Ilmaisia Spotify-kutsuja jälleen jaossa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 1 maaliskuuta, 2010
Musiikkipalvelu Spotifyn ilmaisversion käyttöönotto vaatii tällä hetkellä kutsun, joita yleensä saa vain palvelusta maksavilta premium-asiakkailta. Nyt kutsun voi kuitenkin saada itselleen pienellä vaivalla, sillä energiayhtiö Statoil jakaa kutsuja, ilmeisesti osana nuoria artisteja tukevaa Heroes of tomorrow -kampanjaa tai musiikkiteollisuuden by:Larm-seminaaria.
Spotify-kutsuja on jaettu ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
ulmami
Suspended due to non-functional email address
|
10. maaliskuuta 2010 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Keväinen tervehdys!
Kutsua olisin vailla itsekkin? Olen saanut kaverilla testaa Spotia ja hyvin tuntuu toimivan ja musaa löytyy.
Kiitos!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:39
|
jennapan
Newbie
|
11. maaliskuuta 2010 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
jos jollakin on kutsuja jäljellä, niin minulle saa lähettää kiitos ja kumarrus.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:30
|
SSaaranen
|
13. maaliskuuta 2010 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
kutsuja saa lähettää
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:31
|
Aorsel
Newbie
|
14. maaliskuuta 2010 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
tuonnekki joku vois kutsun laitella
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:31
|
Abradapappa
Newbie
|
14. maaliskuuta 2010 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos joku vaan viittii kutsua laittaa. Voin palkita jalon sankarin jotenkin,muutama ege tjsp :)
|
Newbie
|
16. maaliskuuta 2010 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
kutsua jos vain liikenee, kiitoksia
|
MasterDAN
Junior Member
2 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2010 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Onneksi ehdin tehdä monta accounttia silloin kun vielä pystyi menemään proxyn kautta...
|
Viivi79
Newbie
|
17. maaliskuuta 2010 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ppp: Spotifyn saa kyllä kayttöön ilman kutsuakin.
Kertoisitko vinkkejä miten? Useimmat kun eivät enää toimi... Kiitos etukäteen!!!
|
Gefi
|
18. maaliskuuta 2010 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
kutsun saa laittaa minulle sähköpostiini.
tai jos joku tietää mistä on mahdollisuus saada kutsuja niin vinkkiä voi laittaa
|
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2010 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
voisi melkeen jo sanoa, että ei saa. Melkeen kaikki proxy servut on blokittu ja jos toimivia on viel jäljellä niin ne on melko kiven alla.
|
Junior Member
7 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2010 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on vielä 6kpl koodeja joita voin lähettää. Mutta vaikeeta sanoa että kenelle.
|
suomi1980
Newbie
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2010 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
moi.
haluisin kutsun.
oon metsästänyt kaikkialta,mutta mistään en ole löytänyt.
toivo menetetty:)?
sgs3
|
Junior Member
7 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2010 @ 16:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole menetetty vielä. 6kpl mulla tuolla omilla sivuilla vielä näkyy.. Katsotaan kuka saa kutsun. :)
|
M4sas
Newbie
|
18. maaliskuuta 2010 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sinulla vaan on ylimääräisiä kutsuja niin ottaisin ilomielin ja avosylin yhden vastaan, kuten tiedätkin niin ovat jo aika hakusassa..
|
M4sas
Newbie
|
18. maaliskuuta 2010 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
tosiaan, sähköpostin osoite on.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:32
|
Mountainz
Newbie
|
18. maaliskuuta 2010 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen etsinyt kutsuja kaikkialta mutta en ole löytänyt.
Voitko laittaa kutsun osoitteeseen
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 18:32
|
lethal672
Newbie
|
18. maaliskuuta 2010 @ 18:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ottaisin mielelläni vastaan spotify kutsun. :)
kiitoss.
|
Moderator
14 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2010 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: 8. Sähköpostiosoitteiden kirjoittaminen julkisiin foorumeihin on kielletty. Roskapostia lähettävät tahot keräävät osoitteita mielellään myös meidän keskustelufoorumistamme, emmekä halua ruokkia heitä enempää kuin on tarpeen.
Ilmeisesti uudet käyttäjät erittäin hakusessa säännön kanssa, huomautus on annettu ja toimenpiteisiin ryhdytään jos ei muutosta tule.
LUE: Keskustelualueiden säännöt
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Moderator
7 tuotearviota
|
20. maaliskuuta 2010 @ 01:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö se quioten viestistä jo tullut harvinaisen selväksi, EI SÄHKÖPOSTIOSOITTEITA
-- kahden sivullisen verran mailien poiston jälkeen toteamme tämän ketjun suljetuksi toistuvien sääntörikkeiden vuoksi --
|
Mainos
|
|
|
alec100
|
2. huhtikuuta 2010 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa olla aika vähissä noi kutsut. Itse en ainakaan googlettamalla löytänyt kun jotain vanhoja ohjeita. Jos jollain sattuisi olemaan yhtä ylimäärästä kutsua, niin olisin kiitollinen jos voisi sen mulle suunnata.
|