Nero Visionilla polttaminen
|
|
duhunu
Junior Member
|
17. helmikuuta 2006 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on nyt NeroVision, versio 3.jotain.
Sillä sitten sain menun muokattua ja tiedostot lisättyä, ja polttamisen aloitettua.
Polttaminen kesti lähes 4 tuntia, ja oli siinä vaiheessa vasta reilussa puolessa välissä.
Sitten ohjelma sanoi, että projekti keskeytetty, koska meni liian kauan aikaa. --> Tuloksena dvd-levy, joka ei toimi (ja hermojen kiristyminen).
Mitäköhän olen mahdollisesti tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä? (vaikka tein kyllä kaiken ohjeiden mukaan)
Miten polttoaikaa saisi nopeutettua? (poltin kyllä maximinopeudella)
Vinkkejä kaivataan :-)
Ja jos en viestissäni kertonut tarpeeksi, niin kysykee lisää ;-)
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..
|
Mupsteri
Member
|
17. helmikuuta 2006 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletkohan nyt kenties muuttamassa AVEJA tai jotain muita videotiedostoja DVD-muotoon? Tuossa ois iha hyvä opas miten saa muutettua kaikenlaisia videotiedostoja DVD-muotoon: http://www.dvd-guides.com/content/view/125/59/ (Tää opas on just tarkotettu NeroVision Express nelosversiolle) Minkäskokoisia ne sun tiedostot on ja kannattaa varmaan siinä polttovaiheessa valita se "Write To Hard Disk Folder" ja sitten ku se on tehny ne DVD-tiedostot, niin sitten vasta sen jälkeen polttaa ne tiedostot DVD:lle vaikka Nerolla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2006 @ 12:31
|
duhunu
Junior Member
|
17. helmikuuta 2006 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä tökkivässä satsissa ei ollut yhtään avia, kaikki oli mpg-tiedostoja. Ja kooltaan alle 220 mt kaikki. (yhteensä oli siis 8 kipaletta, ja huonommalla laadulla ne yhdelle levylle mahtui).
Antamasi linkin ohjeet ovat samanlaiset kuin mitä itse tein, joten todennäköisesti hitaus ei minusta johtunut.. Ihmetyttää vaan..
Täytyy kokeilla tuota, että ensin "poltan" ne vain tietokoneelle, sillä ei tee mieli enää yhtään levyä käyttää turhaan.
|
ricardo
Suspended due to non-functional email address
|
18. helmikuuta 2006 @ 05:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Tohon sinun hommaasi Nero Vision ei ole kaikkein jouhevin ohjelma.Itse tekisin tuon homman esim. seuraavalla tavalla.Kunkin mpg tiedoston demuxaisin esim. Xmuxerilla audio ja video fileiksi ja sitten authoroisin esim.IfoEditillä vobeiksi,ja nämä paketit yhdistäisin DvdShrinkillä yhdelle ja samalle Dvd:lle.Kaikki ohjelmat ilmaisohjelmia ja aikaa säästyy rutkasti.Muitakin ohjelmistokombinaatioita toki löytyy.
|
duhunu
Junior Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 07:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Tein sitten silleen, että "poltin" tuon satsin tietokoneelle.
Ja sitten Nerolla dvd-levylle.
Polttohomman alussa Nero valitti seuraavaa: DVD-Video files compliance test failed. Sekä: Backup file 'VTS_02_0.BUP' should be identical to 'VTS_02_0.IF'.
Minä ignorasin ne..
Polton tuloksena levylle on kyllä jotain polttunut. Mutta levyllä ei mitn näy. Dvd-soittimen kellokin näyttää vain nollia, ja kun levyn laittaa sisään, niin ruudussa näkyy "stop". Ja ei siis playstakaan ala pyörittämään. Eikä ota vastaan mitään muutakaan komentoja (vaikka esim menukin levyllä pitäisi olla).
Olisin erittäin onnellinen, jos joku tietäisi tähän syyn.
Tai jos minun pitää vielä jotain tehdä toisin.
Tämä urakka rassaa päätä ihan liikaa :(
|
Mupsteri
Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 09:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa'a, no ei kyllä mulla ainakaan oo Nero valittanu mistää, ku alkaa polttaa jotain. Tuota ku muutit ne tiedostot DVD-muotoon, niin ootsä koittanu kattoo niitä tiedostoja jollai softasoittimella?
Mä ainakin poltin ne DVD-tiedostot Nerolla jotenki näin:
Nero päälle -> ylhäältä DVD -> sitten siitä joltai välilehdeltä "Burn Image To Disc" -> DVD-video files -> aukeaa ikkuna, jossa on VIDEO_TS-kansio -> menen VIDEO_TS-kansioon ja lisään ne DVD-tiedostot sinne -> ja sitten vaan next ja määritän polttoasetukset ja poltto käyntiin.
Jos tuota erroria vielä jatkuu poltettaessa jotai, nii voithan sä kokeilla uudelleenasentaa sen Neron.
|
duhunu
Junior Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
En koittanu katsoa niitä tiedostoja. Luulin, että niitä ei millään edes voi katsoa kerta ovat niinä ifo ja vob tiedostoina.
Polton olen tehnyt silleen, että "burn dvd-video" eli täytyypä seuraavaksi kokeilla polttaa tuolla sinun mallilla ("Burn Image To Disc").
Kiitos vain neuvoistasi :D
|
Mupsteri
Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh, no jos sulla on vaikka PowerDVD, nii kyllä sillä voi katsoa niitä DVD-tiedostoja (eli niitä .vob, .ifo jne.).
|
]ape
Newbie
1 tuotearvio
|
13. maaliskuuta 2006 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö Nero Visionilla polttaan tekstejä elokuvan kans?
|
Mupsteri
Member
|
13. maaliskuuta 2006 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Öö, mun mielestä ei kyllä taida pystyä.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2006 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: ei tee mieli enää yhtään levyä käyttää turhaan
Oletko kuullut puhuttavan RW-levyistä?
Itse käytän aina "sähläysvaiheessa" niitä kunnes tiedän että homma toimii. Kun olen saanut toimivan RW-levyn niin teen siitä yksinkertaisesti kopion R-levylle. Ei synny olutpullon alusia...;)
|
Mainos
|
  |
|
duhunu
Junior Member
|
15. maaliskuuta 2006 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Oletko kuullut puhuttavan RW-levyistä?
Juu olen, mutta eipä yhtään tullut mieleen, että niitä voi käyttää "harjoituskappaleina".
Kiitos siis vinkistä!
Tänään kaupasta tarttui käteen kyseinen levy,
eli uskaltaa taas kokeilla polttamista :D
|