User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 23:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > hauppauge win/tv nova-t dvb-t pci onko hyvä?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
HAUPPAUGE WIN/TV NOVA-T DVB-T PCI onko hyvä?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Votukka
Suspended due to non-functional email address
_
19. helmikuuta 2006 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin vaihtaa nebulan hauppauge win/tv nova-t dvb-t pci korttiin.
Onko hauppaugessa samanlaisia ongelmia kuin nebulassa?
Löytääkö hauppauge automaatti haulla kanavat heti?
Vaatiko kortti voimakkaan signaalin toimiakseen?
Onko ollut ongelmia kortin kanssa?Toimiiko ylen tekstitys?Kertokaa oma mielipide kortista.
Minulla meni nebulaan hermot koska se ei löydä signaalia ollenkaan ja pisti tietokoneen ihan tilttiin että piti vetää c asema alkuperäseen järjestykseen.

Votukka
optio
Newbie
_
19. helmikuuta 2006 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen Anyseen E30 DVB-T Usb 2.0 on (melko) vakaa,näyttää ja tallentaa YLEn(dvb) txtit(ei sis. analog. vastaanotinta).Helppo siirrellä esim. kannettavan kera, sis.piiska-antennin ja on erittäin pieni.Kaukon toimivuus on hyvä ja 2000 luvun look.
Hain itse Mustastapörssistä 99? ja sain vielä viikoksi koekäyttöön/palautus mahd.
Terv.Optio
PS. Mikrobitissä korttitesti numerossa 12/05, olen itse todennut Pinnacle 310i erittäin epävakaaaksi( palautin Giganttiin).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2006 @ 14:01

SF100
Member
_
19. helmikuuta 2006 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nova on ihan hyvä kortti kunhan jätät sen oman ohjelman asentamatta ja ostat DVBViewer Pro:n.
http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=104
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > hauppauge win/tv nova-t dvb-t pci onko hyvä?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy