User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 23:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kovalevy ongelma topfieldissä 5100
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovalevy ongelma Topfieldissä 5100
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
tiltwood
Account closed as per user's own request
_
20. helmikuuta 2006 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka,

Vaihdoin Maxtor DiamondMax10 300GB kovalevyn alkuperäisen tilalle.
Yhden kerran kone naksahti ja silloin kovalevy meni uudelleen alustukseen. Tällöin oli sekä nauhoitus että toisto käynnissä.

Toisen kerran naksahti ja kaikki tiedostot muuttuivat invalideiksi. Uudelleen käynnistyksen jälkeen tiedostot olivat taas luettavissa eli kaikki ok.

Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia?
Tietääkö kukaan mikä on kovalevyn tiedostojärjestelmä eli millä muulla kovalevyä voisi lukea kuin itse laitteella.
Mitä isoa kovalevyä olette käyttäneet ilman ongelmia?
Member

11 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2006 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on muistikuva et jokin raja on olemassa kuinka isoa kovalevyä Toppyn firmware ymmärtää...
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
22. helmikuuta 2006 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Tietääkö kukaan mikä on kovalevyn tiedostojärjestelmä eli millä muulla kovalevyä voisi lukea kuin itse laitteella"

En ole itse testannut tätä ohjelmaa,mutta kannattaa kokeilla.
http://www.hope.co.nz/projects/fusion/
Senior Member
_
22. helmikuuta 2006 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saloraman
Junior Member
_
23. helmikuuta 2006 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt TopfHDRW-ohjelmaa levyn suoraan accessiin. Toimii ainakin, jos Topfieldin levy on on kytketty ulkoiseen Ide2Usb-koteloon. Kätevä varsinkin kopiointiin levyä isompaan vaihtaessa. Omani on 320Gt WD. Ohjelma löytyy mm. http://toppytools.com/ -sivustolta kuten toinenkin samantyyppinen TFtool.
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2006 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei pitäisi olla levyn koosta kiinni kun tiedän itsekkin tapauksia, jossa käytössä on vielä isompi kuin 300gb:n levy. Ilmeiseen jossakin muussa mättää nyt jokin.

*EDIT: tosin aina kun kyseessä on maxtorin levy on tuo mättämisen riski aika suuri :)*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. helmikuuta 2006 @ 16:02

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kovalevy ongelma topfieldissä 5100
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy