|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Nokia Bellen jakelu alkoi
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 7 helmikuuta, 2012
Nokia on aloittanut tänään Nokia Belle -päivityksen jakelun N8:lle, C7:lle, E7:lle, E6:lle, X7:lle, C6-01:lle ja Orolle. Maa- ja puhelinkohtaiset saatavuustiedot löytyvät täältä.
Belle esiteltiin jo viime vuoden elokuussa Nokia 600:n, 700:n ja 701:n voimin. Näistä ensinnä mainittu ei tullut koskaan myyntiin ja se korvattiin myöhemmin Nokia 603:lla. Bellen piti saapua muille Symbian-puhelimille ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. helmikuuta 2012 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
@49 palautat tehdasasetukset, teet kaiken alusta ja jos ei edelleenkään onnistu niin toteat että käyttäjässä on vikaa.
Kuten täällä on todettu, niin bellessä onnistuu peräänkuuluttamasi asia, joten joko asennus on mennyt sinulla poskelleen tai sitten et vaan osaa.
|
hylol
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 22:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Tökkii lopetas nyt se trollaaminen ei ole enään hauskaa
|
Mahteri
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
@Tökkii
Niin siis koititko nyt jo tuota 3rd_partyn ehdottamaa tehdasasetusten palauttamista?
asetukset-puhelin-puhelimen hallinta-alkuperäiset asetukset-palauta, tai jos ei tämäkään auta niin -poista tiedot ja palauta? Toki tällöin joudut laittelemaan kotinäytöt sun muut jälleen kuntoon, mutta kuitenkin näin saattaisi ilman uudelleenasennusta selvitä...
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2012 @ 00:06 |
Linkki tähän viestiin
|
juu, jos ei auta muu niin sitten joudut resetoimaan. Mikäli sekään ei auta, niin koeta asentaa firmis uudelleen.
Ei millään pahalla, mutta jotain siinä yksittäisessä juuri sinun omistamassasi laitteessa on pielessä, jos jokainen muu onnistuu tuossa asiassa. Joko siis firmiksen asennuksessa on mennyt jotain pieleen tai sitten spostin asennuksessa alunperin.
Mikäli firmiksen uudelleen asennus / puhelimen resetoiminen ei auta, niin suosittelen ottamaan yhteyttä Nokian tukeen (http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/yhteystiedot/) tai foorumilla(http://discussions.europe.nokia.com/t5/Nokia-Support-Discussions/ct-p/Nokia_Support_Discussions) voit myös koettaa kysellä asiasta.
|
Senior Member
|
15. helmikuuta 2012 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
@27, @30, @40, @46, @49 , @52, @54, @58, @60 - Tökkii
Mitä hittoa sinä oikein selität? Suoraansanoen levittelet täysin perättömiä valheita, jotka ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Sun kommenteistasi tulee tunne, että ihan tahallasi levität vääröö tietoa. Nimimerkisikin viittaa siihen suubntaan.
Symbian Bellessö pystyy aivan 100% varmasti luomaan useita sähköpostilaatikoita, jotka kaikki voivat käyttää samaa tai eri sähköpostipalvelua käyttäjän valinnan mukaan. Postilaatikoiden luominen onnistuu aivan ongelmitta. Samaten postilaatikoiden poistaminen onnistuu ongelmitta.
Pitääkö sulle tehdä aiheesta youtube videeo kun et tunnu muuten suostuvan hyväksymään totuutta, vaikka tässä keskustelussa moni on sen sulle jo sanonut?
Jos sulla muka oikeasti on jotain ongelmia, jota en usko, niin en kyllä käsitä miten olet onnistunut sähläämään niin ettet muka saa uusia postilaatikoita luotua tai poistettua.
Uusien postilaatikoiden luominen tapahtuu näin:
* Klikkaa Sähköpostikuvaketta
* Ruudulle avautuu näkymä, jossa on listassa kohdat: Nimen haku, Asetukset, Uusi postilaatikko ja Käyttöohje. Kun olet luonut postilaatikkoja nekin näkyvät tässä näkymässä.
* Klikkaa listan kohtaa Uusi postilaatikko
* Seuraavaksi pitää valita mitä sähköpostipalvelua luotava postilaatikko käyttää. Ruudulle tulee lista yleisesti käytetyistä sähköpostipalveluista. Jos esim haluat lisätä gmail-postilaatikon, niin valitse listasta Gmail. Esimerkiksi itselläni listassa näkyy: Nokia Mail, Yahoo! Mail, Gmail, Hotmail, Exchange ActiveSync, Saunalahti, Velho, Netikka ja Muu. Jos haluat luoda Exchange-postilaatikon valitse listasta Exchange ActiveSync, tai vaihtoehtoisesti kohta Muu. Listan kohta Muu mahdollistaa sellaisten postilaatikoiden luomisen, jotka käyttää jotain muuta sähköpostipalvelua kuin mitä sähköpostiohjelma ehdottaa.
* Valitse siis postilaatikon sähköpostipalvelu
* Nyt sulta kysytään tarvittavat tiedot postilaatikon luomiseksi Se mitä tietoja käyttäjältä kysytään riippuu luotavan postilaatikon palvelutyypistä:
*** Jos luot postilaatikon joka käyttää, jotakin tarjolla olevista sähköpostipalveluista (esim, gmail, hotmail jne), niin silloin sulta kysytään ainoastaan sähköpostiosoite ja salasana. Kaikki muut tiedot asetetaan automaattisesti.
*** Jos haluat luoda exchange-sähköpostilaatikon, niin valitse palvelulistasta Exchange ActiveSync. Sen valittuasi sulta kysytään sähköpostiosoite, salasana, käyttäjänimi, toimialue jne.
*** Voit myös luoda sähköpostilaatikon, joka käyttää jotain sähköpostipalvelua, jota sähköpostiohjelma ei itse tunne. Tälläisiä palveluita voi olla esimerkiksi oman domainisi sähköpostipalvelin, opiskelupaikan sähköpostipalvelin tai jokin julkinen sähköpostipalvelu. Luodaksesi tällääisen postilaatikon valitse sähköpostipalvelulistasta kohta Muu, josta mainitsin jo yllä. Kun luot tuollaisen sähköpostilaatikon, niin sinulta kysytään ensin sähköpostiosoite ja salasana. Sen jälkeen sinulta kysytään onko postilaatikko exchange-tyyppinen vai pop/imap -tyyppinen. Tämän jälkeen sulta kysytään esim imap-palvelimen tiedot.
Eli älä jumaliste tule väittämään, että usean postilaatikon luominen ei muka onnistu ja ettei sulta muka kysytä tarpeellisia tietoja postilaatikon luomiseen. Jos noin muka on käynyt, niin olet kyllä itse sählännyt jotain. Jos esim exchange-postilaatikkoa luotaessa sulta kysytään vain sähköpostiosote ja salasana, niin sillon et ole valinnut Exchange ActiveSynciä postilaatikon palvelutyypiksi ja sillon saat syyttää ihan vain itseädi.
Postilaatikoiden poistaminen tapahtuu näin:
* Klikkaa Sähköpostikuvaketta
* Ruudulle avautuu näkymä, jossa on listassa kohdat: Nimen haku, Asetukset, Uusi postilaatikko ja Käyttöohje. Kun olet luonut postilaatikkoja nekin näkyvät tässä näkymässä.
* Postilaatikkoja voidaan nyt poistaa kahdella vaihtoehtoisella tavalla:
*** Postilaatikko voidaan poistaa klikkaamalla listassa olevaa postilaatikkoa ja pitämällä sormi painettuna postilaatikon kohdalla kunnes ruudulle avautuu valinta "Poisra postilaatikko". Seuraavaksi klikataan kyseistä ruudulle tullutta valintaa.
*** Toinen tapa poistaa postilaatikkoja on valita edellä mainitun näkymän valikosta (oikea alakulma) valinta "Poista postilaatikko". Valinnan jälkeen ruudulle avautuu valintadialogi-ikkuna, josta voidaan klikkaamalla valita ne postilaatikot, jotka halutaan poistaa. Lopuksi postilaatikoiden poistaminen hyväksytään klikkaamalla Ok-nappia
Toivottavasti asia tuli nyt selväksi. Aiemmissa viesteissäsi esittämäsi väitteet ovat silkkaa hölynpölyä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2012 @ 19:17
|
e7Hyotpe
Suspended due to non-functional email address
|
16. helmikuuta 2012 @ 23:46 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla hävis saapuneet postit exchange activesync myötä. Sähköpostien lähetys toimii, mutta saapuvat ei synkronoidu e7:kaan. Olisko tähän neuvoja... (aikaisempi mail for exchange toimi ok)
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
24. helmikuuta 2012 @ 23:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|