User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > nettiradion teko shoutcastilla ja winampilla
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettiradion teko SHOUTcastilla ja WinAMPilla
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2006 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sc_serv.ini ja sieltä Password kohta (muokkaus onnistuu notepad:illa/muistiolla). Myös AdminPassword:illa voi olla myös tarvetta.
Ihasimona
Suspended due to non-functional email address
_
6. tammikuuta 2007 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[url=http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=86076][/url]
Mä en nyt tajua, mikä plug-in täytyy lataa et ton saa pelittää?
"SHOUTcast Source for Winamp 1.x.x "
Tollasta näy missää..
Mul kyl SHOUTcast toimii jne.
Vastailkaa, pls.
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihasimona: mikä SHOUTcast DSP:n versio on käytössä? Tuo pasteamasi ohje koskee tuota vanhempaa versiota. Uudemmalle ohje on siinä perässä (If you are running 1.8.2a or 1.8.2b).
Ihasimona
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2007 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sain sen toimii, mut kaveri yrittää noil ohjeil ja sillä conectaa mut se "SHOUTcast admin" sivu ei aukee?
Mikäs vikana?
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä osoitteella se koittaa tuota admin sivua avata ja onko palomuurista sallittu liikenne?
Ihasimona
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://Omaip:8000/
Otti muurinkin pois käytöstä ja ei,
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihasimona
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi :/

Tässä lainaus kaverin shoutcast ikkunasta..

"<01/16/07@19:09:59> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 83.102.69.23:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection refused).)
<01/16/07@19:15:00> [yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak)
<01/16/07@19:15:00> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 83.102.69.23:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection refused).)"
Ota siit sit selvää..
Senior Member
_
16. tammikuuta 2007 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistä IP:s piiloon, ettei joku haksaa :p

Oletko NAT:tiin puhkonut reikiä, päästänyt palomuurista Shoutcastin läpi?

-janne

oXiD
Suspended due to non-functional email address
_
25. tammikuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli nyt on täs ongelmia nettiin pääsemisen kans. Kaikki on ok muute ja olen lukenut noi ohjeetkin. 8000-8001 portti on auki tuosta telewellin 501v3:sesta virtualserver kohdassa mutta ei... Valittaa vaan tota NAT:ia samaa kun edellisissäkin viesteissä on sanottu. Itse pystyn kuuntelemaan esim. VLC:llä lähetystä. YP sivulle oon täyttäny ne kohdat, softamuuri ei voi estää, ip on otettu ipconfigin kautta tää lähiverkon ip. Kokeilu tapahtu whatismyip:n ip:llä jne.

smirklaa smirklaa
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://portforward.com/english/routers/p...3/ShoutCast.htm
tuossa vielä tuo shoutcast+Telewell TW-EA501v3 porttiohjaus.
oXiD
Suspended due to non-functional email address
_
26. tammikuuta 2007 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No noin pitäs olla kunnossa tuolt niiku tuossa linkissä neuvotaan. Mutta silti tulee toi error et pitäs ottaa natit pois.

smirklaa smirklaa
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2007 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko muille ohjelmille kokeillut tuota porttien puhkomista ja toimiiko se?
oXiD
Suspended due to non-functional email address
_
28. tammikuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm.. Tosiaan olen kokeillut bitcometil kerran mut eipä sillä näyttäny olevan sillon vaikutusta.. Voikos toi olla vieläkin vaikka portit oon käyn laittamassa kuntoon sielt niin että se ei toimikkaan vielä?

smirklaa smirklaa
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2007 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jossain uudemmissa antivirus/palomuuriohjelmissa on ollut erikseen P2P-suodatusta, mutta en ole kuullut että ne Winampiin vaikuttaisivat. Tietenkin jos NAT:ia ei tarvitse voi laitteet laittaa siltaavaan tilaan.
Judez
Junior Member
_
4. helmikuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä toimii nyt radio esim toisella koneellani, ja voin omalta koneeltakin tuota kuunnella, mutta muille se ei kuitenkaan avaudu, Time Outtia tulee, joku on palomuurissa tai jossakin siellä vikana, auttakaa! Olen jo niin lähellä saada tämän toimimaan...

Shoutcastilla siis väsäilen.

EDIT: Niin, ja olen yrittäny porttia aukasta, mutta ei se vaan näytä toimivan muilla, apuja tarvitaan!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2007 @ 16:06

Staff Member

32 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Judez: mikä ADSL-laite/reititin on kyseessä?
Judez
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007:
Judez: mikä ADSL-laite/reititin on kyseessä?
Kyseessä TeleWell TW-EA500
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2007 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
svana
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mun adminstraattori käyttäjätunnuksen nimi o kunmeen tonnemunIP:8000 sivulle ? Salasanan tiedän... Ja miten webbi linkki toimii, ja miten sen saa laitettua...?

Propaganda is cool.
Staff Member

32 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2007 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://nowar.rootoon.com:9666/login.html
tuollaistako tarkoitat (mutta username kohta tuolla)?
svana
Suspended due to non-functional email address
_
20. helmikuuta 2007 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007:
http://nowar.rootoon.com:9666/login.html
tuollaistako tarkoitat (mutta username kohta tuolla)?
Yep, tota meinaan. Ja miten ton Listen nappulan saan? Pystyykö tota sivuu mitenkä muokkaa? Adminstraattori paneelis?

Propaganda is cool.
Vesiapina
Newbie
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.portforward.com/english/route...ige600index.htm
Toi mulla siis on mutta siis mun englantini on hieman huono tietokonesanastossa joten voiko joku nyt selittää mitä mun pitää tehdä?
Tää nettiradio ei nyt viel tykkää toimia =)
Vesiapina
Newbie
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi hemmetti mä seurasin ohjeita ja mikä sitä ny hitto vaivaa oikeesti.
Sanokaa ny tarkalleen mitä mun pitää tohon laittaa tonne Web Configuratoriin.
Mainos
_
__
 
_
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vesiapina: http://www.portforward.com/english/route...0/ShoutCast.htm

svana:
Jos se kysyy käyttätunnusta
http://www.nieuwsbronnen.com/klassiekemu...tadminlogin.jpg
tuohon tyyliin niin admin tai Admin pitäisi toimia.
 
Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > nettiradion teko shoutcastilla ja winampilla
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy