User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 20:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > leffan poltto cd:levylle??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leffan poltto cd:levylle??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
muza
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu se avi toimii vaan niissä soittimissa missä on tuki divx ja myös tekstityksille...! olen kerran kokeillut nerolla kääntää suoraan avi:n vcd mut ei kovin kummonen kuvanlaatu ja kaiken lisäksi se näkyi telkkarissa väärin päin.. =)kannattaa käyttää kääntämiseen tmpgenc:tä helppokäyttöinen ja saa paremman kuvanlaadun...! ja tosiaan se leffa ei mahdu kääntämisen jälkeen yhdelle cd:lle vcd:nä.
n_r
Senior Member
_
16. kesäkuuta 2005 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mpeg on pienempi kuin vcd mutta suurempi kuin avi
No eihän tuo nyt voi mitenkään pitää paikkaansa... MPEGin koko riippuu täysin asetuksista. VCD:llä bittinopeus on määritelty joten JOS määrittelen MPEG-1 pakkauksen bittinopeudeksi suuremman nopeuden kuin VCD:llä niin miten se mpeg voi olla pienempi?
Quote:
mutta voiko video kokoa muuttaa suuremmaksi? ja jos voi niin miten/millä ohjelmalla
mitä tarkoitat tällä? Jos tarkoitat voiko 15 minuutin videon koko, siis megoina, olla suurempi riippuen käytetystä ohjelmasta ja pakkaus koodekista niin totta kai kokoa voi muuttaa. Jos taas tarkoitat esim resoluutiota niin sitäkin voi muuttaa... VirtualDub ja video editorin yleensä joissa on joku resize funktio.
jarzaa
Member
_
16. kesäkuuta 2005 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
videon kuvan kokoa tarkotin (sori sieltä puuttu sana) esim.352x288->720x576
Quote:
MPEGin koko riippuu täysin asetuksista. VCD:llä bittinopeus on määritelty joten JOS määrittelen MPEG-1 pakkauksen bittinopeudeksi suuremman nopeuden kuin VCD:llä niin miten se mpeg voi olla pienempi?
aivan säätämisellä siitä saadaan pienempi ja se saadaan mahtumaan levylle. olen ollut sellaisessa luulossa että vcd:een bitratea ei voi säätää. korjatkaa jos olen väärässä

nrautava
Suspended permanently
_
17. kesäkuuta 2005 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-Back to original topic-

Siis kokeilitko noita mun antamia ohjeita?
Jos se AVI > MPEG onnaa, niin koita noita aikasemmin antamia ohjeita tehdä siitä joko VCD tai DVD...

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2005 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä poltin sen ihan .avi:na cd:lle suoraan kiinteet tekstit laitoin vaan siihen...toivottavasti vejljellä on divx tukeva dvd soitin..(:

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2005 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuuleppas nyt on semmonen ongelma että ainakaan yks dvd soitin ei toistanut tätä leffaa jonka olin polttanut divx:sinä, mutta se johtu varmaan siitä ku sillä on niin vanha dvd soitin. että olisko mitään muuta tiedosto muotoa jona polttaa cd:levylle leffa? semmonen joka sitten näkyis dvd soittimessakin..:D

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voiko joku vastata??? että mihin muotoon se kannattaa laittaa että se näkyy dvd soittimissa ku toi .avi ei näkynyt ja että se mahtuu cd:levylle..;)

Jumissa 24/7
Mainos
_
__

_
muza
Newbie
_
30. heinäkuuta 2005 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käännät sen vcd:ksi vaikkapa tmpgenc:llä niin lulltavasti näkyy sit....

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > leffan poltto cd:levylle??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy