User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 23:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > projectx ohjeita kaivataan.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Projectx ohjeita kaivataan.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. helmikuuta 2006 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ja moni muukin näyttää olevan hieman ummikko tuon projectx:n asetusten kanssa. Mainosten poisto onnistuu hyvin, mutta demuxsauksen jälkeinen laatu on surkea. Pikseli mössöä ja liikkeet nykiviä. Doom9 ohjeiden mukaan olen koettanut toimia ja täältä haulla etsinyt, mutta ei vaan pelaa. Tosin tämä on vielä kokeilua, mutta olisihan se tarpeen vaatiessa osata tämäkin homma. Osaajia täältä kyllä löytyy.

lauri131
Newbie
_
10. helmikuuta 2006 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sulla uusin versio 0.90.3.01? Eikä ongelma ole tallennuksessa tai authoroinnissa? Ainoat muutokset mitä ite olen alkuperäisiin asetuksiin tehnyt, ovat kuvasuhde ja resoluutio. Aina on toiminut loistavasti. Nauhoitan progdvb:llä koko muxin ja authoroin ifoeditillä.
Kettu
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2006 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä en saanu aukeamaan koko ohjelmaa.. purin zip tiedoston ja en tajunnu siitä sit juuri mitään.. hermot meni..
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. helmikuuta 2006 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta exe filu

http://www.savefile.com/files.php?fid=1224205

ja tuolta ohjeet

http://dreambox.ingmar.dk/ProjXDan.htm

.ts tallenteen demuxaukseen (eli tällä saat vaikkapa YLEn irtotekstit mukaan). Tosin tämä on kolmannella ulkomaisella kielellä, mutta asia varmaan selviää.

Itse käytän yhdistelmää ProjectX, Cuttermaran (mainosten poisto) ja TMPGEnc DVD Author 1.6



...jagulaari...
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2006 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä, täytyy kokeillakin sitä TMPGenc DVD authoria, kun se koneelta löytyy. Ja uusin versio ProjectX:stä löytyy.

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > projectx ohjeita kaivataan.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy