User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 04:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > paras avitodvd ohjelma???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
paras avitodvd ohjelma???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
12. helmikuuta 2006 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on mielestänne paras ohvelma avi:n dvd:ksi konvertointi ohjelma jolla saa myös subit kiinteeks ja liitettyy cd1:sen ja cd2:sen yhteen??
Kertokaa mielipiteenne... minun mielestä WINavi video convert on ihan
hyvä ohjelma... mikä teidän mielestä????
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2006 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Winavi on kyllä paras, seuraavaksi parhaat varmaan dvdsanta ja DivXtoDVD. Videot olen kyllä aina työstänyt ensiksi virtualdubilla yhteen, ja subit subtitle workshopilla yhteen.
vsalkku
Junior Member
_
13. helmikuuta 2006 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites tolla winavilla onnistuu tekstit mukaan?? en oo onnistunu.. ite oon käyttänyt diko nimistä ohjelmaa muuten hyvä mutta pikkasen hidas!
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2006 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WinAVI ei taida tukea muuta kuin kiinteitä tekstejä esim. FFDshow:n tai Vobsub:in kanssa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > paras avitodvd ohjelma???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy