User Käyttäjä Salasana  

torstai 21.8.2025 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > koko video ei tallennu ???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koko video ei tallennu ???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_jiikoo
Suspended due to non-functional email address
_
26. helmikuuta 2006 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Allekirjoittanut näin aloittelijna digivideoiden parissa on tekemisissä ihmeellisen ongelman kanssa. Materiaali on kuvattu tuollaisella JVC:n MG20 digivideokameralla (jos sillä onmerkitystä), joka tuottaa MOD-tiedostoja (MPG-2). Olen hieman leikellyt raakamateriaalia PoverDirector 5:llä, jonka jälkeen tuotoksen pitäisi olla sanotaan vaikka 40 minuuttia pitkä. PowerDirector tuottaa siitä ihan oikean mittaisen (mitattu sekunttikellolla) MPEGin mutta ...
Powerdirectorissa on siis aikajanalla koko pätkä aivan oikean näköisenä. Sen voi siinä toistaa mutta kun itse MPEGissä on kuvaa useita minuutteja vähemmän kuin pitäisi (tuossa 40minuutin videolla). Itse asiassa tämä toistuu jokaisessa leikatussa osassa eli jos tuo 40 minuuttia koostuu kymmenestä neljän minuutin pätkästä niin jokaisesta pätkästä on tullut lopulliseen MPEGiin vain osa ja leikkauksen kohdalta siis jää edeltävästä pätkästä osa pois.

Osaisiko joku edes kertoa mistä tämä voisi johtua, please.

Ja tapahtuu muuten koneesta riippumatta eli olen kahdella koneella jo kokeillut. Omalla ~2000MHz AMD:llä ja duunipaikalla ihan uudella Pentiumilla.

--jiikpp
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 02:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko rekisteröity versio? Nimittäin rekisteröimättömissä on yleensä tietyt aikarajat tai vesileimat. Ja jos vielä kahdella eri koneella tapahtunut sama juttu, niin tämä viittaa vahvasti siihen.
_jiikoo
Suspended due to non-functional email address
_
27. helmikuuta 2006 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ostettu ja maksettu sekä rekisteröity.

--jiikoo
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > koko video ei tallennu ???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy