User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 23:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion mdc 4400 pvr ominaisuuksista tark. tietoa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Medion MDC 4400 PVR ominaisuuksista tark. tietoa?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Maraboy
Suspended due to non-functional email address
_
15. helmikuuta 2006 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on HUMAX PWR 8000T, ja siinä on joitakin ongelmia. aion hankkia toiseksi Medionin.
Eli:

-kun Medionilla katsoo tallennetta ja jättää sen esim. kohtaan 30:00 tallenteen alusta, voiko samasta kohdasta jatkaa myöhemmin, vaikka tallennin on välillä valmiustilassa ja tehdään uusia nauhoituksia?

-jos onnistuu, niin onnistuuko kuinka monen katsellun kesken jätetyn ohjelman kohdalla?

-kun tallentaa kanapaketista MTV3/Nelonen/Subtv kahta kanavaa, niin voiko ajansiirtotoiminnolla tallentaa toisesta kanavapaketista esim. TV1/TV2, ja tallettaa sen sitten tiedostoksi, jota voin katsoa silloin kun haluan.

-HUMAX:ssani ei ole tuuletinta. Se on täysin äänetön. Miten Medion?

-kun laitan useita ajastuksia muutaman päivän ajalle, toimivatko ne Medion valmiustilassa? HUMAX:ssa toimivat aina. Yhtään epäonnistunutta ajastusta ei ole ollut kohta kahteen vuoteen, minkä ajan laite on minulla ollut!
Miten Medion MDC 4400 PVR?

Maraboy
arskaxx
Senior Member
_
15. helmikuuta 2006 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Medion MDC 4400 on kaapeliverkkoon tarkoitettu eli ei toimi antennivastaanotossa, niinkuin nykyinen boxisi.
Minun tietääkseni tuossa Humaxissa ei pitäisi uusimmalla ohjelmistolla olla mitään ongelmia. Oletko päivittänyt sen Humaxin ?
Maraboy
Suspended due to non-functional email address
_
15. helmikuuta 2006 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Medion MDC 4400 on kaapeliverkkoon tarkoitettu eli ei toimi antennivastaanotossa, niinkuin nykyinen boxisi.
Minun tietääkseni tuossa Humaxissa ei pitäisi uusimmalla ohjelmistolla olla mitään ongelmia. Oletko päivittänyt sen Humaxin?

Näin on. Laitan uuden HTV:N kaapeliin.
HUMAXin päivitys nollamodeemikaapelilla ei onnistunut XP:llä eikä Win98:lla. Ja se on vain yhden virittimen 80 GB, siksi hankin toisenkin.

Saisinko edelleen vastaukset kysymyksiini, kiitos!

Maraboy
arskaxx
Senior Member
_
15. helmikuuta 2006 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika nihkeästi tuntuu tulevan vastauksia. Kannattaa ehkä laittaa kysymys tuonnekin: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=33667

tai tuonne http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=31798&highlight=4400

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2006 @ 12:15

migi1
Newbie
_
18. helmikuuta 2006 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boksi teki ikävän tempun taas matkani aikana. Jätin ajastettuja nauhoituksia 2 viikon varrelta noin 15 kpl. Tullessani takaisin eilen huomasin, että 2 ensimmäistä olivat onnistuneet. Loputkin olivat "tallentuneet", mutta vääriltä kanavilta. Mtv3:n nauhoitteet olivat muuttunut SubTV:ksi ja Nelosen MTV3:ksi - Upeaa! Tallennetuissa tiedostoissa on siis oikeat nimet, mutta itse sisältö on väärältä kanavalta. Tein osan nauhoituksista Guiden kautta ja osan manuaalisesti. Onko kenelläkään aavistusta mistä tämä voisi johtua?
Softa versio on 1.42.
Mainos
_
__
 
_
COBHC
Member

2 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko muuttanut kanavat haluamaasi järjestykseen kun boksi on ne aikoinaan hakenut vai antanut niiden olla siinä järjestyksessä kuin laite on niitä tarjonnut?
Itselläni ainakin aikaisemmilla firmwareilla boksi (kerran,pari kuukaudessa)suoritti kanava haun kun sen laittoi päälle ja silloin meni ainakin kanavalistat uusiks.
Itsellä on nyt versio 1.45 enkä ole huomannut enää samaa häikkää.
Kaiken kaikkiaan nyt alkaa olemaan tuo vehe melko toimiva,itse ainakin olen ollut ihan suht.tyytyväinen toimintaan nykyään.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion mdc 4400 pvr ominaisuuksista tark. tietoa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy