Nero 7 ja cd-key
|
|
makkevaan
Newbie
|
1. maaliskuuta 2006 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin Nero 7:n täältä, mutta asentaessa se kyselee cd-key:tä, siinä on semmonen valmiina, mutta kun klikkaan eteenpäin ni se ilmoittaa että cd-key on vanhentunut... onko muilla kokemuksia...
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
1. maaliskuuta 2006 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Nero on maksullinen ohjelma, siispä sinun pitää ostaa siihen lisenssi. Ei piratismikeskustelua näillä forumeilla.
|
Moderator
|
1. maaliskuuta 2006 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä ei ole mitään piratismia, mutta jatkokeskustelua varten ajatellen, niin tuo oli jo tässä vaiheessa hyvä pointti :). Nerossa tosiaan on kokeiluaika, jonka jälkeen se vaatii tuon avaimen. Sen saa tilattua neron kotisivuilta, maksua vastaan tietenkin.
Nero.com/eng/index.html" class="korostus" target="_blank">http://www.Nero.com/eng/index.html
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
1. maaliskuuta 2006 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo sama kävi minullakin, mutta hain keyn jolla päästi eteenpäin. Tosin Tämä 7 on mielestäni niin arceesta että asennan 6 takaisin. Mielestäni v.7 ontuu pahasti tuo kappaleiden lisäys.
|
makkevaan
Newbie
|
2. maaliskuuta 2006 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia vastauksista... sitä kylläkin ajoin takaa että miten saan sen kokeiluversion, jonka siis afterdawnista imaisin, toimimaan. Kun asensin pakettia niin se kysy heti kättelyssä sitä koodia... tiedän kyllä että kokoversioon jokin koodi tarvitaan ja että sellaisen saa maksua vastaan... aattelin vaan että jos joku olisi täältä imaissut myös tuon ko. Nero 7: paketin, joka sitä avainta kyselee.
|
pirnti22
Junior Member
|
2. maaliskuuta 2006 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
itse joku aika sitten törmäsin kanssa samaan ongelmaa. olin kutos versiosta siirtymässä seiskaan ja seiskan asennuksessa se sitten tarjoili sen kutosen avainta siihen. Tähän auttoi kun siivosin rekisterin neron osalta ja asensin uudestaan sen seiskan.
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. maaliskuuta 2006 @ 05:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ja mulla teki ihan saman eli että 6-versio oli aiemmin, jonka olin poistanut ja asensin 7:n, jossa ei pystynyt 7-versiota päivittämään, kyseli uutta Cd Keytä.
7-versio siis meni kylläkin ihan jees mutta päivitykset ei.
Sitten poistin 7:nkin ja RegSeekerillä poistin kaikki Ahead- ja Nero-alkuiset, ja sitten asensin 7:n uudelleen ja sen jälkeen on kaikki päivitykset luonanneet.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2006 @ 06:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Voipi olla, ettei voi asentaa montaa trialia samaan koneeseen peräkkäin. Tai sitten pitäis jotenkin siivota rekisteristä ne tiedot.
Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
|
Mainos
|
|
|
makkevaan
Newbie
|
8. maaliskuuta 2006 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
pitää koittaa siivota rekkarit jollain softalla, mul oli aikasemmin Nero 5!! vuodelta kilpi ja miekka...
Kiitokset kauniit vastanneille, näin ne hommat etenee...
|