User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > viirus ongelma...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
viirus ongelma...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Panukki
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2005 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mul tapiiri oo tommost koneella ku tarkistin sen etsi jutulla eli tota: CameraMonitor MFC Application
morsku
Suspended due to non-functional email address
_
21. kesäkuuta 2005 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista lisää poista sovelluksesta My Total Search Bar.

Naura itsellesi niinhän kaikki muutkin tekevät.
Panukki
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2005 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli jos löydän ton ni mä poistan sen sielt lisää\poista valikosta??
tommost ei ollu siel lisää poista valikossa ku: mytotalsearch bar.
tossa ku scannaan ton escan ni ku painan scannaamisen jälkeen ok ni ei siin näy missään file deleted.. :/ et eks se pitäis lukee et ne poistuuu ku morsku sanoit niin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2005 @ 19:16

Panukki
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2005 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta mä lähen nyt nukkumaan ku huome aikasin töihin mutta lähetelkää vaan viestii tulemaan ni luen ne huomenna ja ja kysyn sitten tarvittaessa neuvoa jos tulee ongelmii mutta öitä kaikille ja kiitos jo tähän vaiheeseen asti :DDD
2xOvela
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ola91
Suspended permanently
_
28. kesäkuuta 2005 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiks sen saa poistettua ie:stä klikkaamalla Näytä>Työkalurivit ja poistaa merkin sen kohdalta jonka haluaa pois.
evsku
Newbie
_
11. heinäkuuta 2005 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vieläkö tätä foorumia käytetään/luetaan? Olen seurannut omien virusongelmien myötä sivusta tätä keskustelua... joten mulla pyörii nyt eScan päällä ja HJT:n asensin, mutta en uskalla käyttää sitä kun oli niin pelottavia varotuksia ohjelman käytöstä... :D

Jeps... mulla on kone välillä jökkinyt... Spybot löytää jatkuvasti troijalaisia, mutta joitakin se ei pysty poistamaan... esim. MyWebSearch:a...

Sitten mun ohjauspaneelin lisää/poista sovellus listalta on hävinny varmaan puolet ohjelmista... joita on asennettuna, mutta ei näy listalla eli jotakin häikkää mun koneessa on...

Jos saan jonkinlaisia vastauksia niin laitan eScannin lokit näkyviin, mutta nyt menen nukkumaan...
Mainos
_
__

_
Pertsa700
Suspended due to non-functional email address
_
17. heinäkuuta 2005 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on neljä eri ohjelmaa, Ad-Aware, spyware blaster, microsoft antivirus ja norman av. Nämä pyörittää kerran viikossa ja päivittää joka päivä niin pitäis poistua.

P

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > viirus ongelma...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy