User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 11:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > s60 3rd edition sovelluksia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
S60 3rd edition sovelluksia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. huhtikuuta 2007 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuoltakin näkyy löytyvän paljon tavaraa ilmaiseksi mutta pitää näemmä rekisteröityä ennenku voi ladata mitään www.smartfinland.ucoz.com
mymmeli13
Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks olemassa jotain parempaa kamera ohjelmaa ku toi nokian oma kamera sovellus? ja jos on nii mikä?
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mymmeli13
Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielest toi ei kyl ollu hyvä ohjelma ja tuli ihan samanlaisii kuvii ku ennenkin. eikä ollu ees mitää kätevii toimintoi et mun mielest toi oli ihan paska ku nokian oma toimii paremmi. Tietääks joku jotai parempii kamera ohjelmii? ja tietääks kukaa miten sais pois äänet tosta nokian kamerasta ku ärsyttävää ku ottaa kuvan nii kuuluu aina click! mulla on nokian 5500sport?
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuuluuko jos puhelin on äänettömällä ?
user83
Junior Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13:
Mun mielest toi ei kyl ollu hyvä ohjelma ja tuli ihan samanlaisii kuvii ku ennenkin. eikä ollu ees mitää kätevii toimintoi et mun mielest toi oli ihan paska ku nokian oma toimii paremmi. Tietääks joku jotai parempii kamera ohjelmii? ja tietääks kukaa miten sais pois äänet tosta nokian kamerasta ku ärsyttävää ku ottaa kuvan nii kuuluu aina click! mulla on nokian 5500sport?
Mulla ainakin saa ihan, kun laittaa kameran päälle ja sieltä asetukset (nokia 6131:ssä).
mymmeli13
Member
_
3. toukokuuta 2007 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ei ainakaa asetuksista löydy. löytyy vaa et kuinka hyvä laatusii kuvii saa ja mihin kuvat tallennetaan. Onks kukaa 5500sportin omistaja saanu noit äänii tosta kamerasta pois? elikkä se click ääni ku ottaa kuvan tai pipip ääni ku alkaa video kuvaamaan.

Ja sit tällänen tosi tyhmä kysymys Oon yrittäny löytää ohjeita miten kännykkä pitäis "oikea oppisesti" irroittaa koneesta? elikkä käytän nokian kaapelia ja kun esim mun mp-3 pitää irroittaa koneesta niin että ottaa tuolta oikeesta ala nurkasta poista laite turvallisesti ja pysäytä ja sit kone sanoo et laitteen voi poistaa turvallisesti mut en löydä sitä käyttä mun kännykkää et se olis usb:ssä kiinni. Elikkä kun irroitan puhelimen koneesta nii miten se pitäis tehä ettei vahingoita puhelinta voinko vaa kiskoo sen irti sitte ku lataukset on tehty vai pitääks se jostaki pysäyttää?

EDIT: lisäsin toisen kysymyksen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2007 @ 20:13

Newbie
_
4. toukokuuta 2007 @ 04:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sit tällänen tosi tyhmä kysymys Oon yrittäny löytää ohjeita miten kännykkä pitäis "oikea oppisesti" irroittaa koneesta? elikkä käytän nokian kaapelia ja kun esim mun mp-3 pitää irroittaa koneesta niin että ottaa tuolta oikeesta ala nurkasta poista laite turvallisesti ja pysäytä ja sit kone sanoo et laitteen voi poistaa turvallisesti mut en löydä sitä käyttä mun kännykkää et se olis usb:ssä kiinni. Elikkä kun irroitan puhelimen koneesta nii miten se pitäis tehä ettei vahingoita puhelinta voinko vaa kiskoo sen irti sitte ku lataukset on tehty vai pitääks se jostaki pysäyttää?

senkus vaa revit irti
Senior Member

7 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eipä minunkaan "vanha" kone ole tunnistanut tuota kännyä omaksi "levyksi" eli suoraan vaan oon nypänny irti koneesta ja ei oo tähän mennessä tullu mitään ongelmia.Känny on 5500 sport music edition ja softana nokian oma suite..

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
mymmeli13
Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei mullakaa oo mitää ongelmii tullu puhelimeen mut jotenki vaa pelottaa toi repiminen irti. Koska tein tuota jossain vaiheessa mp-3:selleni että en irroittanut mistään toimi ihan hyvin monta kertaa mut sit yhtäkkii vaa rupes sekoilee. takuun piikkinhän se meni ku enhän mä mitää väärää oo tehny :D laitteen vikahan se oli mut silti jotenki toi repiminen tuntuu väärältä. mut olis kiva tietää jos joku tekee ton erillailla
user83
Junior Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tuskin sillä on väliä irrottaako ensin johdon kännykästä vai tietokoneesta???
kili_7
Junior Member

5 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2007 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota oon lataillu kaikkia java yms sovelluksia symbian s60 3rd mutta mun puhelin (nokia 3250) vaan sanoo että asennusta ei tueta????

Mitä h**vettiä se tarkottaa? Mites ne sais toimimaan??
Moderator

7 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2007 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kili_7, sitä ongelmaa ei tarvitse levitellä joka ketjuun http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/321883#3048950

kili_7
Junior Member

5 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2007 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sori...
mymmeli13
Member
_
5. toukokuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En jaksa nokian sivuilta vilkasta tota sun puhelinta mut ootko ihan täysin varma et sun kännykkäs käyttää s60 3rd editionin softii ettei olis second mitä sun pitäis käyttää? Varmista toi et oot täysin varma tosta koska se selittäis aika paljon jos ne ei ees olla tarkotettu tohon puhelimeen
Drandula
Junior Member
_
20. toukokuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.series60v3.com/
http://www.dotsis.com/ (Rekisteröinti tarvitaan)
http://www12.ownskin.com/index (Vain teemoja ja tarvii rekisteröinnin)

Noissa on paljon S60 3RD softaa, pelejä ja jne
Tuolla ownskinissä voi tehä teemat itse.
mymmeli13
Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi on helppo toi teeman teko mut sais olla enemmän ominaisuuksii. ärsyttävää esimerkiks ku ei saa tota kelloo digitaaliseks tai ainakaa mä en saanu
makinee
Junior Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmosta kysysin et ku nokian n95:ses on mini USB sisääntulo, ni saako siihe jollai adapteril kytkettyy muistitikkua?
Drandula
Junior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13:
Toi on helppo toi teeman teko mut sais olla enemmän ominaisuuksii. ärsyttävää esimerkiks ku ei saa tota kelloo digitaaliseks tai ainakaa mä en saanu
sun täytyy asettaa kello digitaaliseksi sun puhelimesta kyl se menee.
ainaki mulla meni.
Junior Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.zedge.net
Tuolta löytyy yllättävän hyvin teemoja, vaatii rekisteröimisen mutta muuten hyvä sivusto!

Jos olisin kaksinaamainen, käyttäisinkö tätä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2007 @ 11:39

Member

2 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2007 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites tolle s40-alustalle löytyy sovelluksia? kartta olis ihan jees. puhelin on nokian 6300
mymmeli13
Member
_
25. toukokuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaetti älä sekota tänne s40 sovelluksii tee uus keskustelun aihe niille nii kyl varmaa ihmiset kertoo... tänne vain s60 3rd sovelluksia ettei mene sekaisin. Kiitos
makinee
Junior Member
_
31. toukokuuta 2007 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti makinee:
Semmosta kysysin et ku nokian n95:ses on mini USB sisääntulo, ni saako siihe jollai adapteril kytkettyy muistitikkua?
<- Jos joku viittis toho vastata?
Member

2 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2007 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en oo ihan varma, mutta oisko tossa?
http://www.buyextras.com/usbfetomib5f.html
Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
31. toukokuuta 2007 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vastaisin mut en tajuu mitä yrität hakee ja en osaa vastaa varmaa vaikka tajuisin. Mut kyl varmaa joku fiksu sua neuvoo jossain vaihees, tai jos ei nii käy liikkestä kysyy. ei ne kyl niissä mitää tiedä :D

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > s60 3rd edition sovelluksia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy