User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 09:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737 vai philips dvp630?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips DVD737 vai Philips DVP630?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234567>
sunnju
Newbie

3 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2004 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanut vaikka laiton tiedostot juureen ja nimesin tekstit ja avit samalla tavalla? Oliko sulla (Määttätä)useampia elokuvia samalla DVD:llä?
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2004 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen ajatellut ostaa uuden soittimen, ehkä just tän...
aika pihalla vaan näiden eri mallien kanssa.
Eli laite siis toistaa kitisemättä divx:t cd-r(rw) ja dvd-r(rw) levyiltä ? entäs mp3:set dvd:ltä ? id-tag ? divx tekstit siis toimii, vai toimiiko ? suositteletteko tätä vai 737:aa ?
Member
_
29. kesäkuuta 2004 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yleensä toi vika löytyy penkin ja koneen välistä,,, noin vuoden ollu jo philipsin 737 ja kyllä kaikki leffat on toiminut teksteineen.Niitä olen tehnyt keskimäärin 10 leffaa / viikko, vaikka uusin teksti onkin parempi kuin se keltainen ,niin välillä hukkuu kuvaan...mutta onhan meillä korvat ???

Ei tiedolla,eikä taidolla,vaan pelkällä tuurilla !
Määttätä
Member
_
30. kesäkuuta 2004 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Ei auttanut vaikka laiton tiedostot juureen ja nimesin tekstit ja avit samalla tavalla? Oliko sulla (Määttätä)useampia elokuvia samalla DVD:llä?"

On useampia joo.Jotkut sanoivat, että nimeämisen kanssa kannattaa olla tarkkana.(Joissain soittimissa merkkirajoitus).
Joo alkoi kampe pätkimään myös täällä.Joitain aveja ei enää tunnista ollenkaan DVD:ltä.Levyn luku kestää kauan ja tahdistus sekoaa välillä kokonaan.
Ihmetyttää kun aveja ei voi enää kopioida takaisin kovolle DVD:ltäkään, mut kyllä se hyvänä päivänä suostuu niitä lukemaan.Tähän jos jollain vinkkiä olisi?
sunnju
Newbie

3 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2004 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää ruveta testaamaan oikein urakalla noita nimeämisiä DVD-RW-levyllä. On se kumma, että CD-R levyjen kanssa ei ole ongelmaa?
sunnju
Newbie

3 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2004 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, nyt on testattu tiedostojen nimeämistä. DVD+RW levylläni on nyt kaksi avi-tiedostoa ja kaksi sub-tiedostoa. Ei mitään muuta, ei hakemistojakaan vaan kaikki neljä tiedostoa ovat levyn juuressa.

Tiedostojen nimet ovat kaikki 8-merkkiä pitkiä. Elokuvatiedosto (avi) ja tekstitystiedosto (sub) on nimettu samalla tavalla:
elokuva.avi ja elokuva.sub. Ei isoja kirjamia, kaikki pienillä kirjaimilla.

Jos tuo ei ole riittävän selkeä tapa, niin mikä sitten.

Onkohan se varmaa, että muilla toimii DVD+RW levyille poltetut ja vain minun ja kaverini (kävi eilen ostamassa kokeilin siellä myös) playerit ovat poikkeuksia?.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2004 @ 16:12

Määttätä
Member
_
30. kesäkuuta 2004 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ainakin mulla toimi aiemmin DVD-R levylle poltetut.
On tuossa masiinassa joku häiriö kuitenkin.
Ponco67
Newbie
_
6. heinäkuuta 2004 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin tänään ostamassa ton dvp630. Mainio peli, kunhan firmweren päivitti. Ei tosin tue txt-päätteisiä textejä ja jos tekstfontiksi valitsee latin cyrillic, niin ääkköset häviää. Mutta ei se haittaa. Tekstin koko on ainakin videotykillä (90") aivan riittävän isoa. Tekstin nimeämistavalla ei ole väliä, kunhan se on sub tai srt. Tähänasti kaikki leffat ovat pyörineet mukisematta. Lisäksi se muutta ntsc leffat sopimaan pal telkkarii.
Ponco67
Newbie
_
7. heinäkuuta 2004 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testailin tässä, mitä tämä dvp630 syö ja mitä hylkää.
DVD+RW viidellä leffalla omissa kansioissaa toimi hyvin. Tekstit ja kaikki toimi mukisematta.
Seuraavat codekit toimivat:

Divx3 fast motion
Divx3 slow motion
Divx4
Divx5
DivxPro 5.1.1
Xvid
MP42

Seuraavat EI toimi:

I263
IV32
IV41
IV50
MPG4
WMV
ASF

Kaikki oli poltettu Nerolla DVD+RW tai CD-RW levyille data-muodossa.Codekien tiedot sain virtualdubilla ja Gspotilla.
kingsto
Suspended due to non-functional email address
_
7. heinäkuuta 2004 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kesässäkö syy, mutta dvp630 firmware päivitystä ei löydy?! Laittaisiko joku siihen linkin..?
lunix
Senior Member
_
7. heinäkuuta 2004 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kingsto
Suspended due to non-functional email address
_
7. heinäkuuta 2004 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äärimmäiset kiitokset!
Huomasin Anttilan mainoksesta vielä viime hetkellä ennen ostoa, että DVD-R-formaattia ei tuettaisi?!? Voiko olla mahdollista?
Ponco67
Newbie
_
7. heinäkuuta 2004 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD-R toimii anakin minulla niikuin mikä tahansa DVD.
veikko
Newbie

1 tuotearvio
_
7. heinäkuuta 2004 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään (tällä palstalla niin paljon kehuttua) dvp720sa-mallia? Ei oikein tekstit toimi, tai siis toimii mutta pahalla viiveellä ja kaverilla on dvp630 ja siihen päivitetty firmware ja sillä toimii vastaava levy moitteettomasti. Dvp720-malliin ei näyttäis olevan mitään päivitettäviä firmwarejakaan. Dvp720 -mallissa teksteihin tulee joku ihme vänkyrämerkki eteen ja tekstit ovat vähän sivussa ja hieman myöhässä toisin kuin dvp630-mallissa, onko kellään vastaavaa?
Bentos
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2004 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli tästä Philips Dvp630 laitteesta kysyisin et ku on vaa mainittu et se tukee DivX:ää nii tukeeko se myös Xvidiä?

Manuaalit ovat sitä varten, jotta niistä selviäis mikä meni vikaan.
Ponco67
Newbie
_
9. heinäkuuta 2004 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Xvid toimii myös.
MiiPei
Member

1 tuotearvio
_
13. heinäkuuta 2004 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla ongelmia saada divx-leffat koko ruudulle laajakuvatelkkariin?

Soittimen asetuksista olen valinnut 16:9 vaihtoehdon ja DVD:issä kyllä kuvasuhde venyy tuohon 16:9:een niin kuin pitääkin, mutta divx-leffat näkyy 4:3 kuvana, joten joka puolella on mustat reunat.

Firmware on päivitetty uusimpaan.
Vipi
Newbie
_
14. heinäkuuta 2004 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyykö Philipsin dvp630:ssa divx/xvid pätkissä tekstit kuinka isolla (verrattuna esim. dvd-elokuvan teksteihin)? Ja väritys on siis valkoinen ja skandit näkyy?
MiiPei
Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ne tekstit pienemmät kuin DVD:issä. Teksti on valkoista ilman mitään tummia reunoja joten teksti katoaa taustaan jos elokuvassa tulee valkoista tekstin taakse. Skandit näkyy.

Onko kenelläkään ideaa mistä toi mun ongelma saattais johtua, josta kirjotin viesti sitten?
Eakin
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2004 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistäköhän tuo soitin irtoisi halvimmalla tällä hetkellä ja onkohan tuo paras valinta Divx:iä soittavaksi DVD-soittimeksi?
alcool
Newbie
_
15. heinäkuuta 2004 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anttilassa on tarjous 139,-

Sieltä hain eilen omani. Pikaisen testauksen perusteella olen ihan tyytyväinen. Pitkään tuon kanssa kilpaili esim. Gigantista löytyvä DVP720SA, jossa olisi ollut Q-pel ja SA-CD (169,-). En kuitenkaan jaksanut lähteä Giganttiin asti, eikä noille featureille olisi juuri tällä hetkellä käyttöä.
kiikari
Newbie
_
16. heinäkuuta 2004 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nii no. Ei mulla ainakaan funkkaa toi firmiksen päivitys. Ei tue subeja ei. Ja kun kaikki on tehty niikuin ohjeissa sanotaan. Subinappia kun kaukosta painaa niin tulee hanskaa ruutuun. Kaupan päälle toi mun viilipsi päätti että mun divX- elokuvat onkin Mpeg4 muodossa. Kivaa. Subitkin näkyy vielä sillä kysymysmerkillä. Uudelleen flässäys ja tulos on sama.

Meneekö kone vilipsille päivitettäväksi vai olisko kenelläkään tietoa kuinka tuon soittimen sais tukemaan niitä subejakin. Ei muuten tässä hätää ole mutta noi aasia-elokuvat. Tuo japani kun ei oikein vielä niin hyvin taivu, että puhetta ymmärtäis.

Määttätä
Member
_
16. heinäkuuta 2004 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DivX:t näkyy ilmeisesti aina mpeg4-muodossa ja tekstien pitäisi näkyä puhekuplana.Kämmentä näytti tääläkin ennen firmwaren asennusta.
Katsoitko koneen tarran mukaisen firmwaren?Näitä taisi olla kolmea eri versiota..
kiikari
Newbie
_
16. heinäkuuta 2004 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen tarra ja töllön ruutu näyttää samaa. laite ilmoittaa myös että oikea "softa" on asennettu.
Ei toimi ei.
Alkaa olla aika nöyrä olo.
Mä kun luulin et mä haldaan nää jutut... =p
Mainos
_
__
 
_
Androidi
Newbie
_
17. heinäkuuta 2004 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on samanlaista ongelmaa. Olen päivittänyt dvp630 uusimman firmwaren. Jos panen itse poltetun DVD median, näyttää se tekstin valintakohdalla vain
käden kuvaa. Samoin jos poltan CD-R tai CD-RW sama juttu. Minulla on kuitenkin yksi kaverin polttama levy, jossa tekstitys valinta onnistuu! Jos käytän ensin tämän levyn koneessa ja valitsen tekstityksen,
se antaa valita tekstityksen itse poltetulla cd:llä
ilman kädenkuvaa! Mutta se näyttää sen sitten
niin, että ekantekstin perään tulee myös seuraava teksti {} mukana eikä se vaihdu ollenkaan. Jos nyt painaa subtitleä, niin se antaa latin1 etc. vaihtoehtoja, mutta tekstitys ei toimi.
Huomasin myös, että se ei enää hyväksy tuota aluevapaa koodausta. Se toimi kyllä alkuperäisellä
firmwarella, lieneekö sillä kunnossa?
 
Sivu:<1234567>
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737 vai philips dvp630?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy