User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 02:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin pluginista kysymys..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mani Admin Pluginista kysymys..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Temeh
Suspended due to non-functional email address
_
17. maaliskuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[quote=Joel89]Onko varmasti näitten merkkien alapuolella nuo ID:t?

// <-------------
//
STEAM_0:1:12345678
STEAM_ID_LAN 02:34 56 7
STEAM_ID_PENDING 00:22 33 0 active 123.4.5.6:78900

Ja kannataa tarkistaa silti ne Id:t jos ne on vaikka muuttunu, ku mulla muistaakseni joskus muuttu tuo LAN_ID.

Sain jo pelaamaan eli kiitoksia paljon :D
Temeh
_
18. maaliskuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten vielä tuommoista asiaa että saako servuun vac securen kun tekee servun create serverillä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2007 @ 09:44

MizXzo
Junior Member
_
20. kesäkuuta 2007 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kai mennyt jotain vikaa kun olin este admin servullani sitten joku tullee mun servuun ja ottaa admin oikeudet ittelleen

APUA!!!
kun latasin ton mani admin plugin sydeemin ittelleen
eli oon tehnyt viimeks
//
//
STEAM_0:0:24523532
;88,888,88,888
laitanut näin .käykö noin??

Ja kiitos etu käteen:D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 19:38

MizXzo
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko STEAM_ID_PENDING 01:25 30 0 sama kun lan id?
jesseee
Newbie
_
7. marraskuuta 2007 @ 00:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tomppa92:Kone herjaa tätä kun olen laittanut tämän consoleen. Missä vika??
] plugin_load ../cstrike/addons/mani_admin_plugin
Loading Mani Admin Plugin 2005 V1.1.0s, www.mani-admin-plugin.com

Loaded playerinfomanager interface at 2252AF88
Loaded engine interface at 0E8023CC
Loaded events manager interface at 0E85AA20
Loaded filesystem interface at 0D174D20
Loaded helpers interface at 0E9CD99C
Loaded networkstringtable interface at 0E98F42C
Loaded random stream interface at 0E7FF1D8
Loaded IServerGameEnts interface at 2251BB38
Loaded effects interface at 22510774
Loaded sounds interface at 0E80266C
Loaded cvar interface at 0E7FB898
Failed to load servergamedll interface
Failed to load plugin "../cstrike/addons/mani_admin_plugin"
Unable to load plugin "../cstrike/addons/mani_admin_plugin"

Koko mani admin plugin ei toimi ja bindi (f12) ei toimi. Koneessa vai minussa vika? ja sitten se sanoo et uknown command "admin" eli tarkottaa bindii...

......................................................................................
mull on sama ongelma mitä pitäis tehä auttakaa

Jesse Lyytikäinen
bartaland
Newbie
_
14. marraskuuta 2007 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku kertoo miten metamodin voii asentaa?? sen tarvii toho rpg modin asentamisee.:D
bartaland
Newbie
_
14. marraskuuta 2007 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai millä sivulla on suomen kieliset asennu ohjeet?
CSSDUDE
_
15. marraskuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bartaland:
Voisko joku kertoo miten metamodin voii asentaa?? sen tarvii toho rpg modin asentamisee.:D

Kertokaahan myös et miten sais tohon "Source Dedicated Server" tools/työkaluun näitä eri modeja? Olen asentanut MetaModin ja SourceModin mutta en osaa asentaa esimerkiksi sitä zombiemodia tai mani admin pluginia. Kertoisko joku miten asennan ne?

Kyselin sitä muuten jo täällä:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/585400
bartaland
Newbie
_
15. marraskuuta 2007 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuol oo ees asennuos ohjetta :P
CSSDUDE
_
16. marraskuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei tietenkään kun siellä mä oon vaan kysyny siihen niitä ohjeita. :)
Junior Member

7 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2008 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ratkaistu, lukekaa alempaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2008 @ 15:18

Junior Member

7 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saatiin siis toimii et kaks adminii, ja mulla aukee se admin menu nyt kans. Mutta nyt on semmonen ongelma, että se menu ei toimi kunnolla, koska kun painan mitä vaan numeroa, niin adminmenu sulkeutuu consoleen tulee: "FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cmd"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2008 @ 15:20

jammi65
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2008 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun jokkut teistä tietääkin niin paljon ni hei vitsi mistä sivulta löytyis niinku mani admin pluginin asentamiseen en oo varma onko mulla sitä ja mulla on niin huono konees tää etsi kun se kysyy sana tai lause tiedostotta ja tällee mut öööö...... ois kiva jos löytyis suomen kielinen ohje sivu josta asennetaa se katokkun en osaa hyvin englantia oon vasta kolmannella :D
jammi65
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2008 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joel89:
mani admin pluginin asennus: 1) Eli jos teet servun sillä "create serverillä" niin pura se mani tuonne: c/Steam/Steamapps/xxx/Counter-Strike Source/cstrike.

2)avaa Css ja mene jollekkin servulle ja kirjoita consoleen status ja etsi sieltä oma STEAM ID.(STEAM_0:1:2345678) ja ota se muistiin.

3)tee oma servu "create serverillä" ja kirjoita taas consoleen status ja otat LAN ID:n muistiin (STEAM_ID_LAN 02:34 56 7)

4)mene cfg/mani_admin_plugin/adminlist ja liität sinne ihan loppuun ne kummatikin ID:t näin:
//
//
STEAM_0:1:23456789
STEAM_ID_LAN 02:34 56 7

ja sitten tallennat sen.

5)Tee servu Create Serverillä ja kirjoita consoleen plugin_load ../cstrike/addons/mani_admin_plugin ja Bind "F12" "admin" sitten käynnistä servu uudestaan.

6)Eli nyt pitäis toimia..paina sitten pelissä F12 niin pitäisi tulla admin menu ja consolessa kun aloitat kirjoittamaan mani_ tai ma_ niin pitäisi tulla eri vaihtoehtoja joista voit laittaa päälle esim. rank,statsme tms...

PS. En oo ihan varma näistä ohjeista ku äkkiä tekasin :D, mutta itse sain Manin jotenkin näin toimii..

Tässä on vielä joitakin linkkejä joista saattaa olla apua: http://manihelp.cjb.net/
http://www.wb-clans.com/~nudit/mani_admin_ohje/mani_index.html

EDIT:Lan servun saat nettiin kirjoittamalla consoleen sv_lan 0
kun sä noin hyvin tieät ni auta mua täs niinku mistä lataan mani adminin?!ja suomeks se sivu ois kiva-.- nopeita vastauksia!!!!!!!
jammi65
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2008 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no oo onnellinen et see oot saanut manin kun en ite tie mistä lataan!!!!:(
jammi65
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2008 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joel89:
mani admin pluginin asennus: 1) Eli jos teet servun sillä "create serverillä" niin pura se mani tuonne: c/Steam/Steamapps/xxx/Counter-Strike Source/cstrike.

2)avaa Css ja mene jollekkin servulle ja kirjoita consoleen status ja etsi sieltä oma STEAM ID.(STEAM_0:1:2345678) ja ota se muistiin.

3)tee oma servu "create serverillä" ja kirjoita taas consoleen status ja otat LAN ID:n muistiin (STEAM_ID_LAN 02:34 56 7)

4)mene cfg/mani_admin_plugin/adminlist ja liität sinne ihan loppuun ne kummatikin ID:t näin:
//
//
STEAM_0:1:23456789
STEAM_ID_LAN 02:34 56 7säkun niiin paljon tiedät joe ni voikko neuvvoa mistä lataan koko mani adminin?! oon saanut vaan kaikkialata neuvvoja miten sitä käytetään mutten mistä se ladataan ja ohjeet ois sivulta suomeks plz, tai sit sanot mitä painelen kun oon huono enkus xD

ja sitten tallennat sen.

5)Tee servu Create Serverillä ja kirjoita consoleen plugin_load ../cstrike/addons/mani_admin_plugin ja Bind "F12" "admin" sitten käynnistä servu uudestaan.

6)Eli nyt pitäis toimia..paina sitten pelissä F12 niin pitäisi tulla admin menu ja consolessa kun aloitat kirjoittamaan mani_ tai ma_ niin pitäisi tulla eri vaihtoehtoja joista voit laittaa päälle esim. rank,statsme tms...

PS. En oo ihan varma näistä ohjeista ku äkkiä tekasin :D, mutta itse sain Manin jotenkin näin toimii..

Tässä on vielä joitakin linkkejä joista saattaa olla apua: http://manihelp.cjb.net/
http://www.wb-clans.com/~nudit/mani_admin_ohje/mani_index.html

EDIT:Lan servun saat nettiin kirjoittamalla consoleen sv_lan 0

matty8
Newbie
_
13. lokakuuta 2008 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis tätä onkin jo varmaan aiemmin kysytty mutta tässä pari mitä haluisin serverille toimimaan:

-En pysty slayaamaan. Jos laitan ma_slay niin kyseinen pelaaja ei kuole vaan kosahtaa vaan ja jatkaa peliä.

-Rank/stats ei toimi. Sanoo vaan jotain että odota seuraavaan kierrokseen tjmp.

Kiitos jo etukäteen. :=)
Mainos
_
__

_
matty8
Newbie
_
21. lokakuuta 2008 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja sitten kukaan ei pysty käyttämään sitä valikkoa mikä aukeaa vasempaan reunaan. (esim. TK jälkeinen valikko, jossa forgive yms.)
Itse voin käyttää mutta muut eivät....

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin pluginista kysymys..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy