User Käyttäjä Salasana  

tiistai 28.1.2025 / 22:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttiksen tuulettimen säätö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttiksen tuulettimen säätö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hangwii
Suspended due to non-functional email address
_
11. helmikuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on gf6800xt asustekin ja ihmettelen saako tuota tuulettimen nopeutta säädettyä. rivatunerilla olen kellotellut ja putket aukaissut ja on siellä fan kohtakin, mutta näyttää kaikissa kohdissa että 100%, mutta kun katson taulukosta käy se noi 16% teholla.
olisko tähän neuvoja???
rafsanta
Senior Member
_
11. helmikuuta 2006 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä ihmeen taulukosta katsot sen hyrräävän 16% nopeudella?

luulen että lasket vaan kierroksia rivatunerista, sitten laitat että asetukset tulee windowsin käynnistyksessä ja painat ok, niin taitaa kierrokset suosiolla laskea.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
hangwii
Suspended due to non-functional email address
_
11. helmikuuta 2006 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rivatunerin omasta jostain mittaritaulukosta jossa on lämpötilat ym.
ja kierroksia haluaisin lisää en vähentää.
Mainos
_
__

_
rafsanta
Senior Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sitten en osaa sanoa, mutta luulen että ohjelmallisesti ei ole mahdollista.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttiksen tuulettimen säätö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy