User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 17:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > dvd-soitin gentoohon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-soitin Gentoohon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Auku
Newbie
_
26. helmikuuta 2006 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tässä nyt on oma dvd-soitin hetkellisesti poissa käytöstä, joten pitää tietokonetta käyttää sitä sen korvaajana. Mitäs softaa suosittelisitte dvd:n katseluun? Olis ihan plussaa jos menut toimis kunnolla.
Yritin tässä nyt Winellä tota Powerdvd:tä kokeilla mutta eipäs oikeen uusin versio toiminut ja vanhempaa en nopeella googlettamisella löytänyt. Mplayer ei oikeen mun mielstä sovellu DVD:n katseluun, eikä VLC:kään. PowerDVD:tä joskus kauan sitten Windowsaikana olen käyttänyt ja nyt ei sitten oikeen osaisi tinkiä softan käytettävyydestä, kun mielestäni se nyt vaan oli hyvä ohjelma.
Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile kaffeinea siitä löytyy aika paljon härpäkkeitä.
Auku
Newbie
_
26. helmikuuta 2006 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitän vastauksesta mutta itseasiassa unohdin vaan mainita, että on Gnome käytössä, eikä oikeen KDE:lle tehdyt softat nyt miellytä. Kyllähän noita ohjelmia taas löytyy mutta olis kiva vaan tietää mikä on "hyvä".
Senior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
xine-ui, gxine, totem

Tuossa nyt kolme, itse käytän xine-ui:a. Oikeastaan mikä tahansa xineä käyttävä toimii dvd:n katseluun hyvin sillä se tukee menuja toisin kuin mplayer.

うさぎ => Kubuntu 10.04 64b + W7Pro64 # EliteBook 8540w # Ci7 620M # 4GB # QFX 880M # 7k500 500GB
きつね => WXP32 # PIIX4 910e # 4GB # RHD 6870 # 500GB
くま => Linux/XBMC 64b # Zotac MAG HD-ND01 # N330 # 2GB # GF 9400M/ION
とら => Ubuntu Server 8.04 LTS 64b # Jetway NC62K-LF # AX2 4850e @1,7GHz/0,9V # 2GB # F1 4x1TB
juyli
Senior Member
_
27. helmikuuta 2006 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
xine-ui, gxine, totem
Onhan noita kunkin makuun.
No, mainitaan nyt yksi ihan ok. dvd-katselin.
Ogle
http://www.dtek.chalmers.se/groups/dvd/index.shtml

Itse sain tuo Windowssin PowerDVD:n laitteen kylkiäisinä. En kyllä ymmärrä, mitä erityistä tuossa kaupallisessa ohjelmassa on. (Erityisesti kun sitä ei ole tarvinnut edes käyttää ;) )
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Auku
Newbie
_
27. helmikuuta 2006 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ogle vaikuttaa aika hyvältä softalta. Ei se PowerDVD nyt mikään ihmeidentekijä ollut mutta minä vain itse pidin siitä. Kiitoksia vastauksista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > dvd-soitin gentoohon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy