User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 27.8.2025 / 13:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > intel core2duo e6600 ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Intel Core2Duo e6600 ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
apilas
Suspended permanently
_
20. heinäkuuta 2008 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytetyn E6600:n myyminen?!

Jos myyjän rahat ovat vähissä, hänellä on kiire tai muuten vain on saatava nopeat kaupat aikaiseksi niin silloin hinnaksi kannattaa laittaa tuollainen 50?-70? ja kaupat syntyvät jo parissa päivässä.

Jos taas ei ole kiire tai haluaa nähdä hiukan vaivaa hyvän hinnan saamiseksi niin silloin hinnan voi asettaa tuohon realistiseen 90?-100? tuntumaan.

Itse olen huomannut sen, että vain ani harva viitsii myydä komponenttejaan pidempään. Ilmaisen netti-ilmoituksen päivittäminen on joillekin ylivoimaisen vaikeaa ja raskasta, mikä on todella ihmeellistä.

Silloin kun itse olen myymässä omia vanhoja komponentteja niin se, että onko ostaja lopulta:

nuori/vanha
tyhmä/viisas
työssäkäyvä/työtön
mies/nainen
hintatietoinen/ei hintatietoinen
hätäinen/rauhallinen
jne. jne.

niin nuo eivät voisi vähempää kiinnostaa! Komponentti tekee kauppansa ja se riittää.

Ja tosiaan tätä aihetta on turha enää spekuloida. Ostaja teki oman ratkaisunsa. Eli sijoitti kalliiseen jäähdyttimeen, jolloin hänen vanha E6600:nen kulkee nyt "huimilla" 3,3Ghz:n kelloilla. Jos taas hän olisi kuunnellut järki puhetta niin todennäköisesti E6600:nen olisi jo löytänyt ostajan noin 90?-100?:n hinnalla ja tällä hetkellä hänellä olisi koneessaan E8400:nen 3,3Ghz:n kelloilla pelkällä vakiojäähyllä. Noh enää sille ei voi mitään. Kiire on kiire :)

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2008 @ 20:24

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > intel core2duo e6600 ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy