User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 04:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 + läppäri + mokkula = nettiin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 + Läppäri + Mokkula = Nettiin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
Joona_H
Newbie
_
7. tammikuuta 2011 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku laittaa minulle sähköpostissa KAIKKI IP,Aliverkko,oletusreititin ja molemmat DNS-osoitteen numerot! Yritin itse niitä tiettyjä mitä tässä on mainittu : Lyhykäiset ohjeet:
Aseta 3G modeemi jaetuksi yhteydeksi (eli yhteyden jako päälle)
Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin esim.
IP 192.168.1.1
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 (eli sama kuin IP)
DNS: 192.168.1.1 (taas sama kuin IP)

Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi vaikka 192.168.1.2 ja muuten siis samat kun tietokoneella, eli
IP 192.168.1.2
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1
DNS: 192.168.1.1

Mutta minulla ps3 valitti dns ongelmasta! Vastaus olisi kiva saada.

Kiinnostunut Internet asetuksista

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2011 @ 23:18

CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2011 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä näin...

1. Avaa CMD, eli KOMENTORIVI, ja sen jälkeen kirjoitat siihen: " ipconfig/all " .
2. Etsi DNS kohta, ja siinä on ne numerot jotka sun pitää laittaa saman lailla PS3:kolmoseen.
3. Ne IP:t sulla oli oikein.
4. Nauti, ja pelaa.
------------------------------------------------------------------------------------------
Ps3lagaa
Newbie
_
9. tammikuuta 2011 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CrossRPD:
Tässä näin...

1. Avaa CMD, eli KOMENTORIVI, ja sen jälkeen kirjoitat siihen: " ipconfig/all " .
2. Etsi DNS kohta, ja siinä on ne numerot jotka sun pitää laittaa saman lailla PS3:kolmoseen.
3. Ne IP:t sulla oli oikein.
4. Nauti, ja pelaa.
------------------------------------------------------------------------------------------
ei tämäkään ollut mikään maailman selkein selitys.. :D

Mutta joo, eli tein kuten kirjoitit mutta ei toimi vieläkään. sama vika, ei löydä internet yhteyttä ja dns virhettä tulee.. lisäksi kun laitan noita asetuksia mitä aikaisemmin on mainittu, koko tietokoneen internetyhteys lakkaa toimimasta.

avasin komentorivin ja kirjoitin sen ipconfig/all ja sain paaaaaaaaaaaaljon tekstiä. etsin kohdan IPv4-osoite ja sen alapuolelta etsin IP ja DNS osoitteet. laitoin nämä ps3:seen mutta tulokset ova samat, ei toimi.

tarkempaa/selkeempää/parempaa ohjetta vielä??

kiits.
CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Eli laitat Verkkokaapeli / Ethernet adapterin asetuksiin ensimmäiseksi... Paina ominaisuudet, ja sen jälkeen mene sinne ip asetuksiin. Laitat sinne ne ip osoitteeksi 192.168.1.1, oletus käytävään saman. Verkon peitteeseen 255.255.255.0. Ja sitten laitat DNS palvelimien kohdalle ne sun omat DNS:ässät.

2. PS3:kolmosessa sinun täytyy määrittää verrko asetukset siis manuaalisesti. laitat kaikki samat asetukset, paitsi vaan sen ip - osoitteen kohdalle 192.168.1.2., eli yhden suurempi.

3. Muista jakaa nettitikkusi, ta mokkulan yhteys.

4. Toivotaan, että toimii, ja hyvää jatkoa.

EDIT: Eli anteeksi tuosta edellisestä, eli siis sinun täytyy laittaa samat Verkkokaapeli asetuksiin, ne löydät: avaa verkkoyhteydet, siis Windows XP:ssä.
Toivotaan, että toimii, minulla oli sama ongelma, mutta sain ne noin toimimaan jotenki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2011 @ 17:00

Ladykane
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2011 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tuossa vain,että kun on nettitikku auki,niin sillähän on oma verkkokuvake siellä verkkoyhteyksissä,niin pitääkö avata lähiverkko..kun se mulla on poistettu käytöstä?..ja kumman kuvakkeen tietoihin laitan nuo ip:t,dns:t ja muut..lähiverkon vai siihen mokkulan tietoihin?
CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2011 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähiverkon, siihen ne asetukset, ja eikun vain nettiin.

EDIT: Muista laittaa Lähiverrko yhteys käyttöön, ja jakaa netti yhteys.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2011 @ 21:45

Ps3lagaa
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Eli laitat Verkkokaapeli / Ethernet adapterin asetuksiin ensimmäiseksi... Paina ominaisuudet, ja sen jälkeen mene sinne ip asetuksiin. Laitat sinne ne ip osoitteeksi 192.168.1.1, oletus käytävään saman. Verkon peitteeseen 255.255.255.0. Ja sitten laitat DNS palvelimien kohdalle ne sun omat DNS:ässät.

2. PS3:kolmosessa sinun täytyy määrittää verrko asetukset siis manuaalisesti. laitat kaikki samat asetukset, paitsi vaan sen ip - osoitteen kohdalle 192.168.1.2., eli yhden suurempi.

EDIT: Eli anteeksi tuosta edellisestä, eli siis sinun täytyy laittaa samat Verkkokaapeli asetuksiin, ne löydät: avaa verkkoyhteydet, siis Windows XP:ssä.
Toivotaan, että toimii, minulla oli sama ongelma, mutta sain ne noin toimimaan jotenki.
Ei näistä ohjeista ota erkkikään selvää. mihin pistetään mitäkin???

joo, taidan suosiolla luovuttaa nettiyhteydestä haaveilemisen.
Henray82
Newbie
_
12. tammikuuta 2011 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ps3lagaa:

En tiedä auttaako tämä, MUTTA mulla on ollu samanlaisia ongelmia ku täällä joillakin ja yleisesti keskustelupalstoilla. Ps3 ja tietokone ei keskustellu keskenään RJ-piuhalla. Sitten kun sain ip-hommeleilla ps3 ja tietokoneen yhteyden pelittämään, netti ei toiminut. Viasta en tiedä, mutta mulla autto seuraavanlainen kikkailu. (Käyttis Vista ja saunalahden mokkula E1820) Oon myös huomannu, että "vanhemmat" mokkulan mallit ei päästä ps3 nettiin.

Ps3 päällä kokoajan ja rj-piuha siinä kiinni, valmiina laitettu asetuksista Internet-yhteyden asetukset: Omat asetukset, lähiverkko, automaattinen, ip automaattinen, älä aseta isäntää, dns automaattinen, mtu automaattinen, ei välipalvelinta, uPnP päälle -> vahvista, mutta ÄLÄ paina vielä testaa yhteyttä, vaan jätä ps3 tähän tilaan.

Sitten koneelta:

1. Katkaise mokkulan yhteys ja ota RJ-piuha koneesta irti.
2. Laita verkkoasetuksista mokkulan netin jakaminen pois.
3. Yhdistä mokkulan kautta kone nettiin.
4. Laita verkkoasetuksista jakaminen käyttöön (salli muiden käyttää yhteyttä, lähiverkko, muodosta yhteys aina kun verkon koneesta yritetään käyttää yhteyttä)
5. Tämän jälkeen RJ-piuha koneeseen kiinni ja ps3 paina testaa yhteys siitä kohtaa, mihin me se aiemmin jätettiin.

En tiedä, miksi toi toimii, koska aina tietokoneen käynnistyksen jälkeen pitää tehdä asiat tossa järjestyksessä tai ps3 on mahdotonta saada nettiin millään netistä löytyvillä ohjeilla.
CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2011 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, Lähiverkko yhteyden kaapeleli asetuksiinkin laitat ne IP, ja DNS hommat IP:t saman lailla miten sanotaan, mutta laitat siihen vain sun oman DNS palvelimen, jonka löytää komentorivin ipconfig/all toiminnolla. Itselläni on ollut ihan sama ongelma, että älkää juuri tässä vaiheessa luovuttako. Muistakaa laittaa asetukset manuaalisesti PS3:kolmoseen, IP:t, ja DNS:ässät.
Ps3lagaa
Newbie
_
16. tammikuuta 2011 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, Lähiverkko yhteyden kaapeleli asetuksiinkin laitat ne IP, ja DNS hommat IP:t saman lailla miten sanotaan, mutta laitat siihen vain sun oman DNS palvelimen, jonka löytää komentorivin ipconfig/all toiminnolla. Itselläni on ollut ihan sama ongelma, että älkää juuri tässä vaiheessa luovuttako. Muistakaa laittaa asetukset manuaalisesti PS3:kolmoseen, IP:t, ja DNS:ässät.
ei noista sun ohjeista ollu mitään hyötyä, joten jos et tarkenna ohjeitas tai keksi jotakin muuta, älä tuu kritisoimaan uusia ohjeita?

noi sun ohjeet on yritetty saada toimimaan about 20 kertaa, eli olis jo vahingossakin alkanut toimimaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2011 @ 18:26

Ps3lagaa
Newbie
_
16. tammikuuta 2011 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henray82:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ps3lagaa:

En tiedä auttaako tämä, MUTTA mulla on ollu samanlaisia ongelmia ku täällä joillakin ja yleisesti keskustelupalstoilla. Ps3 ja tietokone ei keskustellu keskenään RJ-piuhalla. Sitten kun sain ip-hommeleilla ps3 ja tietokoneen yhteyden pelittämään, netti ei toiminut. Viasta en tiedä, mutta mulla autto seuraavanlainen kikkailu. (Käyttis Vista ja saunalahden mokkula E1820) Oon myös huomannu, että "vanhemmat" mokkulan mallit ei päästä ps3 nettiin.

Ps3 päällä kokoajan ja rj-piuha siinä kiinni, valmiina laitettu asetuksista Internet-yhteyden asetukset: Omat asetukset, lähiverkko, automaattinen, ip automaattinen, älä aseta isäntää, dns automaattinen, mtu automaattinen, ei välipalvelinta, uPnP päälle -> vahvista, mutta ÄLÄ paina vielä testaa yhteyttä, vaan jätä ps3 tähän tilaan.

Sitten koneelta:

1. Katkaise mokkulan yhteys ja ota RJ-piuha koneesta irti.
2. Laita verkkoasetuksista mokkulan netin jakaminen pois.
3. Yhdistä mokkulan kautta kone nettiin.
4. Laita verkkoasetuksista jakaminen käyttöön (salli muiden käyttää yhteyttä, lähiverkko, muodosta yhteys aina kun verkon koneesta yritetään käyttää yhteyttä)
5. Tämän jälkeen RJ-piuha koneeseen kiinni ja ps3 paina testaa yhteys siitä kohtaa, mihin me se aiemmin jätettiin.

En tiedä, miksi toi toimii, koska aina tietokoneen käynnistyksen jälkeen pitää tehdä asiat tossa järjestyksessä tai ps3 on mahdotonta saada nettiin millään netistä löytyvillä ohjeilla.
kiits ohjeista, mutta ei ollu tästäkään apua :/
jmmv
_
16. tammikuuta 2011 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostakaa se 3g reititin niin unhoon jää kaikki netti ongelmat sen jälkeen.Itse ostin Dovadon 3gn routerin ja nyt meni heittämällä kaksi pöytäkonetta ja Ps3 nettiin kun seurasi reitittimen ohjeita jotka tuli sen mukana.Pelittää sata varmasti ja ei ole pätkinyt yhteyttä kertaakaan:)
Jape85
Newbie
_
17. tammikuuta 2011 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Lyhykäiset ohjeet:
Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin esim.
IP 192.168.1.1
DNS: 192.168.1.1 (taas sama kuin IP)

Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi vaikka 192.168.1.2 ja muuten siis samat kun tietokoneella, eli
IP 192.168.1.2
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1
DNS: 192.168.1.1

Jos käytössä on jokin palomuuriohjelmisto, esim. Windowsin oma palomuuri, on yhteyden jakaminen (ICS) sallittava.

Tässä on video, jossa neuvotaan sama asia Xbox 360 -konsolille.
Kiitokset näistä ohjeista, sain het toimimaan näillä ohjeilla win7:lla, eikä tarvittu mitään ristiinkytkettyä johtoa. Ostin kans aluks ton a-link wnap reitittimen ja kuukauden päivät se toimi hienosti, mut sitte alko vaikeudet sen kanssa niin kokeilin näillä ohjeilla kun ei jaksais tapella koko ajan noitten kaa.
CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2011 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, mutta sain ne toimimaan miten sain. Jos haluatte, että selitän vielä kerran, niin tässä,nämä toimivat siis minulla.

Windows XP... Tietokoneen IP - Hallinnat.
1. Mene verkkoyhteydet kohtaan, ja siellä katso mikä on sinun ethernet sovitin. Muistakaa ensimmäiseksi jakaa Mokkulan, tai Nettitikun yhteys, ei siis ethernet sovittimen yhteyttä.

2. Seuraavaksi paina ominaisuudet kohtaa ethernet sovittimen kohdalla, ja siellä mene IP, ja DNS hallintoihin. Tee yhteydet staattiseksi, ja noudata alla olevia ohjeita.

3. Tässä kunnon esimerkki:

Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin nämä:
IP 192.168.1.1
DNS: 192.168.1.1 ( Älä laita tätä, laita tähän oma DNS osoitteesi, eli mene komentoriviin, ja kirjoita siihen ipconfig/all. Selaa komentoriviä, ja sen jälkeen kun löydät DNS kohdan laitat siihen ne sinun numerosi, MUISTA MOLEMMAT ).
Toissijainen DNS: 192.168.1.1 ( Ei tuota, noudata ipconfig/all toiminnon toissijaista DNS:ässää ).
Muista tallentaa asetukset.

Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi: 192.168.1.2 ja muuten melkein samat kuin tietokoneella, eli:
IP 192.168.1.2 JUURI TÄMÄ.
Aliverkon peite: 255.255.255.0 JUURI TÄMÄ.
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 JUURI TÄMÄ.
DNS: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa, siis sama kuin koneellasi.
Toinen DNS kohta: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa, siis sama kuin koneellasi.

4. laitat Ethernet johdon eli RJ - 45 piuhan PS3:kolmoseesi, ja sen jälkeen tee näin...

Aseta asetukset nyt siis manuaallisesti. Noudata ylä - puolella olevia ohjeita. IP:t manuaallisesti, ja DNS:ässät. Välipalvelin pois, UnPn päälle, ja älä käytä sitä MT juttua. Talenna asetuksesi, ja testaa.

4. Toivon todella, että nämä asetukset toimisi, ne toimii minulla ainakin. Teen juuri näin, kuin näissä ohjeissa sanotaan.

P . S . Onnea jo etu käteen toimivuudelle, muuta en tiedä. Peukut vain pystyssä kaikilla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2011 @ 17:05

CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2011 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, mutta sain ne toimimaan miten sain. Jos haluatte, että selitän vielä kerran, niin tässä,nämä toimivat siis minulla.

Windows XP... Tietokoneen IP - Hallinnat.
1. Mene verkkoyhteydet kohtaan, ja siellä katso mikä on sinun ethernet sovitin. Muistakaa ensimmäiseksi jakaa Mokkulan, tai Nettitikun yhteys, ei siis ethernet sovittimen yhteyttä.

2. Seuraavaksi paina ominaisuudet kohtaa ethernet sovittimen kohdalla, ja siellä mene IP, ja DNS hallintoihin. Tee yhteydet staattiseksi, ja noudata alla olevia ohjeita.

3. Tässä kunnon esimerkki:

Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin nämä:
IP 192.168.1.1
DNS: 192.168.1.1 ( Älä laita tätä, laita tähän oma DNS osoitteesi, eli mene komentoriviin, ja kirjoita siihen ipconfig/all. Selaa komentoriviä, ja sen jälkeen kun löydät DNS kohdan laitat siihen ne sinun numerosi, MUISTA MOLEMMAT ).
Toissijainen DNS: 192.168.1.1 ( Ei tuota, noudata ipconfig/all toiminnon toissijaista DNS:ässää ).
Muista tallentaa asetukset.

Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi: 192.168.1.2 ja muuten melkein samat kuin tietokoneella, eli:
IP 192.168.1.2 JUURI TÄMÄ.
Aliverkon peite: 255.255.255.0 JUURI TÄMÄ.
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 JUURI TÄMÄ.
DNS: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa.
Toinen DNS kohta: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa.

4. laitat Ethernet johdon eli RJ - 45 piuhan PS3:kolmoseesi, ja sen jälkeen tee näin...

Aseta asetukset nyt siis manuaallisesti. Noudata ylä - puolella olevia ohjeita. IP:t manuaallisesti, ja DNS:ässät. Välipalvelin pois, UnPn päälle, ja älä käytä sitä MT juttua. Talenna asetuksesi, ja testaa.

4. Toivon todella, että nämä asetukset toimisi, ne toimii minulla ainakin. Teen juuri näin, kuin näissä ohjeissa sanotaan.

P . S . Onnea jo etu käteen toimivuudelle, muuta en tiedä. Peukut vain pystyssä kaikilla.
iizzOzzii
Inactive
_
30. tammikuuta 2011 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lagittaako call of duty black ops DNA mokkulalla?? onko kukaan kokeillut
pate14
Newbie
_
4. helmikuuta 2011 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on dna mokkula ja läppäri miten voin yhdistää sen että pääsen ps3 nettiin?
pate14
Newbie
_
5. helmikuuta 2011 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on Ps3,dna mokkula,läppäri ja rj-45johto, eli miten saan ps3 netiiin?
pate14
Newbie
_
5. helmikuuta 2011 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on Ps3,dna mokkula,läppäri ja rj-45johto, eli miten saan ps3 netiiin?
pate14
Newbie
_
5. helmikuuta 2011 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on dna mokkula, ps3, läppäri ja rj-45 johdin miten pääsen nettiin pelaan?
Arzgahhh
_
5. helmikuuta 2011 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kannattais lukea aikasempia ohjeita? Mutta laita RJ-45 johto pleikasta, läppäriin ja mene verkko asetuksiin. Nyt siellä pitäs näkyä mokkula sekä tuo pleikan verkko yhteys? Valitset CTRL pohjassa nuo molemmat yhteydet. Sitten painat mokkula yhteyden päällä hiiren oikea ja sieltä valitstet siltaa yhteydet. Noin sen olen itse aina saanut toimimaan.

ASRock N68C-S UCC | Athlon II X2 250 | Winfast 8800gt + Setsugen | 2gb DDR3 1066mhz | Spinpoint F3 500gb Sata II | Razer Arctosa | Steel Series Kinzu Pro |

codiman
Suspended permanently
_
5. helmikuuta 2011 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pate14:
Mulla on dna mokkula ja läppäri miten voin yhdistää sen että pääsen ps3 nettiin?
ei toimi ps3 mokkulalla pitää olla modeemi
CrossRPD
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. helmikuuta 2011 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se joka luulee, ettei toimi, niin toimii mainiosti. Lukekaa minun ohjeeni. On helppoa saada PS3 nettiin mokkulalla, jos vaikka Kiinteä Laajakaista pettäisi. No, opin sen miten PS3 laitetaan nettiin mokkulalla, jos Laajakaista tilttaa, tai jotain. Eli kuin tois - sijainen netti.
pate14
Newbie
_
5. helmikuuta 2011 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti codiman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pate14:
ei toimi ps3 mokkulalla pitää olla modeemi
ostin modeemin mitä pitää yhdistellä?
Mainos
_
__

_
makeabce
Newbie
_
13. helmikuuta 2011 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, pystyykös mennä PS2/PS3 nettii mokkulan avulla tekemällä seuraavanlaisesti:
Laittaa mokkulan kiinni koneesee ja laittaa päälle,sitte vaa Ethernet kaapeli PC:stä pleikkaan?

How you are doing? x)

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 + läppäri + mokkula = nettiin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy