User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 09:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kertokaapa joitain huonoja pelejä (pc)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kertokaapa joitain huonoja pelejä (pc)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
Member
_
13. kesäkuuta 2006 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miami Vice on ihan kammottava peli :D Eka kun katselin kaupassa pelin kantta niin tuli gta vice city mieleen. Nopea auto, rantahotelleja palmutien varrella, kaksi miestä aseet kädessä..... Luulin että siinä pelissä ajellaan myös autoilla (gta:n tapaan), mutta itse peli on kamala! En pidä level-tyylisestä pelaamisesta, vaan free-roam tyylistä... Kauheat grafiikat, jos vertaa nykyaikaan (Kuitenkin 2004-peli tietääkseni). Nyt se peli on pölyttymässä hyllylläni.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2006 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmasti on huono. Sehän on Davilexin tekele. Tullut tunnetuksi todella surkeista lisenssi peleistä. Jos joku on pelannut knight rideria niin tietää mistä puhun.
Member
_
13. kesäkuuta 2006 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa... :D Molemmat 80-lukuun liittyviä surkupelejä
jatoyes
Newbie
_
13. kesäkuuta 2006 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois paljon roskapelejä PC:eelle saatte kympin kappale toimii jopa vistallakin

www.cafelevel7.fi aasialainen omistäja on homo
Kremo
Suspended permanently
_
14. kesäkuuta 2006 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän väliin oisin kyllä mielenkiintonen kuuleen thejammyltä tohon Cs juttuun liittyviä perusteluita.
On meinaan kyseessä niin hyvä peli, ite en muuta pelaa.

Yaaarrrrrrrggghh..!
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2006 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gun oli perseestä... inhoan muutenki sen lajityypin pelejä

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit
Senior Member

26 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2006 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no silent hill 2 on periaattessa hyvä ja toisaalta huono. kamera tekee tepposia missä ikinä liikutkin, ja kun ei voi pelata hiirellä niin enemmän se kyllä menee huonon puolelle. miksi vetävä juoni tekisi siitä hyvän ? jos mikään ei toimi niinkuin toivoisi. ehkä jos sitä pelaisi muilla kuin näppiksellä niin voisi olla parempi. sitä kun on vaan tottunut että tuon lajityypin pelit toimivat aina hiirellä.
AfterDawn Addict
_
16. kesäkuuta 2006 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joka ainoa silent hill sarjan peli on todella perseestä ainakin omasta mielestäni sekä serious sam pelit.
mettala
Member

3 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2006 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu ois kiva saada myös jonkinlaisia perusteluja mielipiteille. Tän ketjun tarkostus varmaan karsia huonot peliostokset, ja kommentti "se peli on iha pyllystä" ei pahemmin valaise...

ja tuohon voisin vielä lisätä että hypetettyyn oblivioniin kyllä petyin. kyllähän siinä oli ISO pelialue ja paljon tutkittavaa, mutta kyllä siitä se viimeinen särmä, mikä palauttaisi pelin ääreen, puuttui. kyllä mä sitä jotain 15h pelasin että en ihan ensisilmäyksellä peliä tuominnut. asiaan saattaa vaikuttaa myös se, että tämä lohikäärme-peikko-haltija-kääpiöakseli ei oikeen ole ikinä muhun iskenyt. pidän fantasiaa ehkä hieman lapsellisena... mutta toki tuossa pelissä tuntui ainestakin olenvan, joten jotkut varmasti pitävät.

"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
AfterDawn Addict
_
16. kesäkuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no perusteluita.

silenthill saaga: Todella kökköinen pelattavuus, monstereitten mättäminen alkaa puuduttaa ekan 2 tunnin jälkeen. Juonen käänteet naurettavia yms....

Serious sam pelit: Pissa kakka huumori ei säväytä. pelin grafiikka onnetonta. Pelattavuus.... Mikä pelattavuus??????
Senior Member

26 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mettala: hyvä kun muistutit asiasta lisäsin topiikin alkuun että pitäisi olla vähän perusteluja myös. parempi myöhään kun ei milloinkaan ? tuo lisäys tuli ilmiselvästi myöhässä ja pahoittelut siitä (myös ylläpidolle) kuin muillekkin. joten olisi hyvä jos vähän perustelisi asiaa.
mi-kko
Junior Member
_
16. kesäkuuta 2006 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Postal 2 on aivan kakka. Niin turha keksintö kuin vaan voi olla, tulee pääkipeäksi ku pelaa sitä. Ykkönen oli mun mielestä paljo parempi.

Americas Army on kans ihan liirum laarumia, koska alussa pitää tuhlata monta tuntia vammasten harjoitusten tekemiseen. Sama pelata TC:Eliteä joka on melko samantapainen, muttei tarvitse opetella joidenki helikoptereiden malleja ulkoa jne.

The Godfather, huono peli. Luulin Tv mainoksien takia että se ois joku tosi mullistava peli, mutta ku veli ton haki ja pelas sitä, huomasin että onpa ykitoikkoinen peli.

Runescape, en tajua miksi totaki jotku pelaavat. Sitten GunZ, jonka voi ladata netistä ilmaiseksi. Se on niin yksinkertainen ja ei tarvi olla mikään taitava että saa leveliä ja muutamia tappoja, muutenkaan koko pelissä ei oo haastetta.

Ja ois vieläki, mutta ei jaksa selittää enempää tulee vaan niska kipeäksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2006 @ 10:37

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Serious sam pelit: Pissa kakka huumori ei säväytä. pelin grafiikka onnetonta. Pelattavuus.... Mikä pelattavuus??????
Serious Samin pelattavuus on kyllä kiitettävällä tasolla.
Sam liikkuu tasan tarkkaan niin kuin näppis ja hiiri käskee.
Senior Member

4 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2006 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WOW on surkein peli mitä on ikinä tehty
hanMIES85
Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2006 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wow on kyllä aika säälittävä, yleensäkkin pelit joissa ei ole raketinheitintä on aika huonoja.
Junior Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EA:n urheilupelit on kyllä surkeita. Ainakin suurinosa niistä. Pari poikkeusta tosin on.
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
17. kesäkuuta 2006 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D
raketinheitin ~= Fireball

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
Kremo
Suspended permanently
_
17. kesäkuuta 2006 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Gun oli perseestä... inhoan muutenki sen lajityypin pelejä
Ite oon pelannu kyseistä peliä kaverilla ja tykkäsin tosi paljon. Tosin se oli Xboxilla, mutta PC:llä se olisi vain parempi, mutta jos et pidä sen lajityypin peleistä, niin minkäs sille voi ^^
Quote:
Postal 2 on aivan kakka. Niin turha keksintö kuin vaan voi olla, tulee pääkipeäksi ku pelaa sitä.
Mikko, olet kaimani (mikä ei liity tähän) ja et MYÖSKÄÄN pidä Postal 2:sta. Olemme kuin veljekset. Ainoa on etten itse ole koittanut Postal 1:stä, koska 2:sen saatuani ja sitä 15 min kokeiltuani en viitsinyt edes pissata koko pelisarjaa kohti.

Yaaarrrrrrrggghh..!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2006 @ 14:03

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2006 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hehe mielenkiintoisia kommentteja kaikilla jotkut tykkää ja jotkut ei..:D

ja tässä taas minun mielipiteeni ns. "paskoista peleistä" että mun mielestä kaikki nää sotapelit cs ja battenfied vai mikä onkaan js sitten nää halo ja half lifet just niitä paskoja, ja mitä EA peleihin tulee niin mä ainakin pelaan EA:n urheilu pelejä suuren osa ajastani koska muilta peli firmoilta ei tule parempiakaan. niin mutta tää oli taas mun mielipide ja te saatte olla ihan mitä mieltä vaan =))

että en oikein vois mennä jollekkin sota hullulle sanomaan että älä vittu osta sitä Half lifea koska se on ihan paska peli ku ite ei vain tykkää. mutta tässähän nähdään mistä peleistä ihmiset eivät tykkää :=)

Jumissa 24/7
AfterDawn Addict
_
17. kesäkuuta 2006 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no siitähän tässä ketjussa ilmeisestikkin on kyse että sano kaa pelejä joista ette itse pidä. Nimittäin joku voisi pelata sellaista peliä 24/7 minlä päälle en itse edes kusisi vaikka se olisi tulessa. joten eiköhän kannata lopettaa tämmösten ketjujen mietintä sillä maku asioista ei voi kiistellä. Itse inhona urheilu pelejä, ja enkä paljoa muuta pelaakkaan kun cs:sourcea ja bf2:sta.
Senior Member

26 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2006 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo todellakin mielenkiintoisia ja nuo kommentit ovat osoittaneet että tälläistä topiikkia ei ad:n sivustoilla tarvita. kukaan sivustojen käyttäjä ei hyödy mitään näistä tiedoista. sitä haukutaan esim half-life pelejä, counter strike- pelejä jne. eli juuri niitä jotka ovat olleet kaikkein myydyimpiä ja pelikriitikoiden ylistämiä. ja lisäys (topiikin alussa) ei ole juurikaan toiminut, sitä vaan haukutaan pelejä joita ei olla koskaan edes pelattu. ei tiedetä mistä puhutaan, mutta kuitenkin pitää jotain kirjoittaa.
mkmikko
Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelasin joskus lapsena (varmaan 8-11 v.) jotain Postalia joka oli kyllä tosi pelottava ja raaka. En tiedä, että tuntuuko enää niin hirvittävältä, mutta sillon se ainakin oli jännää ;)
Kremo
Suspended permanently
_
18. kesäkuuta 2006 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on kyllä ihan totta, ettei tällätteestä topicista ole mitään hyötyä, koska jotkut ovat tänne vastanneet mistä peleistä he eivät pidä, ja jotkut toiset taas sanoneet tykkäävänsä niistä peleistä. Itse en välitä hirven pieremän vertaa pelikriitikoiden kommenteista, eikä mua haittaa jos täällä haukutaan jotain peliä minkä saattaisin ostaa, sillä peli ohjelmistakin katson vain sitä peliä, että minkälainen se on pelattavuudeltaan ja näin. Jos ne peliarvostelijat haukkuu sitä niin minkäs sille voi, mutta jos itse tykkään siitä pelityypistä ja huomaan, että se on hyvännnäköinen peli ja pelattavuus ja tällätteet asiat on OK, niin varmasti ostan sen [tai käsken kaverin lataamaan] mutta anyway.
Oon samaa mieltä xXx:n kanssa, tälläiset topicit on kaikin puolin ihan turhia, eikä nämä auta varmasti ketään.

Yaaarrrrrrrggghh..!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2006 @ 07:41

heiksi
Senior Member
_
18. kesäkuuta 2006 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäkin topic olisi hyvä jos tänne laitettaisiin oikeasti huonoja pelejä , eikä vain haukuttaisi CS ja muita myydyimpiä pelejä. Kyllähän täältä pari ihan hyvääkin arvostelua löytyy, mutta löytyy myös niitä "CS ja WOW on ihan surkeita"- kommentteja

:)
Mainos
_
__

_
Senior Member

26 tuotearviota
_
18. kesäkuuta 2006 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no onneksi topiikkiin tulee sentään fiksuja vastauksiakin. mutta toisaalta on muitakin topiikkeja joissa on joskus huonoja vastauksia. mutta tämä kuitenkin on mielestäni hyvä olla, koska vastaavaa topiikkia ei ole ad:n sivustoilla. edelleen peräänkuulutan että viestit olisivat sellaisia, että niistä olisi jollekkin hyötyä & iloa, eli pitäisi vähän perustella peliä joka on jonkun mielestä huono.

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kertokaapa joitain huonoja pelejä (pc)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy