User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 11:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen käyttäjät yhtykäämme!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emulen käyttäjät yhtykäämme!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kloppi
Suspended due to non-functional email address
_
8. huhtikuuta 2003 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän pistetä kaikki emulen käyttäjät Upload-asetukset tästä lähtien reilummalle, niin saadaan itsekkin sitten nopeammin! Ay?

Ite laitoin 12kb/s --> 45kb/s
Ollaan epäitsekkäitä ja pelastetaan maailma!
("aasit" voivat tehdä saman)

For me, sick is the only way to go
Senior Member

7 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2003 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...juuri näin.
AfterDawn Addict
_
8. huhtikuuta 2003 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä oo enään varaa laittaa reilummalle, kun on jo 0.8 * "kaistanleveys" meneepi muuten dl tukkoon... :D

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. huhtikuuta 2003 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisikö vielä lisätä, koko ajan ollut täydet mitä lähtee? Upload 1000 ja dowload 1000.
raw
Member
_
9. huhtikuuta 2003 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aivan, hyvä pointti. Rajoitukset paljon ylemmäs johonki 28kb/s ja siitä ylöspäin

itse käytän 36
lollo
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2003 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täysillä on, tulikin mieleen vanha sanonta muulista:

" Anna Giga, saat 100 megaa " :)
raw
Member
_
10. huhtikuuta 2003 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi muuten pitää paikkaansa, mä oon imannut yhtä leffaa 70 mekaa ja oon antanut 1.9 gigaa. Mutta tohonhan tollasten ohjelman idea perustuukin
jusux
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2003 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en voi itse antaa paljon imuttaa, mutta vähintään 11-26 olen siellä pyskinyt pitämään.
Mainos
_
__

_
raw
Member
_
11. huhtikuuta 2003 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vähä naurettavia ne saksassa olevat liittymät, jotain 780/128 huhu ei pysty antaa ollenkaa ulos.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen käyttäjät yhtykäämme!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy