Mitä PS3 Pelejä venailette?
|
|
Member
1 tuotearvio
|
25. syyskuuta 2007 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
- GTA IV
- Need for Speed ProStreet
Siinä kaksi hankintaan menevää peliä. Molempi parempi varmasti! :D
|
Pollet
Junior Member
|
25. syyskuuta 2007 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
noita pelejä haluasin kokeilla.
Kokeilla..? Ei, noi on hankittava :D!
Niin no näihä se on ^^
|
Mazkuz
Junior Member
|
28. syyskuuta 2007 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Kakkonen oli ainakin niin paska peli että huhhuh...ja elokuva luultavasti yhtä paska, jos ei paskempi.
|
Pollet
Junior Member
|
28. syyskuuta 2007 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Kakkonen oli ainakin niin paska peli että huhhuh...ja elokuva luultavasti yhtä paska, jos ei paskempi.
Eli sulla ei ole tätä samaa sairasta huumoria kuten minulla. :)
Minä nimittäin diggasin ihan hirveesti Postal II:sta.
|
Datamies
Suspended due to non-functional email address
|
29. syyskuuta 2007 @ 06:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Postal III
sama vika rahikaisella :D se postal 2 oli huippu :D
|
Mazkuz
Junior Member
|
29. syyskuuta 2007 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Ei pelin huumorissa vikaa ole, mutta kun toteutus on Ö-luokkaa, niin ei perkele sellaista peliä jaksa pelata.
|
Datamies
|
29. syyskuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mazkuz (Junior Member) 29. syyskuuta 2007 @ 08:08
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Ei pelin huumorissa vikaa ole, mutta kun toteutus on Ö-luokkaa, niin ei perkele sellaista peliä jaksa pelata.
no joo...se on omal taval aika huonosti toteutettu mut siin pitääki ol tarpeeks sairas päästään et tykkää siitä :D
|
jaskpaska
|
29. syyskuuta 2007 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Vai että huonosti toteutettu? Perustelisikko vähän? Ohan siinä mm. laaja pelialue ja fysiikat kunnossa..
Mun mielestä lukeutuu ehdottomasti parhaimpiin peleihin kun hankkii AW7- tai AWP-modin, eli Postal II ja modin ansioista päiden lisäksi lähtee myös jalat, kädet, kämmenet irti sekä ukot menee keskeltä kahtia :D. Myös PALJON lisää aseita + muuta. :)
Niin no elokuva ei varmaan ole kovin hyvä.. Mutta peli on mahtava :D!
|
Pollet
Junior Member
|
30. syyskuuta 2007 @ 06:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskpaska: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pollet: - GTA IV
- Postal III
Niin no näihä se on ^^
Postal III
Vai että huonosti toteutettu? Perustelisikko vähän? Ohan siinä mm. laaja pelialue ja fysiikat kunnossa..
Mun mielestä lukeutuu ehdottomasti parhaimpiin peleihin kun hankkii AW7- tai AWP-modin, eli Postal II ja modin ansioista päiden lisäksi lähtee myös jalat, kädet, kämmenet irti sekä ukot menee keskeltä kahtia :D. Myös PALJON lisää aseita + muuta. :)
Niin no elokuva ei varmaan ole kovin hyvä.. Mutta peli on mahtava :D!
Niimpä. Minäki haluisin vähä perusteluja...no ei siinä nyt tietenkään oo mitenkään maailman parhaimmat graffat, mut samaa mieltä että fysiikat aivan mahtavat ja todella laaja pelialue. Ja pelin tehtävät aivan saakelin hyviä. :D
Ja jos et Postal II:n toteutuksesta tykänny ni melko varmasti se on parantunu kolmoseen, koska siitä tulee NG-versio.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2007 @ 06:07
|
Mazkuz
Junior Member
|
2. lokakuuta 2007 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelihän on teknisesti helvetin huonosti tehty, raskas paska toisin sanoen. Kenttäsuunnittelu aivan järkyttävää, jota vielä lataillaan joka kymmenen metrin välein. Tehottomat aseet, kuiva juoni. Siinä mitä nyt päällimmäisenä tuli mieleen. Ja tätähän siis pelasin silloin kun se oli vielä uusi (silloin uudella peli-PCllä), 2003 tai jotain. Pelihän oli jo vanhahtuneen näköinen/oloinen jo ilmestyessään. Ei sitä pelasta toisten päälle kuseskelut eikä bensakanisterilla leikiskelyt.
Noista modeista en tiedä kun en ole testannut.
|
Moderator
|
3. lokakuuta 2007 @ 03:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli hommattua alkuviikosta telkku ja ps3:n ja samalla ostin ennakkoon nuo odotetuimma: Assasin's Creed, FF XIII, MGS4 ja GTA4 =)
Tuota MGS4:sta näistä eniten odottelen.
|
jaskpaska
|
3. lokakuuta 2007 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazkuz: Pelihän on teknisesti helvetin huonosti tehty, raskas paska toisin sanoen. Kenttäsuunnittelu aivan järkyttävää, jota vielä lataillaan joka kymmenen metrin välein. Tehottomat aseet, kuiva juoni. Siinä mitä nyt päällimmäisenä tuli mieleen. Ja tätähän siis pelasin silloin kun se oli vielä uusi (silloin uudella peli-PCllä), 2003 tai jotain. Pelihän oli jo vanhahtuneen näköinen/oloinen jo ilmestyessään. Ei sitä pelasta toisten päälle kuseskelut eikä bensakanisterilla leikiskelyt.
Noista modeista en tiedä kun en ole testannut.
Aseet tehottomia, no ainaki kun nostaa vaikeusastetta.. Pitää tulittaa aivan perkeleesti että äijä kuolee.. Kuiva juoni? No toi peli onki tarkotettu mun tapasille sairaille tyhjännaurajaräkänokille xD. Ja pelin idea onki SEKOILLA ja värkätä..
Miksi ees ostit/latasit/lainasit pelin? Millä perusteella toi peli kiinnosti? Mä just ton sairauden, sekoilun vuoksi :D.
Jos sulla vielä on se, niin haeppa Apocalypse Weekened ja AWP-modi PAKKO!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2007 @ 08:09
|
msc1
Newbie
|
8. lokakuuta 2007 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
ääh ja plääh
colinia ja sega rally demoa testanneena en oikein ole tyytyväinen, vaikka paremman puutteessa noitakin tietty hakkaa.
uudistan aikaisemman kysymyksen
onko kellään tietoa wrc:stä tuleeko se joskus vai onko kuopattu lopullisesti.
|
BreeZe_
Junior Member
|
10. lokakuuta 2007 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mijuve
|
11. lokakuuta 2007 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite hankin fifan. Kikat oli siistin olosia.
|
ninjako
Junior Member
|
13. marraskuuta 2007 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
gta 4:jän takii sen ps3:sen ostan. ja sit kun mulla on psp niin voin toistaa ps3 sen juttuja sillä:D::D
psp Gigapack
umd pelit: GTA LCS, Kilzone liberation
umd leffat:Spider man 2, Grimmin veljekset
firmware: 2.00->2.60->2.71->1.50->3.02OE-A->B->3.03OE-A->B->1.50->3.03OE-A->B->C->1.50->3.10->1.50->3.03OE-A->3-10OE-A->A2->1.50->3.03OE-A->Brick-> takuu ->2.71->brick-> takuu-> 3.50-TA-082
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 10:38
|
mijuve
|
13. marraskuuta 2007 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
GTA 4 tulee kans xbox 360 mut kiva et hankit ps3. Onhan siinä paljo muutaki. Harmi että tota MGS4 taas siirrettiin...
|
msc1
Newbie
|
14. marraskuuta 2007 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
milloin call of dyty 4 on kaupoissa. koitin ettiä mut en löytänyt tietoa
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
14. marraskuuta 2007 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Onpa tota GTA4n julkaisuaki lykätty taas ens vuoden 2. neljännekselle...Saman verran venähti meikän PS3n ostaminenki taas.
EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2007 @ 18:47
|
mijuve
|
14. marraskuuta 2007 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä eikö gta pitäny tulla alkukeväästä? Maalis-huhtikuu? Pistä mulle tulee jotaki tositetta asiasta. voihan perskuta rallaa. Minkä pelin nyt ostan.. Se tästä vielä puuttuski että ubisoft pistäs tänä iltana nettiin ilmotuksen että joo assassins creed siirretty ensi heinäkuulle ku ihan ***tuillessaan siirrettiin :)
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
14. marraskuuta 2007 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
tuossaha vähä joristaan että saattaa painua huhtikuun lopulle: http://gta4.tv/
EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note
|
mijuve
|
14. marraskuuta 2007 @ 21:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ääh mihi tässä enää uskoo.. Sehän voi tulla vaikka jouluna 2009 tätä menoa. Ajatelkaa, sen ois pitäny olla valmis jo yli kuukausi sitte! Sinä on harhaanjohdettu tarkotuksella jos julkasupäivä heittää yli puolivuotta! Ottaa päähän kyllä niin *e*vetisti!
Noh, kesällä ku koulut loppuu niin rahaa tulee taas käteen lisää... Ne menee noihi sit.
HUOMENNA ASSASSINS CREEDor] <<<<3333
|
ElefAntti
Member
1 tuotearvio
|
16. marraskuuta 2007 @ 06:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Omalla odotuslistallani on John Woon Presents Stranglehold. Julkaisu pitäisi olla 30.11.2007.
Kumpa Suomeenkin tulisi paketti, jossa pelin lisäksi on Hard Boiled leffa
|
razer321
Junior Member
5 tuotearviota
|
16. marraskuuta 2007 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
no ainakin GTA IV ja Gran Turismo 5
Jouluks tulee hankittua ainaki toi NFS ProStreet. muuten en olis ostamassa mut PS Storesta ladattu demo oli mahtava :D
|
Mainos
|
|
|
Quantum
Newbie
|
16. joulukuuta 2007 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Näillä kolmella on kovimmat odotukset
- Gran Turismo 5
- Unreal 3
- Metal Gear Solid 4
Jo ilmestyneistä Ratched and clank future on odottamisen arvoinen. Kunhan upea Uncharted Drake´s Fortune on läpäisty niin seuraavaksi Ratchedia konehuoneeseen.
|