User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 01:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei lataa activella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ Ei Lataa Activella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Olli86
Suspended due to non-functional email address
_
16. helmikuuta 2006 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä tällainen on ongelma. Olen juuri ostanut uuden modeemin , sillä vanhempi ei tukenut nykyistä nettinopeuttani ja olen selaillut noita ohjeita mitä on annettu NATin ohittamiseksi (vai miksi sitä pitäisi kutsua),mutta silti en saa sitä sitä toimimaan activella. Kyllähän se etsii, mutta ei anna mtn hakutuloksia vaikka olisin kuinka monella suomalaisella hubilla ja vaikka etsisin mitä yleisimmillä hakusanoilla.
Minulla on muuten Telewellin TW-EA501 v2. Olen koittanut säätää sitä noiden ohjeiden perusteella mitä on aikaisemmin täälä pohdittu mutta en saa kyllä mitään aikaiseksi.
sieni
Junior Member

4 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista onko winukan palomuuri päällä, jos on ota pois. Käytätkö mitään palomuuria?
Mupsteri
Member
_
16. helmikuuta 2006 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota koitappa avata seuraavia portteja DC:lle... tcp: 1412 ja udp: 1412 (näin jouduin tekee ku vaihoin palomuurin Sygateen ja aktiivi toimii)

Elikkä avaa noi portit näin: ylhäältä settings -> connection settings ja tuolta laitat noi numerot noiden yllämainitsemieni porttien kohalle.
Moderator

7 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Olli86
Suspended due to non-functional email address
_
16. helmikuuta 2006 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän Zone Alarmia ja ei ole winukan palomuuri käytössä. Tuota Jannejt pastemaa ohjetta tuossa yläpuolella olen soveltanut ja silti ei se anna tuloksia activella. Onkohan jäänyt jotain huomaamatta ? Olen kyllä tehnyt tuon monet kerrat ja jopa laittanut kaverin tekemään sen jos ei tekis samaa virhettä kuin minä.
Mainos
_
__

_
sieni
Junior Member

4 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko säätänyt Zone Alarmin asetuksia, aukaissut portteja DC:lle?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei lataa activella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy