User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.2.2026 / 16:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > "wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
karhu123
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2007 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*turhin peli* sano se niille yli 7mil pelaajalle ja luku kasvaa päivä päivältä^^
loladin
Newbie

1 tuotearvio
_
19. kesäkuuta 2007 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoWia kaks vuotta aktiivisesti pelanneena voin sanoa että hyvä ja koukuttava peli kyllä on. -> Kaks vuotta samaa jaskaa jauhaneena oli liikaa ja nyt tili "jäässä".
Hyvässä killassa olen ja kohtuu hyvät hahmotkin on, mutta kun ei jaksa enää napata, niin ei.

Aikansa kutakin. Säästyypähän se 13e kuukaudessa vaikkapa ruokaan. :)
karhu123
_
20. kesäkuuta 2007 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no joss on hyvässä killassa niin joss ei ole elämää niin voisi 24/7 olla tekemistä esim raideja ja kaiken näköistä killan kanssa..
GGNap
Newbie
_
21. kesäkuuta 2007 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos ette tuota kuukausimaksua halua maksaa pelatkaa privaattiservuilla, mainostussyistä en voi pistää linkkiä mutta ne ovat ilmaisia ja TÄYSIN laillisia..

btw. wowia pelaavat muutkin kuin 13 vuotiaat -_-

-there is no spoon-
http://www.pwned.nl
miigu
Account closed as per user's own request
_
21. kesäkuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arvioin asiaa vähän eri näkökulmasta. Kahden vuoden pelaajana voin suositella WoWia kaikille joilla on aikaa. Itse en näe kuukausimaksua minkäänlaisena esteenä, mutta huomasin hetken pelattuani mainoslauseista poiketen ettei pieniä hetkiä pelaillen saa aikaiseksi mitään. Oma aikatauluni tunti tai pari päivässä ei riittänytkään mihinkään jos halusi uutta hyvää haarniskaa tjsp. päälle. Luolastoihin kavereiden etsimiseen meni suurin piirtein puoli tuntia, itse dungeonissa puolestatoista kolmeen tuntiin.

Yhteenvetona sanoisin että kiireisille henkilöille en peliä suosittele, mutta jos etsit peliä jonka kanssa voit viettää enemmän aikaa, go on.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.0GHz | EVGA GeForce 8800 GTS 512 Mt | 2x G.Skill 2gb @ 6-6-6-18 | Abit IP35-E | Samsung T166 | Antec Sonata III | Windows Vista 64-bit
loladin
Newbie

1 tuotearvio
_
21. kesäkuuta 2007 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta on että peli vaatii aikaa, jos haluaa edetä ja saada hyvät varusteet jne. Ennen Burning Crusadea kiltaraideja oli kolme-neljä per viikko (MC-BWL-AQ-Naxx), ei siinä mitään, edetä sai jos halusi.
TBC:n jälkeen raidien koko pieneni ja selvästi killan "kehityskaari" tyssäsi siihen pieneen ydinporukkaan.
Omalla kohdalla olikin kysymys siitä, että kun kaikki alkaa toistaa pikkuhiljaa itteensä, niin ei vaan jaksa. Ja kun raideille ei enää "mahdu" mukaan, niin ei mitä siinä enää itkemään. Move on! :D

Nyt on LotRO koneessa ja uutta uraa alkamassa. Saas nähdä milloin tuossa tulee kyllästyminen vastaan.. :/
Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Nyt on LotRO koneessa ja uutta uraa alkamassa.
Vaikka tämä meneekin OT:ksi niin kertoisitko oma kohtaisia kokemuksia kyseisestä pelistä...

Itse olin noin 3kk sitten kahden vaiheilla WoW:in ja LotRO:n kanssa, päädyin WoW:iin kun kaverit sitä niin kehuivat ja toiseksi LotRo:sta en silloin tiennyt kovinkaan paljoa. Onko peli ostamisen arvoinen ja kuinka hyvin se on verrattavissa WoW:iin? Tiedän että LotRO:ssa ei ole vielä kovinkaan suurta pelaaja massaa mutta löytääkö siellä peliseuraa dungeoneihin/grp tehtäviin ja kuinka ystävällistä porukkaa siellä ylipäätään pelaa, sekä mikä on tuo paljon puhuttu ikähaitari?

pseDe
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kokeilin wowia 1kk ajan mutta into sitten lopahti. Kyllähän se hyvä peli oli mutta itse en suoranaisesti mmorpg peleistä perusta. Voithan ostaa kaupasta 30€ 2kk peliajan jolloin et varsinaisesti sitoudu maksamaan sitä 13€ kuussa ja voit lopettaa kun haluat. Myyt sitten vaikka accosi jollekkin kaverille jos ei iske.
loladin
Newbie

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]Nyt on LotRO koneessa ja uutta uraa alkamassa.
Vaikka tämä meneekin OT:ksi niin kertoisitko oma kohtaisia kokemuksia kyseisestä pelistä...

Onko peli ostamisen arvoinen ja kuinka hyvin se on verrattavissa WoW:iin? Tiedän että LotRO:ssa ei ole vielä kovinkaan suurta pelaaja massaa mutta löytääkö siellä peliseuraa dungeoneihin/grp tehtäviin ja kuinka ystävällistä porukkaa siellä ylipäätään pelaa, sekä mikä on tuo paljon puhuttu ikähaitari?[/quote]Hyvin paljon on samankaltaisuuksia kuin WoWissakin. Interface on aikaslailla sama kuin WoWissa, classit on nimetty erilailla, mutta samankaltaisuudet löytyy niistäkin.
Positiivisena parannuksena näihin "kerää kymmenen jäniksen tassua" -questeihin on, että jokaiselta raadolta saa sen tassun, eikä drop-rate ole 1:10. Eli tälaisia questeja on, mutta sitten on myös paljon erilaisia.
Dungeoneita en ole vielä päässyt pelaamaan (oon vasta lvl 9), mutta grouppina (fellowship) olen questeja tehnyt ja tämä toimii samanlailla kuin WoWissa.
Ikähaitarista en osaa sanoa. Itse olen kolmekymppinen ja eilen teimme parin päälle kakskymppisen kanssa questeja. Jonkinverran General-channelilla tulee tätä "Can some1 help me plzzzz" -spammia ja viimeyönä tuli jopa ensimmäinen goldfarmer -whisperikin. Nämäkin puolet ovat siis niin kovin WoWista tuttuja.
Mulla on koneena Athlon64 3200+, 1gb 400DDR ja x800 pro. Peli pyörii mainiosti 1280x1024, high asetuksilla (very high maksimi, jolla alkaa pykimään), bloomit on päällä ja muutkin karkkiefektit.

Kerrassaan kaunis peli myös ääniltään. Pieniä bugeja oon huomannu siellä täällä grafiikassa ja muutamat npc:t tuppaa olemaan tuplana tienpäällä (tai sitten se oli vaan toi olut..). Pelihän päivitty jo 1.2 ja eiköhän noikin bugit korjaannu ajanmittaan.

Kuukausimaksuista ei mulla pelaaminen ole ollut kiinni. Mä maksan siitä mikä kiinnostaa. :)
loladin
Newbie

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin ja menihän tuo postaus quoten osalta reisille.. Toivottavasti saatte selvää. :D :D
Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitän vastauksestasi, täytyypä miettiä uudestaan tuota pelin ostoa.
XeroXi
_
15. lokakuuta 2007 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni on tää peli ja 3kk peliaikaa mut ei vaa jaksa pelata. Kehitin 30 lvl tyypin ja sit meni pelistä maku.

Make Love, Not Warcraft
RIVER2
Account closed as per user's own request
_
16. lokakuuta 2007 @ 02:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta wow -> myy elämäsi/sielusi. Ei se ole sen arvoista.

GeForce 8800 gts 320 Mt (OC 600/850) | 500 Gt Seagate | C2D E6750 3,00 GHz (Boxed) | 4 Gt DDR2 muistia | 600 watin Zalman | Abit IP35-E emo | Win XP Pro | Hiiri: Logitech MX-518 |

Ohjeet sensuurin kiertoon
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pelasin pari kertaa sen 10pv ilmaisajan jotta tietäisin jaksanko tahkoa. Sitten ostin WoW:n kun olin tehnyt mieleiseni hahmon ja jatkoin siitä 10pv ilmaisajasta. Nyt on lvl30 paladin ja hauskaa on. Yksin tahkottuna toi on pikkasen kuivaa kauraa välillä, mutta porukalla kun mättää menemään on hupi katossa.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Member

2 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2007 @ 01:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä se mikää huippu peli oo :/ tulee kalliiks ja täynnä paskoja pelaajia, paikat tuntuu toistavan itseään ei oo edes hienon näköine.
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. lokakuuta 2007 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
naah 23h hakkasin sitä tänään putkeen enkä halua edes kuulla sitä nimeä enää.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Senior Member
_
19. lokakuuta 2007 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No niin ja menihän tuo postaus quoten osalta reisille.. Toivottavasti saatte selvää. :D :D
Nonii ,laitan offtopicin ihan neuvona jottei tällaisia kävisi. :)

Eli siellä kirjoittamasi viestin yläreunassa (tietysti postaamisen jälkeen) on tällainen namiska
jota painamalla voit muokata / editoida tuota viestiä jälkeenpäin ,eli korjata vaikkapa tuon lainauksen. Helppoa kuin mikä jos vain sen nappulan sieltä erottaa.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
u233
Newbie
_
11. helmikuuta 2008 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
alussa pidin WOW:n ihan serkeana pelinä...mutta kun innostuin siitä pelaa niin ostin samantien kaupasta

huono on se että jos ostaa peliaikaa niin sen täytyy hyödyntää koko kuukauden ajan,parempi olisi jos peliaika olisi tunneissa joita siellä pelaat. eikä se nyt aloitus paketti paljon maksa,16 ? ja mukaan tulee kuukauden peliaikaa.WOW on minun milestäni tarkoitettu sellaisille pelaajille jotka eivät tykkää ostavansa pelin 50 ? ja pelattaessa sen 8 tunnissa ja sitten peli jää hyllylle oottamaan.

AMD Athlon AM2 64 X2 4800+ @2750 mhz 1mb cache | ASUS M2A-VM 690G motherboard | XFX Nvidia GeForce 9600 GT 512 mb | Kingston 2 Gb DDR2 NON-ECC CL5 RAM 667 mhz | SEA Barracuda 7200 250 Gb SATA2 8 mb | LG DVD+-RW DL 18X BULK BLACK | Nexus 8040 400 W | Logitech MX518 Gaming grade mouse | Microsoft Reclusa gaming keyboard | Nexus Clodius | Windows XP Home FIN
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. helmikuuta 2008 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti u233:
alussa pidin WOW:n ihan serkeana pelinä...mutta kun innostuin siitä pelaa niin ostin samantien kaupasta

huono on se että jos ostaa peliaikaa niin sen täytyy hyödyntää koko kuukauden ajan,parempi olisi jos peliaika olisi tunneissa joita siellä pelaat. eikä se nyt aloitus paketti paljon maksa,16 ? ja mukaan tulee kuukauden peliaikaa.WOW on minun milestäni tarkoitettu sellaisille pelaajille jotka eivät tykkää ostavansa pelin 50 ? ja pelattaessa sen 8 tunnissa ja sitten peli jää hyllylle oottamaan.

Wowille tulee kuitenkin hintaa yli 50? aika nopeasti. Esim kun ostat lisää peliaikaa esim. Prepaid kortin joka maksaa noin 27?. Sitten kun pääset levelille 60 tekee tietenkin mieli lisää ja ostat 20? maksavan Burning Crusade lisärin.

ASUS Radeon HD4890
u233
Newbie
_
11. helmikuuta 2008 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aloitus paketti maksaa 16 ?,enkä ole vielä puhunut lisäosista...

AMD Athlon AM2 64 X2 4800+ @2750 mhz 1mb cache | ASUS M2A-VM 690G motherboard | XFX Nvidia GeForce 9600 GT 512 mb | Kingston 2 Gb DDR2 NON-ECC CL5 RAM 667 mhz | SEA Barracuda 7200 250 Gb SATA2 8 mb | LG DVD+-RW DL 18X BULK BLACK | Nexus 8040 400 W | Logitech MX518 Gaming grade mouse | Microsoft Reclusa gaming keyboard | Nexus Clodius | Windows XP Home FIN
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. helmikuuta 2008 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti u233:
aloitus paketti maksaa 16 ?,enkä ole vielä puhunut lisäosista...

jep mutta jos sitä haluaa pelata enemmän kuin sen kuukauden niin hintaa sille tulee. Kyllä itse ainakin pelailen näitä 50? maksavia pelejä melko kauan ennen kuin ne jäävät hyllylle. Ja on paljon halvemmaksi tullut kuin WOWin peluu joka on kaikki rahat syönyt.

ASUS Radeon HD4890
Ryanir
Member
_
11. helmikuuta 2008 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WOWilla korvaa oikean elämän vaivatta:)
Senior Member
_
12. helmikuuta 2008 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ryanir:
WOWilla korvaa oikean elämän vaivatta:)

Jep. Jos edes on oikeaa elämää..
Tällä hetkellä lvl 30 druid (hunter jäi 25 lvliin).

Hauskinta on varmaan se että siellä on suunnattomasti muita ihmisiä joiden kanssa pelata. Viimeksi kun tuli horden ukkeleita vastaan niin vilkutin niille ikänkuin rauhan merkiksi (en viitti tappaa ihmispelaajia huvikseni ellei ne käy kiinni) ja ei ne tappanu. Kerran kalastin jonkun 30 levusen hunterin kanssa ja tapoin karhuja lvl 24 roguen mukana (olin lvl 28 druid). Toisinaan on hauska seurata kuinka 70 levuset hordet ja alliancet tappelee jossain random paikassa.. tai mennä ite ramboilemaan horden maille.

Huomaan kuinka kiinnostavaa edellinen kappale on.

Mutta tuo kehittää sosiaalisia ja englannin kielen taitoja. Miinus tulee kuukausimaksusta mutta ei se haittaa kun ottaa laadun (hirveen iso pelialue ja paljon tekemistä) huomioon.

Edit: tosin joskus joku tulee tappamaan kyselemättä mutta sitä se PvP servu on.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2008 @ 12:12

Skw
Junior Member
_
12. helmikuuta 2008 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sitä jaksaa pelata ehkä muutaman kuukauden. Sitten voi pitää parin vuoden tauon ja alkaa tekee mieli taas alkaa pelaamaan pari kuukautta. Itse asiassa ihan mukava peli. Kannattaa kokeilla.

WoW on aika kallis kun peliaikakortit maksavat n. 30 euroa ja yksi kortti kestää 2 kuukautta. Itse peli ei ole kovin kallis nykyään, mutta sen tarjoamaa ilmaista pelikuukautta ei voi hyödntää ilman luottokorttia.
Mainos
_
__

_
u233
Newbie
_
12. helmikuuta 2008 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei siinä mitään luottokorttia tarvii,rekisteröinti tapahtuu accoundin kautta jolloin pistän product key:n ja se itse lisää sen peliajan tilillesi

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > "wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy