User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 05:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kysymyksiä wintv nova t:stä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymyksiä WinTv Nova T:stä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
viliwee
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku selittää noi kaatumisen poisto ohjeet??
Ku en saanu toimii noilla toisen fooruminkaan ohjeilla. ehk en vaan osannu.
Mulla alko kaatuminen vasta tänää ja mulla on sentää tää tv-kortti ollu jo pari kuukautta.
Member

5 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.hiillos.org/inc/engine/hit/file.php?id=digitv
Elikkä pura tuolta löytyvä zip-paketti johonkin kansioon, aja install.bat-tiedosto ja paina ok kaikkiin avautuviin ikkunoihin. Mulla alko tänään WinTV kaatuilemaan uudestaan ja ajoin tuon tiedoston, jonka jälkeen kaikki toimi taas.
viliwee
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2005 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää foorumi on älyttömän jees!
Vastaus tuli nopeemmin ku uskoin! :D
Pistän lisää viestii jos en saa toimii.
Kuupekki
Newbie
_
18. maaliskuuta 2005 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei taas näy B-nippu...
Kuupekki
Newbie
_
18. maaliskuuta 2005 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei taas näy B-nippu...
dadaa3
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mytheatre toimii hienosti tämän wintv nova-t pci-kortin kanssa. Siis uuden kortin. Kortin omat softat tosi huonoja ja kaatuilivat koko ajan. Ajastusta(scheduler) en saanut toimimaan ollenkaan. Kaatui aina kun olisi pitänyt alkaa nauhoittamaan eli kun alkoi käynnistää wintv2000. Tällä mytheatrella ajastettu nauhoituskin onnistuu hienosti. Vieläköhän tähän löytyisi muita vielä parempia softia? Tämä on kyllä jo aika hyvä.

Tämä on huippufoorumi!
viliwee
Senior Member
_
7. huhtikuuta 2005 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis täältä foorumista saat kyl ohjeet miten estät sen kaatuilemisen.
Kun mun omasta mielestä taas tän hauppaugen softat on parempii ku muut.
Toisaalta mielipideasioista ei kiistellä.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
Ned21
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on tuo Hauppagen Nova-T uusi versio, mutta en saa millään näkyviin kanavanippu B:tä tai C:tä eli pelkästään ylen kanavat näkyvät, ja asustan helsingin keskustassa.


Jos löytyisi apuja niin olisin kiitollinen. Olen testannut uusimmat ajurit ja 1.3 softan ja lähes kaikki mitä mieleen tulee mutta signaalia ei vain tule millään ohjelmalla.
Kuupekki
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ned21, Mulla oli sama ongelma... laitoin vaan vahvistimen väliin ni alko toimimaan, yleensä johtuu heikosta signaalista.

Näät signaalin vahvuuden suite managerista, mulla se vaatii noin 10 pykälää siinä signal status kohdassa että saan subtv:n ym näkymään...
Ned21
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistähän tuommosen hommasit ja paljon makso?
viliwee
Senior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite asun ns. katvealueella. Eli ihan vähän liian kaukana mastosta että näkyis hyvin (joku lähisignaali) ja sit taas liian lähel et näkyis kaukosignaali.
En ymmärrä noist, mut noin mulle sanottiin.
Sitten ostin Digitv-kortin ja ostin samal ulkosen digitv antennin.
Kaikki kanavat näkyy hyvin ja kuva on paljon parempi ku telkkareissa muuten.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
Kuupekki
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Biltemasta ite ostin, tais maksaa 11,90?

www.biltema.fi ja paina verkkokauppa ja laita hakuun 24046
Ned21
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sepä toimi hyvin eli ei sitten alkuunkaan.

Kävin ostamassa moisen vempeleen ja tuloksena oli nyt ettei kanavanippu a:kaan näy kunnolla.

Muita vinkkejä?
Kuupekki
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu vääntää sitä vipuu mikä siinä on???
Ned21
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu käänsin minimille niin alko näkyä ylen kuvaa pätkien maximille ni ei mitään..
viliwee
Senior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt en kyllä osaa auttaa. höh...

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
dadaa3
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttääkö yksikään softa niitä ykkösen ja kakkosen ja teeman yms. tekstejä? Joskus sain hauppaugen softalla jotain näkymään mutta satunnaisesti ja viiveellä ja mytheatre jota kehuin ei kyllä tekstejä tunnu näyttävän ollenkaan...

Tämä on huippufoorumi!
viliwee
Senior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon saanu hauppaugen omil softil näkymään tekstit sillon tällön.
Ei kyllä kaikkia.
Ajuripäivitys on kuulemma tulossa, mutta enpä usko että oikeesti tulee. Ehk se oli vaan myyntikikka. Muil ohjelmil ei mun mielest toimi...

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
Jartse
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2005 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dadaa3: Ylen teksteille tarvit MDTeletext-pluginin, MDWrapper.dll->Plugins, MDTeletext.dll->MDPlugins. Ohjelman omiin tekstityksiin on tulossa korjausta jo seuraavassa versiossa, Yle on onnistunut sekoittamaan automaattisen kielen tunnistuksen, muuallahan nuo toimivat.
dadaa3
Newbie
_
9. huhtikuuta 2005 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö siis tota löysin MT subtitles 0.62 version mutta sitten sen asennus mytheatreen? eli zip tiedostossa oli kolme tiedostoa:MDteletext.dll, MDteletext.ini ja read me tiedosto. Sanoit että pitää laittaa plugins kansioon ja joku wrapper-tiedosto? HÄH? Olen hieman pihalla nyt mutta jos tällä saisi ylen tekstit olisin kiitollinen lisäavusta...
Jartse
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, juuri oikeat filut. Luo kansio MDPlugins ja laita nuo sinne. MDWrapperin löydät esim täältä http://www.dvbsoft.net/download.php?list.14
Se Plugins kansioon, samalla sivulla on myös MT Teletext, näyttää kätevästi kaikki sub-sivut, mutta ei subeja isona näytöllä.
Kun tiedät sivun, avaa MDTeletext (Plugins->MDWrapper->teletext), syötä sivunumero ja aktivoi sen jälkeen SW subtitles, pienennä ikkuna, tekstitysten pitäisi näkyä nyt ruudulla isona. ;)
Väliaikaisena ratkaisuna ok, kunnes automaattiset jutut saadaan täälläkin pelittämään.
Edit: MT Teletextillä on dvbcore interface, joten sen paikka Plugins.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2005 @ 11:27

Mainos
_
__
 
_
viliwee
Senior Member
_
9. huhtikuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tuli tänään ongelma nauhottamisen kanssa tällä Wintv Nova-T pci-kortilla.
Kun painoin record niin näyttöön tuli seuraavanlainen virheilmoitus eikä nauhoitus alkanut:
Start DVB Recorder Unspecified error (0x80004005)

Elikkäs mitä tehdä?
En haluis korttia kuitenkaan takaisin kauppaankaan viedä, kun tarviin tätä.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
 
Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kysymyksiä wintv nova t:stä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy