User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 16:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony psp
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sony PSP
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nigg
Newbie
_
14. huhtikuuta 2005 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse veikkaan että tulee jo maanantaina. Mulla lähti silloin perjantaina tulemaan ja oli tiistaina kotiovella.

Vituttaa kun en ottanut sitä peliä PSP:n mukaan, joten edelleen odottelen Ridge Racerin saapumista. :( Huomenna 12päivä kun paketti on matkalla.
Jarrrmo
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, maksoin sen 30$
Jarrrmo
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ottanut minäkään peliä kun ei riittäny rahat ;( joten pitää sit ostaa vähä myöhemmi se :/
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2005 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli dynasty warriors (jpn) myynnissä. Ei oikein ollut mun makuun.
nigg
Newbie
_
15. huhtikuuta 2005 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://wwwapps.ups.com/calTimeCost?loc=en_FI

Tuolta voi laskea milloin on paketti perillä. Tosin itselläni luvattiin jo maanantaiksi vaikka tulikin vasta tiistaina.
Jarrrmo
Junior Member
_
15. huhtikuuta 2005 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle soitettiin tänää ja sanoivat että paketti on perillä ja tuovat sen maanantaina.
Jarrrmo
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2005 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arcanix sano vaa jos et tykkää tony hawks underground 2 remixistäkään ni ostan sen sult pois :D
Jarrrmo
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli muuten mieleen, saaks psp:hen mitenkää tekstejä ellei ole jo valmiiks leffassa?

Lisäys: Mikä on oikee resoluutio et elokuva ois koko psp näytön kokonen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2005 @ 10:49

nigg
Newbie
_
16. huhtikuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkseni 480x272 on reso. Subejakin saa jotenkin elokuvaan mukaan. Itse en ole vielä konvertoinut elokuvia mp4-muotoon, niin en näistä asioista ole niin perillä.

Tuolla ainakin on jotain juttua noista tekstityksistä: http://www.pspvideo9.com/forums/viewtopic.php?t=528&sid=264bcb05910f978d3e8a049c6f57ad75

Tietääkö kukaan (kumpikaan :D) mitään sivuja joista voi ladata mp4-videoita, esim tv-sarjoja, piirrettyjä yms. Itse olen löytänyt muutaman sivun joissa noita on aika niukasti - pari south parkkia, chapelle showta, pelivideoita yms. Oma ongelmani on siinä ettei tässä vanhassa paskassa ole edes DVD-asemaa, jolla voisin laittaa elokuviani PSP:lle. Pitää siis joskus jonkun kaverin koneella käydä täyttämässä gigastani.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.pspcrazy.com <- tuolta löytyy videoita ja ohjeita videon pakkaamiseen.
nigg
Newbie
_
17. huhtikuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä tuon sivun olen itsekin löytänyt. Pitäisi vain olla joku torrent-ohjelma jolla saisi enemmänkin noita videoita. Tuolta hain tuon south parkin PSP-jakosn.
Jarrrmo
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2005 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PSP tuli eilen, samoin muistikortti. PSP:ssä ei kuolleita pikseleitä tai muutakaan vikaa, mut tuli ongelma ton laturin adapterin kanssa, ku en saa sitä enää pistorasiasta irti :D siit on aika vaikee saada otetta ku on niin pieni ja muutenki pistorasia lähtee seinästä koht ku revin sitä irti :o
nigg
Newbie
_
19. huhtikuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuli Wipeout ja Lumines tänään play-asiasta. Matkaa kesti 8päivää eli nopeasti, ja pakettiin oli merkattu jotain alle 40dollaria hinnaksi, joten meni ilman tullimaksuja. Loistavia pelejä molemmat mitä tässä on ehtinyt tunnin verran pelailla.

Lik-sangin paketti on ollut nyt 15päivää matkalla :(. Kai sekin joskus tulee. Tästä lähin tulen varmaan käyttämään play-asiaa aina, kun kerta saa verotta ja vielä joka tilauksessa 5e kupongin. Asiakaspalvelukin on toiminut nopesti ja tuotteita on hyvin varastossa (molemmilla kerroilla arvio oli 1-5 päivää ja lähti 24h kuluessa. Lisäksi noita play-asian tilauksia voi seurata netissä toisin kuin lik-sangin. Se tapahtuu niin että menee www.hongkongpost.com kun paketti on vielä Hong Kongissa, ja kun paketti saapuu Suomeen (n. vuorokauden sisällä) www.posti.fi.
Jarrrmo
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2005 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitkä mahtaa olla oikeet sanat toho et ne pistää paketin hinnan pieneks? :D ku itellä englanti aika heikkoa, ja sit viel et tuliks sul nigg pelit suoraan postilaatikkoon vai jouduitko säki mennä hakee jostai lentoasemalta?
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2005 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo se töpseli on aika tiukka xD Vähän oli itelläkin vääntöä sen kanssa, mutta kyllä se siitä löystyy. Muuten on tuo lik-sang toiminut ihan hyvin, mutta tony hawkia olen odottanut tässä jo pidemmän aikaa. Jos pelit tulee verotta (eli ei jää tulliin), niin ne tulee luukusta jos mahtuu. Wipeout on hyvä, mutta enemmän on mennyt aikaa untold legendsin parissa :>
Jarrrmo
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2005 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite tilasin lik-sangista nyt ton RR usa version 38e.
nigg
Newbie
_
19. huhtikuuta 2005 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tuli paketti lähimpään postiin. Play-asiassa ne nyt tällä kertaa oli merkannut hinnan yli 3 kertaa oikeaa pienemmäksi ilman että olin pyytänyt mitään. Taitaa olla niille ihan normaalia.
Jarrrmo
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2005 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
prkl, toi adapteri ei lähe millää pistorasiasta irti ;(
Malboro
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin ajattelin tilata Sony PSP Value Pack (jap), yhden pelin, USB Transfer Cable ja jonku screen protectorin, kun on synttärit kohta :). Mutta nyt on enää ongelma, että kummastakohan saisi halvemmalla play-asiasta vai lik-sangista? Entäs tullit ja muut kulut? Ainakin joku oli saanut lik-sangista ilman tulleja (en sitten tiedä oliko päässyt vahingossa tullista läpi), mutta mites play-asia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2005 @ 08:58

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilauspaikalla ei ole väliä, jos veroja kytistellään. Sattumanvaraisesti ottavat tullissa ne. Riippuu mitä paketin päällä lukee. Jos käyttää ups:ää, dhl:ää, fedexiä yms. niin on lähes 100% todennäköisyys, että paketti jää tulliin. Molemmissa on konsolit saman hintaisia, eli ihan sama kummasta tilaat. Play-asiassa laittavat helpommin alemman hinnan pakettiin kun lähettävät. Multa saa sitten dynasty warriorsin (jpn) ilman postikuluja 15?:lla, jos kiinnostaa... ;)
Jarrrmo
Junior Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arcanix, muista sit et jos ei tony hawk's underground 2 remix mielytä ni täältä löytyy heti ostaja :P
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2005 @ 04:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä tietysti :D No tulis nyt ensin edes :p
nigg
Newbie
_
22. huhtikuuta 2005 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään tuli vihdoin RR ja pelailin sitä tossa päivällä jonkun tunnin ajan. Peli on oikein extreme-arcade ajopeli, ja sen huomaa ensimmäisestä mutkasta lähtien. Tuo "luisu" -juttu, johon koko peli näyttää perustuvan menee vähän yli, ja realismi on niin kaukana joissain tilanteissa, että välillä unohtaa pelaavansa AUTOpeliä. Peli on myös todella helppo mitä pelailin. Heti aluksi voitin joku 10 kisaa peräkkäin, ja sitten vihdoin sijoituin "vahingossa" toiseksi jossain 3. luokan kisassa. Kait se siitä vielä vaikeutuu, jos tarpeeksi pelaa. Pelin grafiikat ovat kuitenkin loistavat - jopa paremmat kuin Wipeoutissa. En ole kova arcade-peli fani ja tuntuu jo siltä että peli lähtee kiertoon heti kun olen sen kerran "läpi" pelannut.

Lumines on hyvä peli. Sitä on etenkin miellyttävä pelata liikkuessa (esim. bussissa). Peli ei nimittäin vaadi valtavaa keskittymistä, ja sitä on jotenkin letkeää pelata lähes missä vain. Peli vie myös akkua huomattavasti "grafiikka-pelejä" vähemmän. Taustavalonkin voi pitää kaikissa tilantessa huoletta minimillä. Lumines on myös varmasti todella pitkäikäinen ostos johon jaksaa palata aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan....

Wipeout on niin ikään hyvä peli, joskin hyvin eri tapaan kuin Lumines. Wipeoutia harvemmin tulee pelailtua neljän seinän ulkopuolella. Joskus olen koittanut mutta yksinkertaisesti keskittymiskykyni ei tähän riitä. Sen verran vauhdikas peli on. Myös väärässä valaistuksessa näkyvyys laskee lähelle nollaa aluksen syöksyessä "pimeään" tunneliin. Tosin pitkänmatkan bussissa onnistuin saavuttamaan sellaisen mielenrauhan jossa peliä saattoi hyvin pelata, mutta esim. metrossa ei siitä tietoakaan. Kuitenkin pelinä Wipeout on erinomainen - sellainen millainen Wipeout-sarjan pelin tulee ollakin. Wipeotissa on luultavasti myös _paljon_ enemmän ikää ja haastetta verrattuna Ridge Raceriin.
Jarrrmo
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arcanix, eikö oo vielläkään tony hawk tullu? :O .. tänään lik-sang pisti RR:n tulemaan saa nähä kauan menee.
Mainos
_
__

_
Pottu
Suspended due to non-functional email address
_
26. huhtikuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaapas minulle miten saan itselleni PSP:n ja miten paljon se tulee maksamaan kokonaisuudessa. T: PSP-Junkie

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Muunna videot Sony PSP:lle AfterDawnin oppaan avulla

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
PS3-, Vita- ja PSP -pelejä alennuksessa PlayStation Storessa PS4:n julkaisun kunniaksi 2 30. marraskuuta 2013 Keskustelua uutisista
Ostin juuri PSP GO 6.60 , mikä CFW? 3 13. marraskuuta 2013 PSP
PSX pelit PSP CFW 6.60 pro c-2 12 11. marraskuuta 2013 PSP
PSP pelikonsoli + 5 peliä 1 17. lokakuuta 2013 Myydään
psp go pelien koodi 1 8. kesäkuuta 2013 PSP
LG plasma 42PA450T kuvan säätö PSP:lle 1 20. huhtikuuta 2013 PS3
PSP GO 5.70 Modaus 2 25. maaliskuuta 2013 PSP
PSP 1004 street... 6 21. syyskuuta 2012 PSP
Psp kielen vaihtaminen 3 15. elokuuta 2012 PSP
Mikä olisi paras/kehittynein PSP-malli??? 10 1. elokuuta 2012 PSP

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony psp

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy