User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 3.7.2024 / 12:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > mikä soitin?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä soitin?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Terris
Member
_
14. maaliskuuta 2004 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä, mutta jos toi on joku 4cc mp4 muodossa, niin eikä pitäisi olla Divx/Xvid muodossa?
qrf
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2004 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
En tiiä, mutta jos toi on joku 4cc mp4 muodossa, niin eikä pitäisi olla Divx/Xvid muodossa?
Eli siis moinen pätkö näkyy kyllä tuolla kompuutterilla mainiosti.
Milläpä tuota menisi muuttamaan ja miten,jotta saisi näkymään?

Huomasin samalla,että Yamahan vaffarin kaukosäätimestä kun painelee volumea alaspäin,niin Yamada pomppaa setup ruutuun :)
Terris
Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tietokone toistaa enemmän tiedostoja kuin Dvd soitin.
Galactic
Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jäi vaan askarruttamaan mikä toi vorbis-ogg on?
Musiikin tiedostomuoto, niinkun mp3.
JTV
Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
GSpotilla katsottuna..
Codec - 4CC mp42
Name - S-Mpeg 4 version 2
Veikkaan ettei tämä ole DivX codec, vaan joku Microsoftin oma codec joten leffa luonnollisesti kyllä toistuu tietokoneella ainakin media playerilla. DivX perustuu tähän M$ codec:iin, mutta on jonkinlainen hakkeroitu versio siitä.
Elikä tuossa 4CC jälkeen pitäisi tulla jotain xvid, div3, div4, divx, kvi4, 3iv1, 3iv2 riippuen DivX codec versiosta 3.x, 4 (muutama erilainen) vai 5. Eli tämä ei ole Divx/Xvid leffa.
Quote:
Audio - 0x0055 (MP3)
leffa sisältää mp3 äänet jotka Yamada luonnollisesti toistaa!
Quote:
mikä toi vorbis-ogg on?
kuten jo todettiin niin samantapainen musiikin tiedostomuoto kuin mp3, mutta pakattuna samankokoiseksi kuin mp3, antaa laadukkaamman äänen ja kääntäen yhtälaadukkaana OGG pakkaantuu pienempään tilaan.
Quote:
Tukeeko dvd-teksteissä ääkkösiä?
tokihan tekstitys toimii DVD:ssä ihan normaalisti, sikäli mikäli leffasta vaan löytyy suomenkielinen tekstitys.
Galactic
Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun lähetin Rimaxille postia firmwareista, sain tollasen vaastauksen:
Quote:
Dear sir,
We are developing one new firmware about one month and half aprox.
Eli siis Mediatekin uus päivitys viivästyykin ens kuun puolelle, sehän noi Mediatek-soittimien firmwaret tekee.
Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2004 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse myös hankin tuon yamada dvx-6600 soittimen ja olen täysin tyytyväinen siihen!Mistäköhän näitä firmwareja sitten voisi latailla kun ne ilmestyy?
Galactic
Member
_
17. maaliskuuta 2004 @ 07:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse myös hankin tuon yamada dvx-6600 soittimen ja olen täysin tyytyväinen siihen!Mistäköhän näitä firmwareja sitten voisi latailla kun ne ilmestyy?
http://www.umax.de
Terris
Member
_
17. maaliskuuta 2004 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Galactic, mikä soitin on tulossa?
Galactic
Member
_
17. maaliskuuta 2004 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Galactic, mikä soitin on tulossa?
Ei vielä tällä hetkellä mikään, sitten kun on, Rimax.
Galactic
Member
_
18. maaliskuuta 2004 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon saanu tuolta Rimaxin ja Yamadan supportista sähköpostissa vahvistukset mitä uusiin firmiksiin tulee:
Rimax:
The firmware for Mediatek chipset majes better the viewing of divx and xvid
files and supports a lot more of files.
Yamada:
We have to see.
I advised to do the following improvements beside the new features.

-Timer display for AVI will not show as standard
-Zoom Icon will disappear after a few seconds

Improvements:
OGG-Vorbis Audio Support
Subtitles for MPEG4 Playback
Bugfix for XVID with GMC Playback
Bugfix for some DVD-Subtitle display issue

It may also be possible to do some tricks with the display, like
showing track information or ID3-Tag but this will take some more
time, we have to see.
Terris
Member
_
20. maaliskuuta 2004 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Galactic, hommaa Elta. Mulla on ollu vähän aikaa, kaikki divx leffat toiminu, ei mitään vikaa tähän mennessä. Suosittelen!
Mainos
_
__
 
_
b0riz
Newbie
_
21. huhtikuuta 2004 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin tässä vähän aikaa sitten divxfinlandin keskusteluaja ja siellä eteeni tömähti tämmöinen juttu. Jos joku viitsisi ystävällisesti tulkata minulle nämä asiat:

-XviD1.0 verssun global motion compensation(mikäs tämä on ja mitkä soittimet tukevat tätä?)
-mpeg4 asp-ominaisuuksia (mitkä soittimet tukevat tätä?)

Itse ymmärsin että tuo "mpeg4 asp" olisi joku viritetty tai erilailla pakattu mpeg4 formaatti, ellen sitten ole aiva väärässä.

Kiitoskset jo näin etukäteen!
 
Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > mikä soitin?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy