User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 05:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > leffa puhelimeen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leffa puhelimeen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
tinorau
Suspended due to non-functional email address
_
9. kesäkuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eihän sillä tule muutakun pikku pätkiä
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
eihän sillä tule muutakun pikku pätkiä
jos tarkoitit Imtoo no mitä odotit se on maksullinen ohjelma jossa 2minuutin raja että ei joudu ostamaan sikaa säkissä

Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mikä näistä on kuvanlaadultaan paras?

1. MPEG-4

2. MP4

3. 3GP
mymmeli13
Member
_
9. kesäkuuta 2007 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Väittäisin että MPEG-4... Ja kyllä super on mun mielest ihan hyvä ohjelma toimii moitteettomasta ja antaa niin hyvän kuvanlaadun kännykkään kuin tuo minun 5500 voi toistaa. Ja smartmovie on maksullinen ja kun se vaatii rekisteröitymistä nii sit se täytyy rekisteröidä eli ostaa.
Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, itse käytän myös Superia ja puhelimessani DivX-playeriä.
Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh, miten saan AVI-tiedostot MPEG-4 muotoon?
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2007 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No mikä näistä on kuvanlaadultaan paras?

1. MPEG-4

2. MP4

3. 3GP
Mpeg 4 tietysti koska se on HDTV tai HDTV käyttää MPEG-4 pakkaus standartia mut ei puhelimet jaksa toistaa sitä liian raskasta

MPEG-4 on MPEG-2 kehittyneempi versio MPEG2 käyttää DVD leffat MPEG4 käyttää mm HDTV pakkauksessa

MP4 on MP3 kehittyneempi versio MP3 on vain ääntä MP4 on ääntä ja kuvaa

3GP on kännyköille tarkoitettu pakkaus ohjelma jolla saadaa tiedostosta sopivan kevyt jotta puhelimet toistaa sen ilman nikottelua
Lainaus:
Ööh, miten saan AVI-tiedostot MPEG-4 muotoon?

ei mitenkään koska se on sama asia eri variaatio

MPEG-4-standardia käyttäviä tiedostoformaatteja ovat mm. AVI, QuickTime,OGM,Matroska ja h.264/AVC.

Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2007 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti, nyt upposi kaaliin =)
tinorau
_
12. kesäkuuta 2007 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten media coder miten sillä siirrettää
user83
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiskos joku neuvoo tota Super :n käyttöö. Aika sekava ohjelma. Mä en ainakaan rupee yhen leffan takia maksaan mistään ohjelmasta. (Muuten myös toi nokia 6131).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 15:08

user83
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt sain toimimaan. Se jopa pakkaa videota mukavasti. 44 mt video meni 5 mt. Mikäs olisi paras bitrate nokia 6131:n?
mymmeli13
Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helkutti ku en ite muista enää mitä bit ratee käytin, mut ite sain sen selville niin et kattelin muita keskusteluita missä puhuttii leffan laitosta kännykkään.. Aa joo se oliki tää keskustelu :D No siis mä ite tein niin et tuol aikasemmin suositeltii jotain 192 ja 200-300 nii mä lähin vaa yksinkertasesti kokeilee niitä et mikä sopi parhaiten en vaa enää muista mikä oli 5500 se paras. kokeilemalla se selvii eikä oo ees paha homma ku se riippuu niin puhelimestaki mikä on paras

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2007 @ 13:36

tinorau
_
15. kesäkuuta 2007 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko tuo yasa mp4 maksullinen
MikroNoob
Suspended permanently
_
21. kesäkuuta 2007 @ 23:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]No itse ainakin olen samsungiini laittanut kaikkia videoita/elokuvia 3gp muodoissa
minua ei ole DVD leffat kännykässä kiinostaneet liian pieni ruutu on mun Nokia 6630 ennen oli kakkos puhelimena Samsung e730 vaihdoin sen nyt on Samsung Z-300+ jossa voi heittää suoraan DVD leffan muisti kortille ja katto luurista tosin se pitää kutistaa kun ei ole muisti kortti jolle koko DVD mahtuu suoraan

mutta vaikka S60 käyttis on kunkku niin toin Mpeg 2\4 toisto on kätevä juttu vaikka onkin vain 2 tuuman näyttö

ISO - pitää antaa että samsung Z300 1 mega pixelin kamera on perseestä verrattuna Nokian 6630 1,3 mega pixeli kameraan aina ihmettilin miks ihmiset sanoo että mega pixeli kamerassa on huonoja kuvia nyt ymmärrän Samsung huono kamera Nokia hyvä kamera nokia 6630 1,3 mega pixeli kameralla kuvat on loistavia kymppi kuvina ja hyvä 19" näytöllä

Samsung Z sarjan multimedia ominaisuudet
- Java MIDP 2.0
- MP3/AAC/AAC+
- MPEG 4 player[/quote]
Suomi hyvin puhua sinä.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MikroNoob et sit muuta keksinyt niin kopiot koko mun tekstin vain kirjoittaaksesi että olet ******* MikroNoob

no tavallaan ymmärrän et oot kateelinen mulle no kun kasvat yli 10 vuotiaaksi MikroNoob niin huomaat että mailma ei ole niin musta valkoinen kuin nyt luulet sen olevan mikäli kehityt henkisesti tässä eteenpäin

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heti tuon viestin alusta, kuvittelin, että sokar on saanut bannit ja tehnyt uuden ackon. Nyt ymmärrän miksi se vaikutti samanlaiselta se teksti. Ihmeen helposti kirjoitustyylistä tunnistaa käyttäjän.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
vendata
Newbie
_
26. kesäkuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hhmhm täällä on aika käteviä tyyppiä:D ei osta siirtää musaa kännyy, minulla on tuo n6131 ja käytän pieniin tiedostonsiirtoihin bluethoottia ja isompiin kuten leffoihin sitä kortinlukijaa,ei se nyt niin hankalaa voi olla,käyttää vain vähän maalaisjärkeä,sääli vain kun puhelimessani ei voi kelata elokuvia eteenpäin tai taakseppäin,bluethootilla tiedostot siirtyy 70k/s, ihan kukavaa vauhtia minusta bluethootilla:D
MikroNoob
Suspended permanently
_
27. kesäkuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sokar80:
MikroNoob et sit muuta keksinyt niin kopiot koko mun tekstin vain kirjoittaaksesi että olet ******* MikroNoob

no tavallaan ymmärrän et oot kateelinen mulle no kun kasvat yli 10 vuotiaaksi MikroNoob niin huomaat että mailma ei ole niin musta valkoinen kuin nyt luulet sen olevan mikäli kehityt henkisesti tässä eteenpäin

Lainasin kylläkin koko viestisi ja kirjoitin omani siihen alle mutta se meni tuollaiseksi.
tinorau
_
15. heinäkuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi super on helvetin helppo ja hyvä
4733
Newbie
_
15. heinäkuuta 2007 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sellanen ongelma, että pitäs saada sellanen ohjelma joka puristaa avi-tiedoston pienemmäksi mutta joka ei hirveästi rokottaisi kuvanlaadusta.

Puhelimessa (6120 Classic) on SmartMovie ja DivX playerit, mutta toisto tökkii kun videot on niin massiivisia.

Kokeilin SmartMovie Mobile Converteria ja kuvanlaatu oli hyvä ja tiedostokoko pienempi mutta ohjelma on maksullinen joten se siitä.

Eli maksuton, yksinkertainen ohjelma joka tekee tiedostoista vähän vähemmän massiivisia että niitä voi katsella puhelimella.

Use ur brain
EveRnamE
_
16. heinäkuuta 2007 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois tällänen Samsung SGH-i300 puhelin tuohon tarvis saada leffoi onnistuu?
http://www.samsung.com/fi/products/puhel...in/sgh_i300.asp

Mikä olisi hyvä softa? 3GP video Converter ei toimi tulee failed
SaNTei
Junior Member
_
17. heinäkuuta 2007 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eRightsoftin SUPER ohjelma on ilmainen ja hyvä.
EveRnamE
_
17. heinäkuuta 2007 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota mikas ois hyva muoto toho mun kannykälle ja miten saan sen videon koko naytolle vaikka olen laittanu sen 320x240 reson ku oon encoodannu sen leffan.
Nurppa
Newbie

1 tuotearvio
_
17. heinäkuuta 2007 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli täältä ilmainen Super ohjelma millä muuntaa mitä vaan mihin vaan:
(Lisäksi itse saa päättää kaikki kuvan koosta bitrateen ja frame/sec)

[url=http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/super.cfm][/url]

Toiminut itsellä moitteettomasti ja olen saanut kaikki videot nokian kännykälle hyvällä äänen ja kuvan laadulla... (Muuntaa videot Nokia/Nec/Siemens/Sony Ericsson puhelimiin) Ohjelmaa oppii käyttämään pienen harjoittelun jälkeen, jos ei jaksa oppaita lueskella.. ( ;) itse en jaksanut, joten asia on kokeiltu...) Ohjelma on ilmainen ja helppo, ja säästää muutenkin aikaa ja vaivaa. Tällä ohjelmalla siis ainakin minä muunnan kaikki mitä pitää, aina ja ikuisesti aamen... ;D
Mainos
_
__

_
EveRnamE
_
17. heinäkuuta 2007 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan sen leffan koko naytölle ja mika muoto olisi paras!?

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > leffa puhelimeen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy