xbox ohjaimet á la Mad Catz
|
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
1. maaliskuuta 2006 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin eli pitäs ostaa boxiin ohjaimet, niin onko porukalla kokemusta noista mad catzin ohjaimista? Ei olisi hirveän kalliita ja varsinkin se langaton malli kiinnostas..
-Rusi
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
1. maaliskuuta 2006 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Mad Catzin ohjaimet on ainakin mulla kestänyt kovaakin käyttöä ja toimineet ilman ongelmia.Muistaakseni taitaa olla 2 vuoden takuukin.Osta pois vain,kannattava ostos.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2006 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla ei oo ohjaimia mut dolby digital äänet tulee hullun kissan toimesta... toiminut täysin ja heti kun liitin eli plussat mad catz:lle
Ei sitä kukaan voi tietää, mutta joku voi!
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
7. maaliskuuta 2006 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Tänään sain ton ohjaimen, hyvin tuntuu pelittävän ja ihan hyvä on käteenkin.. Eli ei pa***pi ostos! :)
-Rusi
|
zeroxzen
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. maaliskuuta 2006 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
mistäs ostit mad katzin ohjaimia kiinnostais ittee kans pitääks ne siis jotenki tilata vai ?
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
13. maaliskuuta 2006 @ 04:05 |
Linkki tähän viestiin
|
No mä ostin puolenkuun pelit nettikaupasta, suosittelen oli nopea toimitus ja aika sopivan hintanen.
-Rusi
|
Moderator
|
13. maaliskuuta 2006 @ 05:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en ole koskaan tykännyt mistään tarvikeohjaimista, kun on pelannu x sataa tuntia sillä aidolla oikealla niin se pienikin ero tuntuu, imo =)
Mutta kaveri on kyllä kehunut noita langattomia toiminnaltaan, ainut miinus ovat patterit.
|
TyntZe
Junior Member
|
14. maaliskuuta 2006 @ 05:11 |
Linkki tähän viestiin
|
olen itsekkin harkinnut tätä ohjainta... mutta en langatonta? mutta nyt ku luin tosta niin aattelin itsekkin hommata ton langattoman :) onko se paljon huonompi ku langallinen????
niin ja onko noi pro:ot langattomia vai microconit ???
sais vaan myytyä noi mun microsoftin ohjaimet pois :/ ne on paskoja mun mielestä :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 06:23
|
Mainos
|
|
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2006 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
-Rusi
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 11:13
|