta).
Tee hakemistopolku täsmälleen kuten ohjeessa käsketään (kohta 2.2)
LG_DVD\FIRMWARE\UPGRADE\LG\ johon poltat tiedoston PV8E300020.MIH (sinun tapauksessa).
Kirjoita ISOILLA KIRJAIMILLA (koska en tiedä onko kirjainten koolla merkitystä mutta esimerkissä niitä on käytetty). Tiedosto on oltava LG_DVD-hakemistossa (kohdassa 3.2 sanotaan niin) eli ilmeisesti laite hakee päivitystä ko. nimisestä hakemistosta. Et ole viestisi mukaan käyttänyt ko. nimistä hakemistoa.
jui55i
Junior Member
_
10. tammikuuta 2005 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, jollei tuolla tavalla päivitys onnistu niin on kumma.

Lähetin itse Philipsin tukeen viestin tuosta DVD-leffojen aikana esiintyvästä tekstitys bugista. Laitoin viestiin, että soittimeni firmware versio on 13092 ja kuulemani mukaan samaa ongelmaa esiintyy myös muillakin laitteen omistajilla. Vastaukseksi sain, että päivitä soittimeen uusi firmware. ;) Voi olla, että kuvittelen vaan, mutta uskoisin juuri tuon 13092 version olevan uusin... :)
080873
Junior Member
_
10. tammikuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RaakaRoki ja jui55i! Kiitos vastauksista. Nyt sain päivitettyä laitteen kun todellakin tekee sen LG_DVD\FIRMWARE\UPGRADE\LG\ hakemiston. Mielestäni tein sen kerran ennenkin, mutta taisi tuo _ jäädä LG:N ja DVD:n välistä pois. Tarkkaa hommaa siis! Nyt kuitenkin kaikki pelaa hienosti ja etenkin DivX:n subit toimivat (ennen sanoista puuttui kirjaimia jotka oli korvattu väliviivalla). Mielestäni Philipsin päivityksen ohjeet ovat vähän huonot, etenkin kun e.g. tarkoittaa minun englannissani esimerkiksi (kun ohjeessa puhutaan hakemistosta). Samoin varmasti monelle päänvaivaa tuottaa ohjeen väärä tiedostopääte MIC. Kiitos vaivannäöstä!
finck
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2005 @ 01:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko väliä millä ohjelmalla polttaa?
RaakaRoki
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 03:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, päivitysohje on ylimalkainen. Lähetinkin siitä Philipsin tukeen reklamaation, että ei saa käyttää ohjeessa ilmausta "esimerkiksi" jos asia pitää olla täsmälleen niin. Eivät ole vastanneet eivätkä varmaan korjaa ohjetta, niin että kaikki varmaan tulevat törmäämään samoihin ongelmiin.
Ei poltto-ohjelmalla ole väliä.
RaakaRoki
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jui55ille!
Minäkin olen sitä mieltä, että Philipsin tuki ei lue kysymyksiä vaan heillä on vakiovastaus kaikkiin kysymyksiin "päivitä firmware" vaikka olisit sen jo tehnytkin.
espii
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nettiyhteys palasi taloon, vaihtus tarjoaja...

Elikkä olen tehnyt kahden kokoiset fontit DVP721VR:lle nyt, F17 isompaa ei enää voi tehdä, koska sitten menee toiselta riviltä tekstien alaosa harmaan taustan yläosaan jo. Firmwaret löytyy alla olevasta linkistä, kuten yksi kuvakin, sekä alkuperäinen firmis:

http://koti.mbnet.fi/espi72/dvp721vr/

Tuo fontti näyttää vaikuttavan myös kaikkiin valikoihin, jotka eivät tule DVD:ltä, mutta itselle se kelpaa. Fontti on on otettu DVP720SA soittimesta, joten se ei ole täydellinen, esim kuvassa näkyy valikoissa olevat välit on vaihtuneet @ -merkkiin. Tuo on ainut ero jonka olen huomannut alkuperäiseen, jos kokoja ei oteta huomioon.

Jokainen tietty laittaa firmwaren omalla vastuullaan!
Asennus samaan malliin kuin alkuperäisen DVP721VR:n firmwaren asennus.
jui55i
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt asiakastuki vastasi saman kuin espiillekin, eli:
Quote:
Jos ongelma esiintyy useilla elokuvilla toituvasti, kannattaa olla
kuitin ja soittimen kanssa yhteydessä myyjäliikkeeseen, joka vaihtaa
sen.
Uskoisin kuitenkin että vika ei olisi soittimessa vaan softassa. Koska tuo nähtävästi johtuu tuosta Mediatekin piiristä. Ja täytyyhän jonkun core softan tuotakin pyörittää.

No, katsotaan nyt innostunko vaihtamaan. Tuskin ainakaan ennen seuraavaa firmware päivitystä.
jui55i
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset espiille! Itse kokeilen softaasi heti kun ehdin.

Täältä löytyy myös juttua tähän soittimeen tehdystä custom firmwaresta, jossa on regionsuojaus poistettu. En ole itse tuota firmistä kokeillut. Tuolla on myös mainittu ohjelmia, millä noita tekstityksiä voi muokata.

http://blogs.officezealot.com/gorlach/archive/2004/12/30/3723.aspx

Nyt pitäisi saada vielä softa, jossa olisi regionhack sekä hyvät tekstitykset. Ja vielä kun saisi nuo muut tekstitysongelmat kuntoon siellä Philipsin päässä.
espii
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäsin nuo isommat fontit gorlach:n tekemään alukoodivapaaseen firmwareen ja ne löytyy linkistäni myös, en testannut niitä.
jui55i
Junior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienoa, kommentoin myöhemmin miten toimii!
jui55i
Junior Member
_
15. tammikuuta 2005 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
espiin custom firmwaresta... Eli maakoodit eivät poistu ainakaan minun soittimessani tuon gorlichin firmwaren myötä. Johtuu varmasti siitä, että tuo firmware on dvp721vr/14 soittimelle. Ja suomessa myytävät ovat dvp721vr/00 mallia. Jos joku nyt saa tuon toimimaan itsellään tai löytää todella toimivan hackin, laitapa viestiä tännepäin. :) Tekstitysmuutoksista sen verran, että tuo F17 olisi minusta sopivan kokoinen. Jos nyt ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin espii tiedätkö mistä nuo @ merkit tyhjien tilalla johtuvat? Jos ei puututa pikkuasioihin, minusta tuolla tekstityksellä divx-leffat näyttävät oikein hyvältä!
jui55i
Junior Member
_
15. tammikuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terveppä taas... Koitin tässä kikkaillessani tätä regionhackia ja se ainakin tuntuu toimivan. R1 ja R2 levyt toimivat ok nyt. Sama homma kun jo aiemmin postaamani hack, mutta eri tiedosto.

http://aiwaownersnetwork.tripod.com/pages/lg/lg5000.zip

Olen kuullut, että firmware valikossa käynti voi resetoida regionin takaisin R2:n joten en siksi uskaltanut katsoa. Tolla firmware valikolla tarkoitan sitä tv setup -> aspect -> 16:9 -> ok -> 1-3-9-7-1-3-9 -> ok valikkoa...

Koittakoon ken haluaa. Mulla ainakin toimii hyvin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2005 @ 17:38

espii
Junior Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole jaksanut pohtia, mistä @ merkki tulee siihen tyhjään, mutta tuohan on tehty dvp720sa soittimen fontista, niin siinä on vissiin sen verran eroa.
finck
Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2005 @ 03:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistähän johtuu että joissakin polttamissani divx-leffoissa esiintyy synkka-ongelmia äänen ja kuvan kanssa. tietokoneella kaikki pelittää.. poltan aivan samalla tavalla aina ja usein levyt vörkkivät mutta nyt on ollut vähän ongelmia kun päivitin firmwaren...
RaakaRoki
Junior Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan muu kokeillut espiin tekemiä Firmwareja, jotka muuttavat tekstityksen isommaksi DivX-leffoissa?
Pystyykö alkuperäisen (=Philipsin tekemän) Firmwaren palauttamaan takaisin tarvittaessa?
Onko tätä kokeiltu?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2005 @ 05:58

pasa18
Newbie
_
2. helmikuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan jaksanut kokeilla tuota VHS puolta soittimesta?

Itselläni on sellainen ongelma että kun olen nauhoittanut LP moodissa (SP toimii hyvin) ja katson nauhoitusta ja pitäisi kelata esim. mainosten ohi, niin kuva muuttuu mustavalkoiseksi kun palaan "normaali" nopeuteen (=PLAY/STOP-PLAY). Värit saan takaisin sulkemalla koko laitteen ja käynnistämällä sen uudestaan. Tämä on joksenkin turhauttavaa kun esim. katsoo Neloselta nauhoitettua elokuvaa ja joutuu sulkemaan laitteen noin puolen tunnin välein että saisi katsottua elokuva väreillä.

Miten tuo LP nauhoitus/katsominen/kelaaminen toimi muilla?
Mainos
_
__
 
_
jui55i
Junior Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RaakaRoki: Juu onnistuu se firmwaren päivitys takaisin Philipsin omaan versioon. Itse palasin takaisin tuohon viralliseen versioon.
 
Sivu:<12345>
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin DivX -kodeekki täältä!
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
Rovi myy DivX:n, kilpailu liian kovaa 2 31. tammikuuta 2014 Keskustelua uutisista
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp721vr divx dvd/vhs yhdistelmä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy