User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 02:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > audigy2 ja harman kardon avr200
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Audigy2 ja Harman Kardon avr200
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pahvipiä
Suspended due to non-functional email address
_
10. huhtikuuta 2003 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt apuanne kaivataan.
Miten minun kannattaa sb audigy2 äänikortti liittää vahvistimeen? Äänikortissa on 6.1 ulostulo ja digital ulostulo.
Vahvitimessa (Harman&Kardon avr200) on 5.1 sisäänmeno ja digital sisäänmeno. Tosin digital sisäänmenon kans on ongelma, koska se on vahvistimessa toteutettu valokaapelilla ja coaksiaalikaapelilla. Äänikortissa ei tuollaisia ole.
Mutta millä tavalla on paras kytkeä tuo äänikortti ja vahvistin yhteen?
Spdif ei sano oikein mulle mitään...
Ihan käsi oon vielä toistaiseksi näissä asioissa.
Tomcat
_
11. huhtikuuta 2003 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä kytkisin kortin SPDIF->Coax. Elikkäs, tarvitset johdon jossa toisessa päässä on miniplugi mikä sujahtaa äänikorttin SPDIF reikään ja toisessa päässä RCA-liitin joka osaa liittää itsensä vahvarin Coax-in liittimeen. Näin pitäs toimia, ja tollasen kaapelin pitäs tulla kai retail kortin mukana.
rxw
_
11. huhtikuuta 2003 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis äänikorttisi SPDIF liittimeen tulee 3,5mm mono-plugi ja toisessa päässä (vahvistimessa) yksi RCA-plugi, johto on helppo tehdä myös itse, käytät vaan laadukkaita osia. Myös kaupasta noita saa valmiina, ainakin Bulldog NetSore myy niitä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > audigy2 ja harman kardon avr200

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy