User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 8.9.2024 / 04:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > mirc opas
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
mIRC Opas
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
viluinen
Suspended due to non-functional email address
_
22. toukokuuta 2008 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kemali:
Toimiiko mIRC ilman rekisteröitymistä sitten kun tuo 30 päivän trial loppuu? Jostain olen kuullut että toimii mutta mutta...
Kyllä toimii, se vaan kysele aina käynnistyessään että "etkö nyt hyvä ihminen vois ostaa tätä..."

Intel Core 2 Duo E6400, Abit AB9, Radeon X1950 Pro, 2Gt 667 DDR2, 160Gt kovo ja Win XP
Kemali
Suspended due to non-functional email address
_
23. toukokuuta 2008 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti viluinen:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kemali:
Toimiiko mIRC ilman rekisteröitymistä sitten kun tuo 30 päivän trial loppuu? Jostain olen kuullut että toimii mutta mutta...
Kyllä toimii, se vaan kysele aina käynnistyessään että "etkö nyt hyvä ihminen vois ostaa tätä..."
:D Kiitti varmistuksesta
01000
Newbie
_
26. kesäkuuta 2008 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä mitä pitäis tehdä ku se ei yhdista mihinkää ja sit siihe tulee tämmönen
. Oon sitä ennen asentanu sen ja laittanu astuksiin nimen, sähköpostin, nickin jne. ja sit valitsin serveri ja painoin connect. Mitä pitäis tehdä?
Tulppanen
Newbie
_
30. heinäkuuta 2008 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vastaisiko joku tähän vielä? Itse en oikein saanut selvää edellisistä viesteistä eli nyt udestaan. Irc-kanava luodaan menemällä sinne ns. sisään. MUTTA Miten omalle kanavalle saa botin joka pitää kanvaa ns. auki koko ajan? JA miten kanavalle saa salasanan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2008 @ 16:11

Senior Member

5 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esimerkiksi QuakeNet:iin saat Q-botin. Sinun täytyy ensin luoda Q-tunnukset ja tuolta löytyy lisää tietoa suomeksi -> http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=4&f=7&l=3

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
AnT1BeF
Newbie
_
30. heinäkuuta 2008 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut potkittiin mun omalta kannulta:

03[22:49] * (Sen nimi, joka minut bannasi) sets mode: +b *!*(nimeni)@*.ip2.netikka.fi
03[22:49] * You were kicked by (Sen nimi, joka minut bannasi)(No Homers)
Session Close: Wed Jul 30 22:49:12 2008

Ensinnäkin, kuinka se on mahdollista? hänellä oli vain normaalit opit.
Olin itse perustanut tämän kannun, joten minulla oli kaikki valtuudet, suojat ym.
Lisäksi kannulla oli Q botti.

E: Se päästi mut takas, mut kuin voin suojautua jatkossa?

E2: Kun menin taas pois, niin en pääse takaisin. Näköjään pääsen vain silloin, kun tämä joka minut bannasi, kutsuu minut minun kannuuni.

MITÄ PITÄISI TEHDÄ? :/

E3: Sainkin kannuni takaisin. Tein vain komennon jolla otin itse itseltäni bannit poies =D
Mut kui vois pistää nii, ettei kukaa voi pistää sulle banneja ku omistat kannun?



Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2008 @ 00:06

Moderator

6 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2008 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sama ongelma kuin 01000:lla. Eli ohjelma ei saa läheskään aina yhteyttä serveriin. Joskus se onnistuu, tällöinkin yleensä vasta pitkän ajan kuluttua. Osaisiko joku kertoa, missä vika?
Moderator

5 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2008 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannun tyhjetessä salaus ja salasana häviävät. Kuka tahansa, joka silloin tulee saa op-oikeudet ja voi panna salasanan.
Pitää olla koko ajan kannulla sisällä, niin tämä ei ole mahdollista.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Deathly
Junior Member
_
10. joulukuuta 2011 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suoomalaisia kanavia?? ja tuo #afterdawn ei toimi. Olen sen sisällä muka nyt ja kukaan ei vastaa mun viestiin vaikka paikall näyttäs olevan paljon munkin lisäks tyyppejä....??

Emmää mikää nörtti oo =D
Moderator

6 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2011 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Deathly:
tuo #afterdawn ei toimi. Olen sen sisällä muka nyt ja kukaan ei vastaa mun viestiin vaikka paikall näyttäs olevan paljon munkin lisäks tyyppejä....??

Kanavan pitäisi toimia. Mitään kysymystä ei kyllä näy (?).

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Deathly
Junior Member
_
10. joulukuuta 2011 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. No yhistin siihen uudestaan. Kai se seitte toimii mutta paikalla ei oo nyt ku yks mu lisäks.

Emmää mikää nörtti oo =D
Moderator

6 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2011 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Deathly:
Okei. No yhistin siihen uudestaan. Kai se seitte toimii mutta paikalla ei oo nyt ku yks mu lisäks.
Tarkoitatko muuten #afterdawn- vai #afterdawn.com -kanavaa? Jälkimmäisessä on huomattavasti ennemmän porukkaa. :)

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Mainos
_
__
 
_
Deathly
Junior Member
_
10. joulukuuta 2011 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota ekaa eli #afterdawn:ia. Nyt yhistin siihen toiseen ja joo populaa kyl paljo enemmä. Kiitos (:

Emmää mikää nörtti oo =D
 
Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > mirc opas
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy