User Käyttäjä Salasana  

torstai 21.8.2025 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > isohko polttoprojekti :-(
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Isohko polttoprojekti :-(
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
duhunu
Junior Member
_
16. helmikuuta 2006 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Olen surffaillut keskusteluja, mutta kaiken kattavaa vastausta en ole onkelmaani saanut.. Siispä uusi aloitus :)

Tilanne on siis tämä: minulla on monenmonta karaokepätkää, kaikki mpg tai mpeg -tiedostoja (koska ajattelin, että menee liian monimutkaiseksi alkaa avi-tiedostojakin polttamaan). Ne tulisi nyt polttaa DVD-R -levylle. Mieluiten siten, että saisin siihen menunkin (jotta voisi helposti päästä laulamaan sitä biisiä jota haluaa laulaa).
Tekstityksien lisäämistä tässä projektissa tuskin tarvitsee, sillä oletan, että biisien sanoitukset ovat "kiinteät".

Minulla on seuraavat ohjelmat: tmpgenc (versio 2.524.63.181), ifoedit (versio 0.9.7.1), dvdshrink (versio 3.2) ja nero (versio 6).

Olisin ikionnellinen, jos saisin neuvoja, että miten karaokelevyn poltto onnistuu alusta loppuun. Olen kyllä kyseisiä ohjelmia käyttänyt, mutta vain jos levylle on tullut yksi tai kaksi leffaa eikä menuja.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sinulla on Nero vision, niin homma on helppo vaikka olisi sekaisin avi ja mpg videoita. Aloitat uuden projektin, ja lisäät kaikki videot, jotka haluat. Painamalla next Nero vision luo valikot, joissa on valmiina valintamahdollisuus eri videoille. Saat itse muokata haluamasi valikot. Kun homma on valmis, niin taas nextiä, jolloin videot pakataan dvd-muotoon. Voit halutessasi polttaa levyn suoraan tai vain muuntaa projektin dvd-muotoon kovalevylle myöhempää polttoa varten.
duhunu
Junior Member
_
16. helmikuuta 2006 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli koko homma hoituisi tuolla yhdellä ohjelmalla? Voi vitsi..

Onkos muuten väliä mikä Nero Vision versio sen pitäisi olla?
Ja jos hommaan tuon Nero Visionin, niin voin varmaan normaaliNeron sekä nuo ifoeditit sun muut poistaa?

MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero VisionExpress tulee Neron täyspaketin mukana.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuolla yhdellä hoituu. Minulta löytyy Nero vision 4 (4.1.0.1). Ihan normaalia neroa ei kannata poistaa, sillä visionilla pystyy polttamaan/editoimaan ainoastaan videoita ja musiikkia.
duhunu
Junior Member
_
16. helmikuuta 2006 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sitten vuoro tyhmälle ja yksinkertaiselle kysymykselle..
Kun avaan Visionin, niin mikä "projekti" minun pitää valita?
Onko se se "record directly to dvd+vr"..

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Make dvd -> dvd video.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > isohko polttoprojekti :-(

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy