|
Näytönohjaimen kiinnitys
|
|
|
leksas
Suspended due to non-functional email address
|
16. helmikuuta 2006 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onkos se vaikeaa kiinnittää näytönohjain (GeForce 7800GT) emolevyyn PCI-E Kiinnityksellä? Onko jotakin helposti rikkoutuvia osia?
Kerros viä uuestaan...
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. helmikuuta 2006 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ei rohkeasti mutta viisaasti painat vaan reilusti sen pohjaan ja ruuvilla kiinnität sen kotelon takaseinään johon se kuuluu kiinnittää.mitään ei hajoa kunhan painat korttia suoraan alaspäin :)
a mon avis
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. helmikuuta 2006 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
samaa mieltä, kannattaa painaa pohjille asti suht varovaisesti kuitenkin, olen kuullut että jos se ei ole kunnolla kiinni vaan jää esim pari milliä irti niin emo saattaa poksahtaa (tosi?)
|
|
leksas
Suspended due to non-functional email address
|
16. helmikuuta 2006 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oikosulun voi tosiaan aiheuttaa...
Kerros viä uuestaan...
|
AfterDawn Addict
6 tuotearviota
|
16. helmikuuta 2006 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
HeH HeH.
braide@
Ohjeen, kiini vaan ja eikun pelaamaan.
""Varo varo"", kyllä se siintä lähtee ohjeita seuraamalla.
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

|
Senior Member
4 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2006 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oikosulusta en tiedä,mutta ruuvi kannattaa aina kiinnittää hyvin. Jaa,että mikä ihmeen ruuvi,sekö,joka tippui mun päästä eilen? ei,vaan se,jolla näytönohjain tulee kiinni sinne paikkaan,johon se kuuluukin tökätä. itse sain aikanaan jonkun vanhan näytönohjaimen hajalle sillä,kun en kiinnittänyt sitä ruuvilla väylään kiinni,ja johto painoi sitä aikansa,kunnes sielä se kuuluisa jokin petti.
Fyra i rad,templum lehnum
|
Senior Member
26 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2006 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jos se ei suostu heti menemään pohjaan, niin ei muuta kuin rautaa vääntämään. väkisinhän sitä ei pidä sinne laittaa. ei se välttämättä tarvitse olla totaalisen pohjassa, sellaisessa tapauksessa kiristä se ruuvilla pohjaan ja löysää sen jälkeen, se jo kertoo onko se pohjassa.
|
|
Sud0
Member
5 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2010 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xXx: jos se ei suostu heti menemään pohjaan, niin ei muuta kuin rautaa vääntämään. väkisinhän sitä ei pidä sinne laittaa. ei se välttämättä tarvitse olla totaalisen pohjassa, sellaisessa tapauksessa kiristä se ruuvilla pohjaan ja löysää sen jälkeen, se jo kertoo onko se pohjassa.
Anteeks, että herätän tän mutta en saa sitä näytönohjainta sinne mitenkään. Siis oon yrittäny vääntää rautaa ja kaikki, mut en vaan huomaa missä se jumitus on.
Prosessori: AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 18.5x 200 FSB 3.7 GHz
Prosessorijäähdytin: CoolerMaster HyperTX3
Muistit: 4 GB DDR2
Emolevy: M4A78-E
Näytönohjain: Asus 5770 CuCore
Kotelo: NZXT M59
Virtalähde: Corsair CX400W
|
|
Mainos
|
  |