User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 17:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvx 9800 avin toisto ongelmia?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG DVX 9800 AVIN TOISTO ONGELMIA?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Toke
Junior Member
_
24. helmikuuta 2006 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut nerolla aveja saksasta tilatuille verbatimin dvd-r levyille ja nyt tuli hommattua tuollainen soitin.Ongelmana on että kun tyrkkää levyn sisään niin masiina ei toista levyä vaan ilmottaa että ''disc error''.Olenkohan polttanut levyt väärin vai mistä tässä on kysymys.Pc:n dvd asemasta katsottuna kaikki näkyy ok (poltettu plextor 708a:lla Nerolla (dvd iso:na).
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2006 @ 05:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko asetuksista valinnut no multisession ja finalize kohdat?
(Soitin ei kykene soittamaan viimeistelemätöntä levyä)
Esimerkit:
http://personal.inet.fi/koti/temi/kuvat/nero4.jpg
http://personal.inet.fi/koti/temi/kuvat/nero8.jpg
Toke
Junior Member
_
24. helmikuuta 2006 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi perk tuo finalize on varmaan jääny pois,siis molemmat pitää olla päällä.Voiko levyjä viimeistellä sen jälkeen kun ne on poltettu (no multisessionina?)
Toke
Junior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti infosta!
Vielä yks kysymys olis,Mikä on oikea tapa polttaa avit dvd:lle.
poltto softana Nero,levyt verbatim dvd+r.
Siis ei multisessiota ja viimeistele levy.Pitää nerosta säätää muuta?
Soittimena siis tuo lg dvx9800.
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2006 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen polttanut elokuvat Datapolttona (Luo Datalevy)
Asetuksista olen valinnut: Joliet ,No multisession, Finalize cd -kohtiin rastit
Character Set kohdasta: ISO 9660
Elokuvat voi polttaa suoraan levyn juureen tai omiin kansioihinsa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2006 @ 08:23

hate
Junior Member
_
27. helmikuuta 2006 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla tuo LG toistaa Multisession levyt ja vaikkei niitä ole viimeistellytkään. Softana Nero 7.
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo multisession tuki riippuu käytettävästä levytyypistä
Esim. Pioneerin 575 soittimessa toimii multisession vain CD-R/RW ja DVD+/- RW levyilla (Ei DVD+/- R-levyillä)
hate
Junior Member
_
27. helmikuuta 2006 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, mutta nyt oli kyseessä LG dvx9800 ja kysyjällä oli dvd-r levy ja mulla tuo LG on toistanut ongelmitta myöskin nuo dvd-r levyt multisessiolla ja ilman viimeistelyä. Vika voi kyllä olla noissa Verbatimin levyissä. Itse käytän Traxdatan levyjä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2006 @ 19:35

Toke
Junior Member
_
28. helmikuuta 2006 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Levyt joihin olen polttanut ovat Verbatim dvd+r
zipzap
Senior Member

6 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2006 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poistettu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2009 @ 00:02

Jahu
Suspended due to non-functional email address
_
28. helmikuuta 2006 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs Neron versio Tokella on kun nois kuvissa luki CD-ROM ISO. Ethän vaan oo yrittäny polttaa 5 Nerolla DVD levyjä. Neron 6 ja 7 versioissa mielestäni vasta on DVD tuki. En oo kyllä ihan varma. Mullakin on kyseinen soitin ja oon käyttäny vaikka mitä levyjä. Datana poltettu ja hyvin toimii.

Ai SORRY eihän ne ollutkaan sun kuvia olin vähän hätänen enkä lukenu kunnolla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2006 @ 17:17

Mainos
_
__
 
_
Toke
Junior Member
_
28. helmikuuta 2006 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei,kyllä mulla kutonen on :)
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvx 9800 avin toisto ongelmia?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy