User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 14:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > audiograbber
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AudioGrabber
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Anza88
Account closed as per user's own request
_
25. helmikuuta 2006 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos muut käyttänyt kyseistä ohjelmaa? Mielestäni loistava cd-äänilevyjen rippaukseen, hakee nimet yms. itse. Ja selkeä ohjelma.

Acer Aspire 5002WLMi.
Nokia 6230i
Moderator

5 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa, se on hyvä mutta virheenkorjaus ei ole mitään huippuluokkaa. Joten suosittelen kokeilemaann CDeX:iä se on nimittäin samantapainen mutta parempi ;)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
hexi
Member
_
28. helmikuuta 2006 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa, mutta se ei lue kaikilla asemilla virheettömästi naarmuisia cd:tä. Easy CD-DA extractor on huomattavasti parempi ja hyvin helppokäyttöinen. Paras on ehkä Exact Audio Copy. Tämä tosin vaatii pieniä säätöjä ennen käyttöön ottoa, mutta tulos on ehdottomasti moitteetonta.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > audiograbber

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy