User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 epäväkaa(ko)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox360 epäväkaa(ko)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Senior Member

5 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla pihmahti jo lopullisesti ja ei saanu takuuta oli kulma menty rukaa sisältä ja P***** oltu

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2006 @ 17:19

Ciimael
Suspended due to non-functional email address
_
17. huhtikuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kuulun näköjään sankarilliseen 3% sillä 3kuuskymppiseni kaatui tänää, jumittui peliä pelatessa ja nykyään ei edes käynnisty... muutaman kerran on peli jumittunut aiemmin ja se näköjään enteili tulevaa, lievästi v*tuttaa mutta gigantti korvaa tai itkee ja korvaa. 3% mahdollisuus stna, pitäisikö ruveta lottoamaan? no aina ei voi voittaa... kyllä uudensukupolven konsoli 3kk "hyvin" toimi...
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2006 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
boksi voittaa ps:n millon ja mis vaan (/jopa äänekkyydessä:D) hyvä laite on ja ei ole kaatuillut....toisin kuin ps2....

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
tubbana
_
10. kesäkuuta 2006 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaatuileehan se tietokonekkin vähänväliä, joten kaippa se konsolillakin on ihan normaalia. Varsinkin kun x360 muistuttaa aikalailla tietokonetta ;)
Aapp_
_
13. kesäkuuta 2006 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun upouusi 360:ni ainakin toimii kaatuilematta tai muuten sekoamatta. =)

Kaikki valittavat että 360 sekoaa yms..? Varmasti sekoaa jos ei osaa käsitellä koneita, tai jättää ylikuumenemaan. Olen huomannut että 360 kuumentuu nopeasti, joten pidän aina pelatessa taukoja että kerkeää jäähtyä.

Jotkut friikithän ne pelaa vuorokauden putkeen ja boksi on sitte jo nii kuuma että vois lihaa grillata. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2006 @ 14:02

Shadown
_
13. kesäkuuta 2006 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin se mulla kesti sen viikon olla päällä. Mitä nyt takamuovit suli.

Mainos
_
__

_
Aapp_
_
13. kesäkuuta 2006 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä tarkotinki. Siis ei kannata olla koko ajan päällä. :s

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 epäväkaa(ko)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy