Pelit sun muut lagii
|
|
miggo
Newbie
|
22. helmikuuta 2006 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs miten saan korjattua koneen, että ei pelit ja nettipelit lagi. Mä olen koittanut levyn eheytystä, mut C-asemaa ei pysty eheyttämään kunnolla. Toi on varmaan se ongelma miks ne lagii. Mut miten sen saa korjattua?
Ja sitte välillä noi ajurit kaatuu jotenki. Mul on diretX 9.0c ja Forceware versio 81.98, mut silti näkyy jotain shittiä peleissä. Mikä neuvoks?
|
mawdrgn
Member
|
22. helmikuuta 2006 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis lagiiko tai hidasteleeko kone ihan muutenkin? Ei siis pelkästään pelit?
|
miggo
Newbie
|
22. helmikuuta 2006 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|
No pelit ja nettipelit vaan lagii ihan pirusti.
|
neggis
Member
|
22. helmikuuta 2006 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos nettipelit lagaa, niin kokeile promptissa pingata johonkin kotimaiseen osoitteeseen. Mikäli korkea pingi, niin soitto palveluntarjoajalle voipi auttaa. Jos muutkin kuin verkkopelit pätkii, niin kokeile tarkistaa ctrl-alt-del painalluksella mikä prosessi syö tehot, ja tapa prosessi tarvittaessa.
Wiki kertoo muuten seuraavaa:
lag/laggy/lagi/lagata - Verkkoviive peleissä ja IRC:ssä, myös pelin tai IRC:n jumiminen verkkoviiveen takia.
Eli tuota lag-sanaa käytetään jos puhutaan verkkoviiveestä, eikä että pelit tökkivät jonkin prosessisyöpön takia.
|
miggo
Newbie
|
4. maaliskuuta 2006 @ 06:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok mä löysin tästä aika monta virusta. Mut on toinenki ongelma. Mulla on directX 9.0c ja vietcong 2:ssa näkyy silti jotain häikkää esim. voi nähdä tyyppien läpi tai taloissa on iso reikä. Miten tämä on mahollista ja miten sen saa korjattua?? Tää ongelma ilmestyy aina jos pelaa flashpointia ja se jää tileen, jonka jälkeen kone käynnistää ittensä uudestaan. Ei kyllä ennen ole tällästä tapahtunu. Osaako joku auttaa???!!!!
|
taktikal
Suspended due to non-functional email address
|
5. maaliskuuta 2006 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten saan FPS nostettua ne on jossain 40-30 hyppii?
näytön ohjain on RADEON 9800 SERIES AGP niin että tietääkö kukaan löytyskö tähän mitään hyviä ajureita??
joo kyllä tää on näin!
|
Junior Member
|
5. maaliskuuta 2006 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolta saa hyvät ajurit... Ja jos windows valittaa jotain yhteensopivuusongelmista, niin valitse vaan OK (tai Jatka).
http://www.omegadrivers.net/
|
paxah
Junior Member
|
6. maaliskuuta 2006 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajattelin itsekin kysyä vastausta ongelmaan tässä samassa threadissa:
Eli ongelmana on, että pelit 'tilttaa' parin minsan päästä kun on alkanut pelaamaan. Sitä ennen ei tapahdu mitään tökkimistä.
Ja kun peli tilttaa niin kuva jää näkymään ruutuun, eikä ctrl+alt+del auta.
(Kyseinen ongelma tapahtuu peleillä NHL06 sekä Age of empires III, muita pelejä on ole koittanut)
Kone: AMD Athlon 2200+, XP SP2, Ati Radeon 9800PRO (Catalyst 6.2)
..Auttaisko Welkun postaaman osoitteen ajuri ?
|
Mainos
|
  |
|
Nightroad
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2006 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on samanlainen ongelma nyt tuon lagittamisen kanssa, yleensä pingi on peleissä jotain 20-50 (suomalainen servu esim CS Sourcessa) mut sitten välillä tulee että "Kicked: Ping too high" ja joskus sen oikeen näkee että se hyppää jonnekkin 600n se pingi. Mikään imutusohjelma ei ole päällä tämän tapahtuessa tai muukaan muistisyöppö ohjelma. Voisiko se olla antivirus ohjelma joka on autoguardissa? Toki voi olla myös ongelma palvelun päässä. Netin kanssa ei yleensä ole tätä ongelmaa, että hidastelisi.
|